12-jarigen kopen ook geen cd's, het zijn gewoon volwassenen met een enorme wansmaakquote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Sommigen die op Caro stemmen zijn 12 jaar. Dan mag 't.
Ik vind het ook leuke muziek overigens. Maar voor mij hoeft ze (nog) niet in deze lijst. En zeker niet zo hoog.
Ik dacht dat dasorakel bedoelde dat die te laag stond... dat vind ik wel nl.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smells Like Teen Spirit verdient die plaats wmb wel: die plaat heeft een hele generatie (idd. mijn generatie) gedefinieerd en een stem gegeven. Dus die staat wat mij betreft nog te laag.
Ik bedoel ook dat Smells like teen spirit zeker top 20 had moeten staan. (persoonlijke mening is hoger, maar staan nog wat erg lekkere nummers boven waar ik mee kan levenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smells Like Teen Spirit verdient die plaats wmb wel: die plaat heeft een hele generatie (idd. mijn generatie) gedefinieerd en een stem gegeven. Dus die staat wat mij betreft nog te laag.
)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik luister 1 week per jaar radio2 en dat is tijdens de top2000. Rest van het jaar 3 fm. muv donderdagmiddag. Dan luister ik KX radio: Rob en Fred.
Vijf van mijn vijftien gekozen nummers komen uit de zeroes.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb alleen op ouwe meuk gestemd. Enige uitzondering was Sex on fire van Kings of Leon
quote:
Dat zeker.quote:het zijn gewoon volwassenen met een enorme wansmaak
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef Aalbers het volgende:
Ik weet voor het eerst in jaren weer een cadeau voor me verjaardag: een platenspeler...
Toch goed begrepen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat Smells like teen spirit zeker top 20 had moeten staan. (persoonlijke mening is hoger, maar staan nog wat erg lekkere nummers boven waar ik mee kan leven
[..]
Ik ben fok!/internet addict.quote:)
aaah okeej vandaar.. tijdens sr2010 was je ook aardig actief
Als 12-jarigen massaal Justin Bieber en Miley Cyrus liefhebben, dan is het inderdaad keiharde crisis...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
12-jarigen kopen ook geen cd's, het zijn gewoon volwassenen met een enorme wansmaak
Mijn broer heeft een oude, maar wat een heerlijk geluid. Kan ik mooi een platenverzameling aanleggen, die dingen kosten bijna niets meer...quote:
Op dit moment vindt Twan Justin Bieber niet leuk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als 12-jarigen massaal Justin Bieber en Miley Cyrus liefhebben, dan is het inderdaad keiharde crisis...
Van die 2 heb ik dan weer nog nooit gehoord. En mijn 12-jarige ook niet, geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als 12-jarigen massaal Justin Bieber en Miley Cyrus liefhebben, dan is het inderdaad keiharde crisis...
nou ja, je zou op tijd naar bed gaan vanavondquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben fok!/internet addict.Ik vind het ook leuk om dit soort topics te posten en te becommentariėren. Al valt het dit jaar nog mee eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op dit moment vindt Twan Justin Bieber niet leuk.
Dan zijn jullie goed bezig.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Van die 2 heb ik dan weer nog nooit gehoord. En mijn 12-jarige ook niet, geloof ik.
De stream loopt altijd achter. Tot wel een halve minuut. Is ook zo bij sport via nos-site hoor.quote:
Ik heb er eentje uit 2008quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even kijken waar ik ook alweer op gestemd heb:
nummers..
Niks uit de 00's!
Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |