quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
omg, ik zei het toch, ze kunnen geen voorsprong vasthouden
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:QBm18vQBRP5EFM:http://www.myconfinedspac(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dit soort geintjes kost ze ook dit seizoen weer het kampioenschap.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Dit is echt Arsenal ten voeten uit ja, je weet dat het gaat gebeuren en je weet dat Wenger te laat gaat wisselen.
Tijd dat ze Wenger eens gaan vervangen, als je uit met je B keus gaat spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Dit soort geintjes kost ze ook dit seizoen weer het kampioenschap.
Dan vraag je er gewoon om. Vreemd dat een man die al zo lang meeloopt in de PL dat nog niet beseft.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tijd dat ze Wenger eens gaan vervangen, als je uit met je B keus gaat spelen
Je zou denken dat het arrogantie is en dat hij denkt dat hij zijn spelers vooral fit wil hebben voor bijv. volgende week, wanneer ze Man. City op bezoek krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef laucas het volgende:
Ja maar wat is daar de reden van dan. Echt, ik snap het niet. Belangrijke, laatste wedstrijd van dit kalenderjaar en je gaat de 2e keus opstellen
Wat een onwaarschijnlijk slechte kledingcombi trouwens. Dat kan er ķķk nog wel bij dan.quote:
Oude picca, tegenwoordig showt hij zijn swag in zijn uberlange Nike jas.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onwaarschijnlijk slechte kledingcombi trouwens. Dat kan er ķķk nog wel bij dan.
En dan te bedenken dat hij jaren in modestad Milaan heeft gewoond.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onwaarschijnlijk slechte kledingcombi trouwens. Dat kan er ķķk nog wel bij dan.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oude picca, tegenwoordig showt hij zijn swag in zijn uberlange Nike jasjurk.
quote:19711972 Maidstone United Assistant Coach
1976 Carshalton Athletic
19761980 Halmstad
19801982 Bristol City
1982 Oddevold
19831985 Örebro
19851990 Malmö FF
19901992 Neuchâtel Xamax
19921995 Switzerland
19951997 Internazionale
19971998 Blackburn Rovers
1999 Internazionale
19992000 Grasshopper
20002001 FC Copenhagen
2001 Udinese
20022004 United Arab Emirates
20042005 Viking
20062007 Finland
20072010 Fulham
2010 Liverpool
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef YazooW het volgende:
Hahahah goal afgekeurd voor Liverpool![]()
Heel Anfield werd gek omdat ze gelijk kwamen tegen Wolves, telt die niet
Ik schrijf ze zeker nog niet af, maar het wordt wel een lastig verhaal. WHU hoort iig in de PL!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
WHU staat halverwege officieel onderin. Normaal gesproken is dat. Of zouden ze een WBA'tje doen en dat weten te voorkomen?
Wel weer een paar aardige wedstrijden. Zondag dan nog Chelsea - Villa en Wigan - Newcastle en dan dinsdag+woensdag weer een volledige speelronde. Het meest kijk ik voorlopig uit naar Arsenal - Man. City (woensdagavond).quote:
Birmingham-uit kan voor iedereen lastig zijn. Dat zagen we eergister wel toen Manchester United daar op bezoek ging.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Voor Arsenal eerst Birmingham City, afgelopen jaren laten ze daar vaak punten liggen
Nog een keer nog een keerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Voor Arsenal eerst Birmingham City, afgelopen jaren laten ze daar vaak punten liggen
Arsenal heeft daar kampioenschappen laten liggen..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Birmingham-uit kan voor iedereen lastig zijn. Dat zagen we eergister wel toen Manchester United daar op bezoek ging.
Toppertjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef MotorCitySoul het volgende:
Gelukkig gaan de wedstrijden in Israel en Algerije vandaag nog wel door.
Ik ben benieuwd met wie ze zullen komen.quote:Redknapp: 'De eigenaar wil dat ik met geld ga smijten'
31/12/2010 20:20
Harry Redknapp mag zich deze transferperiode naar hartenlust uitleven. De trainer van Tottenham Hotspur krijgt van eigenaar Daniel Levy voldoende liquide middelen voor een toptransfer.
Ondanks de vrijbrief tempert Redknapp de verwachtingen. 'Clubs die over spelers van wereldklasse beschikken, laten die jongens natuurlijk niet zomaar gaan. De eigenaar wil dat ik met geld ga smijten om iemand te kopen die voor ons het verschil kan maken. Maar ik zou niet weten wie dat moet zijn. We kunnen niet zomaar iedereen kopen.'
'Wij gaan geen paniekaankopen doen. Maar spelers die ons direct een kwaliteitsinjectie geven, zijn natuurlijk wel interessant.'
'Er lopen bij Spurs al hele goede spelers rond', vervolgt Redknapp. 'Neem Gareth Bale. Wat een jaar heeft hij achter de rug. Luka Modric is fantastisch en als Rafael van der Vaart fit is, is hij ook een topspeler.'
Het nieuwe kalenderjaar start voor Tottenham met een thuiswedstrijd tegen Fulham op Nieuwjaarsdag.
Tottenham Hotspur wil Beckham hurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie ze zullen komen.
Same. Ik voorspel een vrij eenvoudige 1-3 zege.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef Trystar het volgende:
Gelukt, ik zit klaar voor West Brom - Man Utd
Is trouwens in een 2-2 gelijkspel geëindigd!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of MC Alger nog potten kan breken in Sétif.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:36 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Is trouwens in een 2-2 gelijkspel geëindigd!!
Schande.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
O ja er word gevoetbald, helemaal vergeten.
+2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
O ja er word gevoetbald, helemaal vergeten.
Je verwacht dat een ervaren manager als Ferguson dat ook wel ziet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef Trystar het volgende:
Neville staat op een roltrap, dat kan echt niet meer.
Natuurlijk, maar dit lijkt meer een kwestie van gunnen en vertrouwen op basis van het verleden. Al zou daar geen plaats voor mogen zijn op dit niveau.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je verwacht dat een ervaren manager als Ferguson dat ook wel ziet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:12 schreef Wilskracht het volgende:
Neville had rood moeten hebben en west brom een penalty.
Vaak aan de verkeerde kant dekken en altijd een stap te laat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Die Neville is echt de Tim de Cler van Man. United.
En altijd van die beroerde slidings.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Vaak aan de verkeerde kant dekken en altijd een stap te laat?
Idd, ja. Met van die lompe slidings het voorafgaande falen willen compenseren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En altijd van die beroerde slidings.
Wat een waardeloze transfer zou dat zijn. Ik had beter verwacht van 'arry.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur wil Beckham huren
AMSTERDAM - Tottenham Hotspur onderneemt een poging om David Beckham enkele maanden te huren van Los Angeles Galaxy.
De 35-jarige middenvelder gelooft dat een periode op huurbasis niet alleen een ideale manier is om de tijd tot de start van de Major League Soccer in maart te overbruggen, maar dat hij zo ook weer in beeld komt voor de Engelse nationale ploeg.
Als hij beschikbaar is, zijn we zeker geīnteresseerd, vertelt manager Harry Redknapp van Tottenham Hotspur aan The Guardian.
Nee, dat is geen marketingstunt. Hij kan zeker nog een belangrijke rol spelen, mits fit. Bovendien: in die paar maanden waarover we het hebben, zullen we niet veel shirts van hem verkopen.
Redknapp is onder de indruk van de instelling van Beckham. Hij kan net zo goed drie maanden vakantie vieren. In plaats daarvan wil hij hier in de vrieskou wedstrijden spelen.
Bron: Nu.nl
Vorig jaar tegen Bayern in de Ch. L maakte hij anders wel een sterke indruk.quote:
Het punt is ook nog eens dat je Beckham dan maar voor een paar maanden huurt. Je bouwt er dus helemaal niets mee op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een waardeloze transfer zou dat zijn. Ik had beter verwacht van 'arry.
Blijft erg cool:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh when the spurs, come go marching in. oh when the spurs go maarchiing in!
Ik ben nooit zo sterk geweest in lyricsquote:
Die is zeker weg als ze verliezen vandaag ja. Zou een stunt zijn als ze Benitez terug halen hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Ludacriss het volgende:
LoL @ liverpool. Trainer zal ontslagen worden als ze vandaag niet winnen. Dan maar Benitez terug?
Martin O'Neill lijkt me wel een goede optie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die is zeker weg als ze verliezen vandaag ja. Zou een stunt zijn als ze Benitez terug halen haha
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
Westham gaat trouwens ook winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:01 schreef YazooW het volgende:
Ok, een lucky dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:01 schreef YazooW het volgende:
Thanks, ik mis een keer een halfuurtje en dan mis ik meteen een goal van Van PersieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hij gaat wel heel erg slordig om met de kansen zeg. In principe had hij er al 2 moeten maken na de 0-1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef YazooW het volgende:
Handsbal en epic fail van RvPAls je die handsbal opzettelijk kunt maken is het best een mooie beweging eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het nu ja, via twee B'ham spelers nog wel, hoe knulligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zaalvoetbalacties met Cesc en Nasri, uiteindelijk een OG.
Ik verwacht eigenlijk al 1,5 jaar dat hij de verkocht zal worden aan een topclub. Vreemd genoeg komt het er nooit van.quote:
Wel grappig als Nigel de Jong zo'n tackel maakt is het verschrikkelijk.quote:
Dan is het ook roodquote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wel grappig als Nigel de Jong zo'n tackel maakt is het verschrikkelijk.
Het wel rood maar in Engeland geven ze 9 van de 10x geelquote:
kloptquote:Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het wel rood maar in Engeland geven ze 9 van de 10x geel
De sfeer zal daar iig beter zijn. Het voetbal is nog maar de vraag..quote:Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Wilskracht het volgende:
Chelsea staat voor gauw naar Celtic-Rangers kijken
Brumo is een goede voetballer.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef MotorCitySoul het volgende:
Liet Bruma zich toch even als een kleine jongen wegzetten door Heskey.
1-2.
Dat is dan niet best, want het is een verdediger.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Brumo is een goede voetballer.
Maar verdediger is niet zijn sterkste vaardigheid.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef MotorCitySoul het volgende:
Nu kan het nog wel eens helemaal los gaan die laatste 10 mins.
Die Pardew moet zo nodig Harper opstellen. Waarom denken ze nou nog steeds dat dat een betere keeper is?quote:
De eerste goal van Man City laatst gezien?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Pardew moet zo nodig Harper opstellen. Waarom denken ze nou nog steeds dat dat een betere keeper is?
Harper is bejaard met oog op de toekomst kan je beter Krul opstellen.quote:
Verrassend.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Wilskracht het volgende:
Barton tackelt weer lekker geel had rood moeten zijn.
Ach dan gaan ze toch gezellig naar de keuken "for a cup of thee"quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Arme Engelse huisvrouwen.
Iedere avond match of the day
Midweeks is er nog een competitieronde.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Engelse vrouwen zeiken niet zoals de Nederlandse over voetbalquote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Engelse vrouwen zijn, wat dat betreft, doorgaans een stuk beter afgericht dan die Nederlandse zeikwijven.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Die gekke Indiërs hč.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ronaldinho lijkt dan alsnog eens naar de PL te komen.
'Waarsch.' zal hij binnenkort bij Blackburn tekenen.
Er zijn wel degelijk vrouwelijke voetbalsupporters in Engeland...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Maar dat is helaas de realiteit.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
Keepers hoor je vertrouwen te geven. Niet na enkele foutjes te slachtofferen. En al zeker niet bij een keeper van 22(?).
Zelfs niet wanneer het 130.000 pond per week gaat verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gekke Indiërs hč.
Een goed paard maakt nog geen goed springequipe...
Ik vraag me af hoe snel Blackburn in de etalages gaat als ze dit seizoen uit de Premier League tuimelen...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Zelfs niet wanneer het 130.000 pond per week gaat verdienen.
Idd, maar ik denk dat ze er wel in blijven. Uiteindelijk zullen ze zo'n beetje 14/15e staan, vermoed ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe snel Blackburn in de etalages gaat als ze dit seizoen uit de Premier League tuimelen...
zoveelste keer dat er gezeik is bij City...quote:EMMANUEL ADEBAYOR and Kolo Toure had to be dragged apart today after a furious bust-up at training.
The Manchester City team-mates squared up to each other when Adebayor reacted to a strong challenge from Toure.
Wantaway striker Adebayor ended up on the ground as Toure slapped on a headlock that any WWE wrestler would have been proud of.
The warring stars were eventually ripped apart by shocked fellow players and boss Roberto Mancini read them the riot act before the session ended.
It is only a month since Mario Balotelli and Jerome Boateng had to be separated in similar fashion, while this season City also gained unwanted headlines for a prank involving Nigel de Jong.
Skipper Carlos Tevez has also clashed repeatedly with Mancini over the Italian's tactics and training methods.
But City insist the latest incident was not a major issue and the matter was quickly resolved.
Juist.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dan gaan ze toch gezellig naar de keuken "for a cup of thee"
Als ik me niet vergis, faalde je afgelopen weekend ook al een keer wat dat betreft..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Ik wist weer niet dat er gevoetbald werd vandaag.
Daarom zeg ik ook weer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, faalde je afgelopen weekend ook al een keer wat dat betreft..
Ah dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Morgen wordt er trouwens ook weer gevoetbald.
Inderdaad, hebben ze dan niet eens een fatsoenlijke keeper daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |