Oplete Taly!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
TeringAls je je geluid harder zet moet je dat wel even in de gaten houden en je niet de pest pokke schrikken van iets anders dat opeens geluid geeft
Had ik al gezegd dat ik nu op de bank hang terwijl mijn vader heel druk aan het schilderen is boven?quote:
Hij is draadloos inderdaad. 150Nquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind die spycam bij swets ook wel leuk !
Hij was wireless toch swets ?
Denk je dat swets pas om 23 uur gaat neuken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Die grote witte billen in beeld?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Van et ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die grote witte billen in beeld?
Kudt je was te snelquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En die van mij zijn ook best fors.
Wat kost dit kreng swets ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ff een andere locatie zoeken.
Ik heb geen idee wat de winkelprijs zou zijn. rond de 2 meier denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat kost dit kreng swets ?ik zie er wel iets leuks in
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als hip alternatief zitten we dan wel de hele avond op de bank tegen elkaar aan te gapen en te hopen dat de kleine niet wakker wordt van het vuurwerk..
Vanavond zo een beetje Barney kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij staat ergens anders nu. Kan je zo darts kijken J.
Ja Celine is gek op muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.
Vind ze prachtig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |