Woooweeeehooooo, ik hou er zooo van!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
Iedereen heeft er weer zin an begrijp ik.
Ik heb ook standaard zo een flesjequote:
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.quote:
Iemand moet erin geloven Swets.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo nog 2 dagen ploeteren als armoedzaaier en dan verder als miljonair...
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er niet in geloofd koop je geen lot.
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoor
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .quote:Op donderdag 30 december 2010 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .
Nou niet al te vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevertquote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou niet al te vaakmaar statistisch gezien is dit wel de meest slechte datum natuurlijk om mee te doen. Omdat meestal alle loten zijn uitverkocht .
Lijkt me niks!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevert
Mij dus ook niet idd.quote:
Onbewust ga je daar wel vanuit, want de kans is net zo groot dat je 27 miljoen wint als je 30 euro door de plee spoelt en er 27 miljoen uit je pot spuit. Toch spoel je geen 30 euro door de plee.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |