Inderdaad. Want veel geld krijgen ze niet.quote:
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avondsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!
Dit. Mailen / ouwehoeren / klein beetje praktijkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avonds
Maf, in Safari gaat het als een jekkoquote:Op donderdag 30 december 2010 13:00 schreef NJ het volgende:
Ik krijg 'm niet zichtbaar hier.
In Chrome moet ik een Java plugin installeren die, als je de links volgt, niet te installeren valt. (On October 30, 2008 J2SE 1.4.2 reached the end of its service life (EOSL))
In IE moet ik camclictrl.cab van Alpha Networks Inc. installeren en als ik daar (tot twee keer toe) toestemming voor geef gebeurt er niets.
Kan je 'm ook bewegen??quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Joene het volgende:
Overigens kan dat ding prima besturen dusin FireFox .
Sitecom productje ? Kost da ? Want hier kan ik mee kutten met mn aquarium
Jaquote:
Firefox en Java en gaat primaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar krijg het remote ook niet over chrome en IE voor elkaar
Doet ze expres. Kinderachtig he.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Joene het volgende:
Alleen dat zoomen op die jesters wil niet zo ,zit steeds een macbook voor
Hmmmz ik snap het wel , maar de zoom doet het dus niet wilde ik zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doet ze expres. Kinderachtig he.
Hoiquote:
Ja! zo goed als nieuwquote:
Wel vet leuk dingquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar staat in de boekenkast. Is nog geen sitecom product. Pan tilt cams zijn nogal duur.
Hij is niet waterdichtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel vet leuk dingik zou hem aan de buitenkant van mn huis schroeven
Is het bij jullie lazy zondag?quote:
heb je net die jesters van ET gemist dusquote:
Ja en Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Heb ik de jesters al gemist? Zo ja, zijn er caps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |