Bijvoorbeeld J. of gewoon ff die 12 cm tot de ballen erin duwen ?quote:
Net als je klasgenootje die nu multi isquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ging denk ik een werkplaats inrichten met een mooie draaibank en mooie freesmachine en dan ging ik klokken bouwen.
Halve finale. Briljante doelpunt van Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef KingOfMars het volgende:
Nog ff dan ik kan me dat hele fucking Uruguay dus niet herinneren, hebben we daar echt tegen gespeeld?!
Die is niet multi hoor. Moet gewoon hard bikkelen om zijn exclusieve horloges te verkopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als je klasgenootje die nu multi is
Ik denk dat het ergens tussen Brazilie en de finale in de vergetelheid is geraakt?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Halve finale. Briljante doelpunt van Van Bronckhorst.
Werd op het einde nog spannend, maar niet zoals tegen Brazilië.
Maakt wel enorm mooie dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is niet multi hoor. Moet gewoon hard bikkelen om zijn exclusieve horloges te verkopen.
Nee ik ging KLOKKEN maken. 1 per jaar ofzo.
Dat kan. Was ook geen boeiende wedstrijd, aangezien hij niet verloren kon worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens tussen Brazilie en de finale in de vergetelheid is geraakt?
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Joene het volgende:
Ben ik een zondaar als ik zeg dat ik in totaal max 10 minuten van het wk heb gezien ?
Alleen die mongool van een Derksen? zo af en toequote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef NJ het volgende:
Toch wel een beetje VIOranje meegekregen?
Nee joh, GijpTV.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Alleen die mongool van een Derksen? zo af en toe
Dan heb je echt wat gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |