Oplete Taly!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
TeringAls je je geluid harder zet moet je dat wel even in de gaten houden en je niet de pest pokke schrikken van iets anders dat opeens geluid geeft
Had ik al gezegd dat ik nu op de bank hang terwijl mijn vader heel druk aan het schilderen is boven?quote:
Hij is draadloos inderdaad. 150Nquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind die spycam bij swets ook wel leuk !
Hij was wireless toch swets ?
Denk je dat swets pas om 23 uur gaat neuken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Die grote witte billen in beeld?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Van et ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die grote witte billen in beeld?
Kudt je was te snelquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En die van mij zijn ook best fors.
Wat kost dit kreng swets ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ff een andere locatie zoeken.
Ik heb geen idee wat de winkelprijs zou zijn. rond de 2 meier denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat kost dit kreng swets ?ik zie er wel iets leuks in
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als hip alternatief zitten we dan wel de hele avond op de bank tegen elkaar aan te gapen en te hopen dat de kleine niet wakker wordt van het vuurwerk..
Vanavond zo een beetje Barney kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij staat ergens anders nu. Kan je zo darts kijken J.
Ja Celine is gek op muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.
Vind ze prachtig!!
Whehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Sta ik in de noeste arbeid te verrichten. Paranoide schizofreen over mijn schouder naar die cam te kijken om te zien of ik een beetje bekeken wordt.... KIJKT ER NIEMAND.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Testje
http://swetsenegger.dyndns.info:8080/
Fok
Fok
IE7 gedaan en Chromequote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
probeer eens een andere browsert!
Collega lukt het met IE zonder probleem. Vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die het ik niet. Zit op het werk.
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
Zo.
Appleflappies gemaakt met de kleuter..
Zoiets idd.quote:
Nee man van die bladerdeegmeuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips en oliebollen, appelflappen, saucijzenbroodjes, bitterballen, ijs met slagroom, stukken kaas, toastjes met brie, babi pangang en grote pullen bier.
Wij ook. Oud & nieuw en 2 januari vieren we de verjaardag van Tijn maar gelijk met gelukkig nieuwjaar wensen. Bespaard een hoop mensen een hoop tijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.
ahja najah ook wel te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee man van die bladerdeegmeuk.
PartyMix J morgen !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat J. wel bitterballen heeft en de chinees zit om de hoek!
Ik hou dr van J.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme lekker goftedomme!
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.quote:
ik ben naar de familie je weet tochquote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
Je bent welkom je weet toch!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben naar de familie je weet toch
of de partymix inleveren bij de lokale snackbar in fucking Den Helderquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
Moet je wel je frituurpan meenemen.
Je maakt verder niks meer klaar T?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
Ik maak alleen t eten nog klaar. Voor de rest doe ik niets meer!
Nope.. Hij zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je maakt verder niks meer klaar T?
Nee mijn portie xhamsterquote:
Dat was t zeker.quote:
J dat had je al gezegd Ja , maar zoals ik ook al had gementioned afspraak gemaakt op begrafenis oma zeg je niet zomaar af::quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bent welkom je weet toch!
Link!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
Nee eerder 'tering wat een geil wijf'
Ik krijg honger KOM.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
Kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 18:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je trekt gewoon een zakkie meuk van je werk open?
ik ken nog wel een illegaaltje waarbij de ramen uit het huis springen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je als ventje van 14 vuurwerk wil, dat snap ik. Dat dat hard moet knallen begrijp ik ook. Wat ik niet begrijp dat je dat als een lulletje in afgesloten tuintje tussen huizen gaat afsteken. Alleen voor die klootzakjes ga ik volgend jaar al een doos van de zwaarste meuk aanschaffen die ik kan vinden.
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach Swets, ouwe zak, jij bent toch ook jong geweest?
Dit dus , Van Barneveld claimt namelijk dat die gaat winnen en dat moet ik nog zien .quote:
ik gooide het altijd in de glasbakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin af
je moest denken aan overledenen ofzo ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
Waarom is er op alle commerciele zenders een "geluidsstop" en branden er kaarsen ?
Ja precies. Of in een oud blikje gevuld met benzine. Van die grote paddestoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik gooide het altijd in de glasbak
En dat mag alleen op 30 december 20:00 uur ?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
je moest denken aan overledenen ofzo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |