Woooweeeehooooo, ik hou er zooo van!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
Iedereen heeft er weer zin an begrijp ik.
Ik heb ook standaard zo een flesjequote:
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.quote:
Iemand moet erin geloven Swets.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo nog 2 dagen ploeteren als armoedzaaier en dan verder als miljonair...
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er niet in geloofd koop je geen lot.
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoor
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .quote:Op donderdag 30 december 2010 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .
Nou niet al te vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevertquote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou niet al te vaakmaar statistisch gezien is dit wel de meest slechte datum natuurlijk om mee te doen. Omdat meestal alle loten zijn uitverkocht .
Lijkt me niks!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevert
Mij dus ook niet idd.quote:
Onbewust ga je daar wel vanuit, want de kans is net zo groot dat je 27 miljoen wint als je 30 euro door de plee spoelt en er 27 miljoen uit je pot spuit. Toch spoel je geen 30 euro door de plee.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijn
Zonde man kun je net zo goed een staatslot kopen!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:47 schreef Q. het volgende:
Hallo, ik ben even 30 euro door de plee aan het spoelen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onbewust ga je daar wel vanuit, want de kans is net zo groot dat je 27 miljoen wint als je 30 euro door de plee spoelt en er 27 miljoen uit je pot spuit. Toch spoel je geen 30 euro door de plee.
Whehehe die krijg ik per dag manquote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
GVD ik log net ff in op mn werkmail, grote fout.. Fuckin' 70 ongelezen mails in krap een weekje tijd, ik plak er nog maar een week aan vast denk ik.
.
WTF daar wordt je toch seniel van? Sommige mensen moeten ze echt een mailquota opleggen hoor. Ik krijg continue cc's van mails over discussies waar ikquote:
Die ontvang ik ongeveer in een uurquote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
GVD ik log net ff in op mn werkmail, grote fout.. Fuckin' 70 ongelezen mails in krap een weekje tijd, ik plak er nog maar een week aan vast denk ik.
.
Wees er blij mee!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die ontvang ik ongeveer in een uur
Ons bedrijf drijft op mail. Logisch, want de helft van de communicatie is met china.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wees er blij mee!. Ik ben er wel redelijk trots op dat wij niet zo'n mail alles maar rond cultuur hebben en dat een stuk of 10 mails per dag redelijk de max is maar er zijn een paar newbies die het nog niet helemaal doorhebben geloof ik.
.
Ach wij hebben kantoren in Zwolle. Da's ook bijna China Swets! Zoals qua cultuur als taal!!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ons bedrijf drijft op mail. Logisch, want de helft van de communicatie is met china.
Ze mailen alleen minder begrijp ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach wij hebben kantoren in Zwolle. Da's ook bijna China Swets! Zoals qua cultuur als taal!!
Gemiddeld 500 mailtjes per week J.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
WTF daar wordt je toch seniel van? Sommige mensen moeten ze echt een mailquota opleggen hoor. Ik krijg continue cc's van mails over discussies waar ik
a) het begin niet van heb meegemaakt, want vakantie
b) me niet mee ga bemoeien nu, want vakantie
c) hoogstwaarschijnlijk het eind ook niet van ga meemaken, want vakantie
...maar wel van elke stap ("ok ik heb een login voor je aangemaakt hoor" - "ok bedankt") een cc sturen, echt, WTF.. Stuur gewoon aan het eind van het verhaal een samenvatting als je denkt dat het relevant is (wat het geeneens is).
Whehehehe ik heb er nu om precies te zijn sinds gistermiddag 190quote:
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik heb er nu om precies te zijn sinds gistermiddag 190
Het is hier al de hele dag Mist J.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Even iets heel anders, er komt echt een bizarre mist opzetten opeens. Zit ik in een Stephen King film ofzo?
J. In mijn nieuwe functie hoef ik nog minder te doen dus tijd zat voor ! Beetje mailen / en overleggen thats the jobquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!
RIP aan zn nabestaanden.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
Die Bobby Farrel , kon nog net in 2010 !
Inderdaad. Want veel geld krijgen ze niet.quote:
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avondsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!
Dit. Mailen / ouwehoeren / klein beetje praktijkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avonds
Maf, in Safari gaat het als een jekkoquote:Op donderdag 30 december 2010 13:00 schreef NJ het volgende:
Ik krijg 'm niet zichtbaar hier.
In Chrome moet ik een Java plugin installeren die, als je de links volgt, niet te installeren valt. (On October 30, 2008 J2SE 1.4.2 reached the end of its service life (EOSL))
In IE moet ik camclictrl.cab van Alpha Networks Inc. installeren en als ik daar (tot twee keer toe) toestemming voor geef gebeurt er niets.
Kan je 'm ook bewegen??quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Joene het volgende:
Overigens kan dat ding prima besturen dusin FireFox .
Sitecom productje ? Kost da ? Want hier kan ik mee kutten met mn aquarium
Jaquote:
Firefox en Java en gaat primaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar krijg het remote ook niet over chrome en IE voor elkaar
Doet ze expres. Kinderachtig he.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Joene het volgende:
Alleen dat zoomen op die jesters wil niet zo ,zit steeds een macbook voor
Hmmmz ik snap het wel , maar de zoom doet het dus niet wilde ik zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doet ze expres. Kinderachtig he.
Hoiquote:
Ja! zo goed als nieuwquote:
Wel vet leuk dingquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar staat in de boekenkast. Is nog geen sitecom product. Pan tilt cams zijn nogal duur.
Hij is niet waterdichtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel vet leuk dingik zou hem aan de buitenkant van mn huis schroeven
Is het bij jullie lazy zondag?quote:
heb je net die jesters van ET gemist dusquote:
Ja en Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Heb ik de jesters al gemist? Zo ja, zijn er caps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |