Ik hou dr van J.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme lekker goftedomme!
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.quote:
ik ben naar de familie je weet tochquote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
Je bent welkom je weet toch!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben naar de familie je weet toch
of de partymix inleveren bij de lokale snackbar in fucking Den Helderquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
Moet je wel je frituurpan meenemen.
Je maakt verder niks meer klaar T?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
Ik maak alleen t eten nog klaar. Voor de rest doe ik niets meer!
Nope.. Hij zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je maakt verder niks meer klaar T?
Nee mijn portie xhamsterquote:
Dat was t zeker.quote:
J dat had je al gezegd Ja , maar zoals ik ook al had gementioned afspraak gemaakt op begrafenis oma zeg je niet zomaar af::quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bent welkom je weet toch!
Link!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
Nee eerder 'tering wat een geil wijf'
Ik krijg honger KOM.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |