Whehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Sta ik in de noeste arbeid te verrichten. Paranoide schizofreen over mijn schouder naar die cam te kijken om te zien of ik een beetje bekeken wordt.... KIJKT ER NIEMAND.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Testje
http://swetsenegger.dyndns.info:8080/
Fok
Fok
IE7 gedaan en Chromequote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
probeer eens een andere browsert!
Collega lukt het met IE zonder probleem. Vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die het ik niet. Zit op het werk.
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
Zo.
Appleflappies gemaakt met de kleuter..
Zoiets idd.quote:
Nee man van die bladerdeegmeuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips en oliebollen, appelflappen, saucijzenbroodjes, bitterballen, ijs met slagroom, stukken kaas, toastjes met brie, babi pangang en grote pullen bier.
Wij ook. Oud & nieuw en 2 januari vieren we de verjaardag van Tijn maar gelijk met gelukkig nieuwjaar wensen. Bespaard een hoop mensen een hoop tijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.
ahja najah ook wel te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee man van die bladerdeegmeuk.
PartyMix J morgen !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat J. wel bitterballen heeft en de chinees zit om de hoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |