Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Salatrel het volgende:
in rotterdam is geen vuurwerkshow dit jaar
Dat dacht ik nou ook, maar het viel vies tegen... Het hele O&N-gebeuren kon ons niet schelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef MASD het volgende:
Even van tevoren een LSD-blotje poppen.
voor zover ik weet wel ja. is tijdje terug in het nieuws geweest. heel veel evenementen waar veel mensen op af komen gaan niet meer voor dance parade ook niet meer bijvoorbeeld.quote:
Maar op hun website staat van niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor zover ik weet wel ja. is tijdje terug in het nieuws geweest. heel veel evenementen waar veel mensen op af komen gaan niet meer voor dance parade ook niet meer bijvoorbeeld.
Bwhaha. Tof, wat ging er in je om?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook, maar het viel vies tegen... Het hele O&N-gebeuren kon ons niet schelen.
ik heb nog eens even navraag gedaan en er schijnt wel vuurwerkshow zijn maar geen feest meer eromheenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar op hun website staat van niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |