ik heb het steeds vaker, terwijl ik niet eens naar van die hele rare biertjes vraagquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet gehad, dat ze iets niet hadden.
nee hoezo?quote:
iddquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rewimo het volgende:
F_R, wat een geweldig nieuws
Zwab, Kalkar is nooit in bedrijf genomen, dus Ynske kan er lekker aan likken
komt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
@ynske super van de eierhoedjes vandaag heeft ze de laatste kuur gekregen. Nu kan ze gaan herstellen
@dames bij ing is het gezellig daar?
@barbaaf met Zorro is niets mis hoor. Hij is nooit super speels geweest maar wel actief. Nu ik dit typ liggen ze natuurlijk weer alle 3 bij mij en Rossi doet zijn kleur eer aan. Hij speelt voor zwaan kleef aan.
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zatquote:
Afpakken, tijd om af te kickenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Enorrrrrm gezellig, Greys zit alleen achter de laptop en wij moeten mijne delen met z'n 3en
en toch zou ik er niet aan likken, gebouwen zijn viesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rewimo het volgende:
F_R, wat een geweldig nieuws
Zwab, Kalkar is nooit in bedrijf genomen, dus Ynske kan er lekker aan likken
Euw sorry, niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zat
Iets met een bierflesje en roze olifantjes; ik denk....het is weer zoverquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoezo?
[..]
idd
[..]
komt goed
[..]
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zat
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch zou ik er niet aan likken, gebouwen zijn vies
nee, ik ga morgen naar kalkarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met een bierflesje en roze olifantjes; ik denk....het is weer zover
Oooooh, zoooooquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen naar kalkar
daar is china lights
en daar blijken roze olifantjes te zijn die gevaarlijk zijn
roze olifantjes is delerium
delerium is BELGISCH bier
Zelf hierbij denk ik euhhh...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen naar kalkar
daar is china lights
en daar blijken roze olifantjes te zijn die gevaarlijk zijn
roze olifantjes is delerium
delerium is BELGISCH bier
terug lezen doet wonderenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf hierbij denk ik euhhh...![]()
Ik ga aan de spoonfull of chocolate
Ja, in z'n aarschquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volkomen logisch, toch?
EN KIJK JE NOU GUUS OF NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |