Mooie keuken gekocht bij Bruynzeel, vooraf betaald!
Met betalingen vooraf hebben we slechte ervaringen.
Als ze maar zo snel mogelijk geld kunnen vangen. Service daarnaar ho maar!
Hiervoor een keuken gekocht bij IKEA, hier ook kleine probleempjes. Maar deze werden tenminste altijd zeer spoedig mogelijk verholpen. TOP service bij IKEA.!
Achteraf spijt dat ik de keuken niet bij IKEA heb aangeschaft.
Wat blijkt: Bruynzeel Keuken geleverd, veel opleverpuntjes. Wij zijn niet teverden met de service!
Enkele dingen zijn opgelost, alleen wachten we nu ruim een half jaar op een goede afzuigkap. De vorige werd geleverd zonder motor...........:-), nieuwe werd vorige week geleverd. WAT DENK JE.....................ZE LEVEREN EEN EEN PELGRIM I.P.V. EEN BORETTI! SUKKELS!
Mogen we weer ruim een maand wachten.
Koken nu ruim een half jaar zonder afzuigkap, huis destijds helemaal opnieuw verbouwd en geschilderd. Kunnen we straks de keuken opnieuw gaan schilderen.
Bij de helpdesk van Bruynzeel klantenservice werken echt rare mutsen, zij geven de winkelier de schuld en de winkelier geeft de klantenservice de schuld.
Oja...........de verkoopster van Bruynzeel zou zg. met ons hebben overlegd. Wij zouden accoort zijn met het levern van een Pelgrim afzuigkap..........Echt raar he, in ons koopcontract staat Borretti. Alle ander apparatuur is ook Borretti!
Verder wachten we nu al ruim een half jaar dat onze Granniete aanrechtblad wordt hersteld, deze was al bij transport en of montage beschadigd.
Bij oplevering was hier al melding van gemaakt.
Dus denk goed na voorat je een betaling vooraf moet doen.
Gek, terwijl Bruynzeel een goede naam heeft.
Ik doe geen zaken meer met brynzeel.
Groet, Peter Peltzer
Peter en Mieke Peltzer