abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 18:48:27 #1
330063 Peltzer
Bruynzeel keuken.....:-(
pi_90594308
Mooie keuken gekocht bij Bruynzeel, vooraf betaald!
Met betalingen vooraf hebben we slechte ervaringen.
Als ze maar zo snel mogelijk geld kunnen vangen. Service daarnaar ho maar!

Hiervoor een keuken gekocht bij IKEA, hier ook kleine probleempjes. Maar deze werden tenminste altijd zeer spoedig mogelijk verholpen. TOP service bij IKEA.!
Achteraf spijt dat ik de keuken niet bij IKEA heb aangeschaft.

Wat blijkt: Bruynzeel Keuken geleverd, veel opleverpuntjes. Wij zijn niet teverden met de service!
Enkele dingen zijn opgelost, alleen wachten we nu ruim een half jaar op een goede afzuigkap. De vorige werd geleverd zonder motor...........:-), nieuwe werd vorige week geleverd. WAT DENK JE.....................ZE LEVEREN EEN EEN PELGRIM I.P.V. EEN BORETTI! SUKKELS!
Mogen we weer ruim een maand wachten.
Koken nu ruim een half jaar zonder afzuigkap, huis destijds helemaal opnieuw verbouwd en geschilderd. Kunnen we straks de keuken opnieuw gaan schilderen.

Bij de helpdesk van Bruynzeel klantenservice werken echt rare mutsen, zij geven de winkelier de schuld en de winkelier geeft de klantenservice de schuld.
Oja...........de verkoopster van Bruynzeel zou zg. met ons hebben overlegd. Wij zouden accoort zijn met het levern van een Pelgrim afzuigkap..........Echt raar he, in ons koopcontract staat Borretti. Alle ander apparatuur is ook Borretti!
Verder wachten we nu al ruim een half jaar dat onze Granniete aanrechtblad wordt hersteld, deze was al bij transport en of montage beschadigd.
Bij oplevering was hier al melding van gemaakt.

Dus denk goed na voorat je een betaling vooraf moet doen.

Gek, terwijl Bruynzeel een goede naam heeft.
Ik doe geen zaken meer met brynzeel.

Groet, Peter Peltzer
Peter en Mieke Peltzer
pi_90594360
Maakt het dan zoveel uit welk merkje er op een afzuigkap staat?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 29 december 2010 @ 18:50:55 #3
330063 Peltzer
pi_90594400
Ja dat maakt wel uit, deze past totaal niet bij de gekochte keuken. Alles strak, deze heeft ronde vormen.
Peter en Mieke Peltzer
pi_90594427
Nou... ik ben benieuwd. Ik heb 2 weken terug een keuken daar besteld. Betaal m pas in april, weekje voor de levering.
pi_90594448
Jongen toch. je hiervoor registreren. gossie.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:53:55 #6
330063 Peltzer
pi_90594513
Bovendien, we hebben genoeg betaald voor de nieuwe keuken.
Als jij een witte Ipod koopt dan neem je ook geen genoegen met een zwarte, roze, gele of iets dergelijks?
Peter en Mieke Peltzer
pi_90594553
quote:
8s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Peltzer het volgende:
Als jij een witte Ipod koopt dan neem je ook geen genoegen met een zwarte, roze, gele of iets dergelijks?
Als ik al zo'n overrated Apple-ding zou kopen, dan zou de kleur me werkelijk worst wezen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 29 december 2010 @ 18:55:02 #8
330063 Peltzer
pi_90594560
Wel handig zo`n registratie..............
Peter en Mieke Peltzer
  woensdag 29 december 2010 @ 18:56:57 #9
330063 Peltzer
pi_90594645
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Peltzer het volgende:
Als ik al zo'n overrated Apple-ding zou kopen, dan zou de kleur me werkelijk worst wezen.

Laat me toch lekker zeiken!
Dus jij vindt alles wel best?
Is wel beter voor je gezondheid, alhoewel alles opkroppen is niet zo best voor je geest en lichaam.
Peter en Mieke Peltzer
pi_90594842
Doet me denken aan Auto Liekendiek. Die hadden toch ook zo'n slechte service en belachelijke auto's. Echt slechte zaak.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90595292
Naar zeg.........................
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')