Morgen? Ik zou niet zo lang kunnen wachten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En TV uitpakken ben ik nog steeds niet aan toegekomen, hij staat hier in de doos mooi te zijn. Morgen maar eens kijken.
Je leest niet meer terug hè Pietje, zie hier: [RLS SC # 1048] Countdown naar 2011quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke tv heb je nou gekocht Teunemans?
Ik kan toch nog niet kijken, eerst moet die oude van de wand af, de zwenkarm idem, daarna nieuwe zwenkarm op de muur en dan de TV eraan hangen. Dat is gewoon een paar uur werk.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen? Ik zou niet zo lang kunnen wachten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En TV uitpakken ben ik nog steeds niet aan toegekomen, hij staat hier in de doos mooi te zijn. Morgen maar eens kijken.
oh gelezen daarom niet uitgepaktquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan toch nog niet kijken, eerst moet die oude van de wand af, de zwenkarm idem, daarna nieuwe zwenkarm op de muur en dan de TV eraan hangen. Dat is gewoon een paar uur werk.
Dan natuurlijk nog weer de oude gaten in de muur dichtmaken en sausen.
Jij ook niet, anders wist je dat ik niet teruglees.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je leest niet meer terug hè Pietje, zie hier: [RLS SC # 1048] Countdown naar 2011
Nee, de goedkope, die dure was 2.200 euro, deze 1200 en ik krijg 100 euro terug van Philips.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch die dure, en in 2004 ook al zo'n dure. Wat een kapitaalvernietiging.
Nee, die staat uit. Ik zit te wachten op chinees voer en daarna maar weer naar het ziekenhuis. Kijken hoe het de inmiddels geopereerde patiënt is. Eén week vakantie is veel te kort om alles te doen wat je wilquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Marrije het volgende:
En ondertussen kijk je naar je oude tv?
Je hebt geluk dat ze tegenwoordig niet zo zwaar meer zijn. Die nu bij mij hangt is nauwelijks te tillen. Die nieuwe pak daarentegen zo op.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ach Teun, ik moet ook nog steeds de grotere tv die boven staat beneden zetten.
Ja, de iets oudere zijn inderdaad naar mijn idee te zwaar om op te hangen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ze tegenwoordig niet zo zwaar meer zijn. Die nu bij mij hangt is nauwelijks te tillen. Die nieuwe pak daarentegen zo op.
Ik ga op pad
hmmm ik wil t wk niet meer zien geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 22:05 een samenvatting van 't WK, met commentaar van Wesley.
yeah precies, alleen t goede meepikken en t eind maar overslaan. had ik van de zomer ms al moeten doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het duurt tot 23:15, dus om 23u moet je opeens nodig slapen.
En die heet Moppie?quote:
Dat zijn ze op die leeftijd nog wel ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Veronica, maar we noemen haar altijd moppie.
Zo klein en dan zeg je..wat een moppie.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zijn ze op die leeftijd nog wel ja!
Sommige noemen mij nog steeds 'ons jungske'.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo klein en dan zeg je..wat een moppie.
En dat bleef, denk als ze twintig is, ze nog moppie heet.
Luistert ook alleen naar deze naam.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige noemen mij nog steeds 'ons jungske'.
Voor vannacht hoorde ik -10. Ik geef toe dat ik met een half oor luisterde, maar ik hoorde het echtquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt tussen de 2 en 5 graden vrijdag overdag, waar heb je 't over?
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Man schei toch es uit, we krijgen gewoon een echte Nederlandse kwakkelwinter die naadloos overgaat in een heerlijk voorjaar, accepteer 'tquote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor vannacht hoorde ik -10. Ik geef toe dat ik met een half oor luisterde, maar ik hoorde het echt
hey jianquote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Man schei toch es uit, we krijgen gewoon een echte Nederlandse kwakkelwinter die naadloos overgaat in een heerlijk voorjaar, accepteer 't
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hey jian
solosso vroeg me om je te vertellen dat ze weer naar je geluisterd had en dat ze er wel over te spreken was
Solossjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hey jian
solosso vroeg me om je te vertellen dat ze weer naar je geluisterd had en dat ze er wel over te spreken was
zo'n ding waar hij op moet staan?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
Ik heb zunne blazer voor onder mn laptoppie
Sons is top, ik heb helaas alles al gezien, dus het is voor mij wachten op seizoen 4quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah sprak dr gister toevallig. elders
en hadden ff over die serie. vind hem zelf ook goed
kenne we samen spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
Ik zit toch weer naar van Helsing te kijken hè, ben gek op vampierenAls ik later groot ben, word ik er ook één
Hier staat nanny mekvee op...maar we zitten toch niet te kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
Ik zit toch weer naar van Helsing te kijken hè, ben gek op vampierenAls ik later groot ben, word ik er ook één
is zeker een topseriequote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Sons is top, ik heb helaas alles al gezien, dus het is voor mij wachten op seizoen 4
welke???quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo'n ding waar hij op moet staan?
welke?
hier staat guus opquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier staat nanny mekvee op...maar we zitten toch niet te kijken
Underworld, zo topquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kenne we samen spelen![]()
[ afbeelding ]
ik vind het stom van die vampierenfilmsquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Underworld, zo top![]()
Dat twilight type vind ik een beetje nichterig hoor, dat dan weer wel
Het einde van seizoen 3 is echt magistraalquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
is zeker een topserie
ze zit nu al ver in s3 geloof ik. ze gaat dus hard.
ow... okequote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Deze:http://www.bol.com/nl/p/c(...)005539209/index.html
ik ben daar nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het einde van seizoen 3 is echt magistraaloew jonguh, echt
Stom, stom, stohohommmmquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind het stom van die vampierenfilms![]()
maar als jij het leuk vindt is het leuk voor joudat dan weer wel
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Stom, stom, stohohommmm, wacht maar tot ik bij nacht en ontij je slaapkamer in kom zweven
als dat een antwoord op mijn vraag van een half uur geleden is danquote:
Nou hij puft nog niet dus ik denk dat de vliezen nog niet gebroken zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oke![]()
bevalt ie?
HTC, top phones, heb ik ook.quote:
ik moet ook zo'n ding hebben als ik een nieuw laptoppie koopquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou hij puft nog niet dus ik denk dat de vliezen nog niet gebroken zijn
Of je koopt gewoon een lappie met een goede koelingquote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet ook zo'n ding hebben als ik een nieuw laptoppie koop
dus ik ben me aan het orienteren enzo![]()
vandaar...
toesten wat? :pquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
HTC, top phones, heb ik ook.Als ik een Desire zou nemen, zou ik een Desire Z nemen, want ik ben een beetje verslaafd aan een hardwarematig toestenboard
dat ding van Heks ga ik kopen!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een lappie met een goede koeling
Ach, het hangt ook een beetje van je notebook af, hoe zwaar, hoe groot, etc. Maar zo'n extra koeling is natuurlijk, gezien de prijs van die dingen, nooit weg en je lap staat meteen lekker stabiel. Gewoon doen dusquote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat ding van Heks ga ik kopen!
hoef ik dan niet zo'n koeldinges?
of beter van wel?
vragen vragen
nah... ik had het al opgegevenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, het hangt ook een beetje van je notebook af, hoe zwaar, hoe groot, etc. Maar zo'n extra koeling is natuurlijk, gezien de prijs van die dingen, nooit weg en je lap staat meteen lekker stabiel. Gewoon doen dus
jajajaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
Een extra koeling kan nooit kwaad Fann
ow ja jullie zitten allemaal ook nog eens tv te kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook een beetje op van Helsing letten hèTricky busines die vampieren hoor !
Als je alles op een rij zet zijn we tweede geworden met slecht edoch effectief voetbal. Ik was liever lager geëindigd met sprankelend en virtuoos "ballen".quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zo alle momenten op een rij ziet heeft Sneijder toch wel een aardig WK gespeeld.
ik ga zo een koeling als Marrije kopen kost 12.95 zal eens die site voor je opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat ding van Heks ga ik kopen!
hoef ik dan niet zo'n koeldinges?
of beter van wel?
vragen vragen
Waarom ga je dat ding kopen dan? Ik werk al acht jaar, dag in dag uit met notebooks, nog nooit nodig gehad. En ik lig er mee in bed, bad, op de bank etc. Als ie heet wordt hou je hem iets anders vast zodat de koeling vrij is. Als hij te heet wordt stopt ie gewoon en start je hem weer op.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga zo een koeling als Marrije kopen kost 12.95 zal eens die site voor je opzoeken.
nou voor het geval dat he uit voorzorg zeg maarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom ga je dat ding kopen dan? Ik werk al acht jaar, dag in dag uit met notebooks, nog nooit nodig gehad. En ik lig er mee in bed, bad, op de bank etc. Als ie heet wordt hou je hem iets anders vast zodat de koeling vrij is. Als hij te heet wordt stopt ie gewoon en start je hem weer op.
't Kan geen kwaad hoor, maar echt nodig is het niet. Bovendien wordt hij ook weer warmer van het laten draaien van die fannetjes hè.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou voor het geval dat he uit voorzorg zeg maar
ah... dat was deze dacht ik toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
http://www.avantius.nl/co(...)vAkqYCFcM33godrkjqmw
FANN hij staat hier tussen ergens
doe dat dan ook niet !quote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik til de tv mee op en ploep! Wond weer een stukje open!![]()
Nu appelflap eten!
klootzakquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu appelflap eten!
ja FANN die was het, ja weet niet Teun buuf verderop heeft het ook en helpt echt maar de hare staat op zo een handig tafeltjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dat was deze dacht ik toch?
[ afbeelding ]
die lijkt me eigenlijk niet zo handig als je hem op schoot hebt![]()
ik denk dat die van Laysa dan handiger is, denk ik hoor, weetikooknietzeker
Over wonden gesproken:quote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu appelflap eten!
Als het standaard nodig was geweest dan zaten er wel drie ventilatoren onderin je notebook denk ik? Bovendien, hij stopt echt wel als hij te warm wordt en dan is het vroeg genoeg om zoiets aan te schaffen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja FANN die was het, ja weet niet Teun buuf verderop heeft het ook en helpt echt maar de hare staat op zo een handig tafeltje
lijkt me eigenlijk wel verstandig...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Het D-K en nu, moet je niet naar eerste hulp of zoiets jullie wonen er vlak bij straks krijg je wondinfectie enzo
Nee, gewoon gaas erop, en vast geplakt (en het liet los dus even wat plakband erbij gepakt). Nee, het is gaan bloeden, maar niet veel. Komt wel goed!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Het D-K en nu, moet je niet naar eerste hulp of zoiets jullie wonen er vlak bij straks krijg je wondinfectie enzo
Volgens mij is je droom een week of wat te laat, dat wat je beschrijft heeft ie al achter de rug. De pus zat tegen het plafondquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus DK doe maar beter wat Heks zegt, in mijn dromen zit altijd een stukkie
waarheid verborgen...
tenminste vaak wel
Maar de hamvraag: Staat je TV nu goed?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon gaas erop, en vast geplakt (en het liet los dus even wat plakband erbij gepakt). Nee, het is gaan bloeden, maar niet veel. Komt wel goed!
Yep! Het begint al ergens op te lijken hier!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar de hamvraag: Staat je TV nu goed?
Morgen de mijne, maar geen zin in boren, passen en meten, stekkers, pluggen en kabelsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Het begint al ergens op te lijken hier!![]()
Nu slapen!
Dat zijn uitlatingingen voor loosers; Ja, we hebben niks bereikt, maar we speelden zo mooi, ja, jaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je alles op een rij zet zijn we tweede geworden met slecht edoch effectief voetbal. Ik was liever lager geëindigd met sprankelend en virtuoos "ballen".
Hè Teun, laat die Sheila's nou toch, die willen een onderzettertje met ventilatortjes, gewoon omdat het kan, gewoon omdat het geen kwaad kan, gewoon omdat het lekker teutebellig staat. Voor de zekerheid, omdat Bep er ook één heeft, omdat Oprah zegt dat ze er één nodig hebben. Voor 12,95 kopen ze weer een paar dagen geluk, "ik ben lekker aan het shoppen geweest, kijk eens wat ik nu weer heb gekocht" En dat wil jij gaan beredeneren ???? Laat 't zeg ik jequote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom ga je dat ding kopen dan? Ik werk al acht jaar, dag in dag uit met notebooks, nog nooit nodig gehad. En ik lig er mee in bed, bad, op de bank etc. Als ie heet wordt hou je hem iets anders vast zodat de koeling vrij is. Als hij te heet wordt stopt ie gewoon en start je hem weer op.
nee, jullie zijn lekker bezig...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Hè Teun, laat die Sheila's nou toch, die willen een onderzettertje met ventilatortjes, gewoon omdat het kan, gewoon omdat het geen kwaad kan, gewoon omdat het lekker teutebellig staat. Voor de zekerheid, omdat Bep er ook één heeft, omdat Oprah zegt dat ze er één nodig hebben. Voor 12,95 kopen ze weer een paar dagen geluk, "ik ben lekker aan het shoppen geweest, kijk eens wat ik nu weer heb gekocht" En dat wil jij gaan beredeneren ???? Laat 't zeg ik je
die van mij kan niet op schoot, die heeft echt een harde ondergrond nodig. Maar ja ik zit ook nooit met dat ding op schoot.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja FANN die was het, ja weet niet Teun buuf verderop heeft het ook en helpt echt maar de hare staat op zo een handig tafeltje
ja waar je de poten onder de stoel kan schuiven, ach wat willen we niet allemaal hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:56 schreef hondjes het volgende:
Ik wil zo een handig tafeltje van Blokker
Was laatst al aan het kijken, maar ze hadden ze niet meer.
Ik mag niks kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Noek het volgende:
Ja, hallo!
Wie heeft er al vuurwerk gekocht? Ik niet! Straks wel!
Babykamerquote:Op donderdag 30 december 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
En dan nu: m'n verfkleren zoeken, want babykamer sausen
Ja, zal ik alvast een topic in FHF openen?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat vind ik sneu!
Moeten we wat opsturen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen..
Maar wil het wel weten.
JA of nee.
Haha, Ja! Echt!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen..
Maar wil het wel weten.
JA of nee.
Ja, morgen is het ook al weer zo ver he!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, zal ik alvast een topic in FHF openen?
Ik spring nog liever van de brug dan dat ik een topic in FHF open.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, morgen is het ook al weer zo ver he!
Dus schiet (haha) maar op!
Ja, die is zwanger van Broertje.quote:
Yep, al drie uur.quote:
Tis ook wel een beetje genant natuuk om te zeggen dat je niks van je vrouw mag kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van de brug dan dat ik een topic in FHF open.
Het mag niet maar ik doe het natuurlijk stiekem wel, ik beheer tenslotte het geld.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis ook wel een beetje genant natuuk om te zeggen dat je niks van je vrouw mag kopen
En dat je daarom graag Free Vuurwerk wil.
Misschien heb jij iemand anders nog wat te bieden?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik stel de Harbour Bridge voor, of de Golden Gate. Tickets daar naartoe zijn wel prijzig, maar daar hebben we een forum voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hooguit aanleg en onderhoud van tuinen in Apeldoorn en omstreken en het in elkaar draaien van computers.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heb jij iemand anders nog wat te bieden?
Oh de jaren 50 belden, ze willen hun norm terug!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het mag niet maar ik doe het natuurlijk stiekem wel, ik beheer tenslotte het geld.
Dat durf ik wel (aan een koord).quote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel de Harbour Bridge voor, of de Golden Gate. Tickets daar naartoe zijn wel prijzig, maar daar hebben we een forum voor.
De jaren 50.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh de jaren 50 belden, ze willen hun norm terug!
Zou helemaal fijn zijn als ze helpen zousen maar dan is het zeker ineens van Ho wij hebben vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik net een half uurtje ofzo
Toch fijn, grotere kinders.
Oh das met alles: Ho wij hebben vakantie!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou helemaal fijn zijn als ze helpen zousen maar dan is het zeker ineens van Ho wij hebben vakantie.
"Geen omkijken naar" is al heel relaxt, ik ben nu al moe van dat aandacht vragen de hele tijd ("Kijk eens papa een flat! Op welke verdieping van mijn legoflat wil jij wonen? En waarom dan? En is deze hoger dan de hoogste flat van Den Haag? Hoeveel verdiepingen heeft die dan? Gebouwen in Amerika zijn hoog! Wil je een tuin? Ik maak nog een gebouw. Een dun of een dik gebouw? Dik? Dan wordt die wel laag! En niet zo hoog! Moet die héél dik zijn of een béétje dik?").quote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh das met alles: Ho wij hebben vakantie!
Das ook weer het nadeel van grote kinders
Arme hondjes (die anderen)quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef Jian het volgende:
Vuurwerkverkoop aan particulieren afschaffen, paupertroep![]()
la la la la la
Gewoon een note of wat geven en dan een FA inschakelen voor het geven van aan banquote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
"Geen omkijken naar" is al heel relaxt, ik ben nu al moe van dat aandacht vragen de hele tijd ("Kijk eens papa een flat! Op welke verdieping van mijn legoflat wil jij wonen? En waarom dan? En is deze hoger dan de hoogste flat van Den Haag? Hoeveel verdiepingen heeft die dan? Gebouwen in Amerika zijn hoog! Wil je een tuin? Ik maak nog een gebouw. Een dun of een dik gebouw? Dik? Dan wordt die wel laag! En niet zo hoog! Moet die héél dik zijn of een béétje dik?").
Dus: dvd time!![]()
Succes! Baby blue?
't Gaat goed, de oude is eraf. Ik kan dezelfde zwenkarm gebruiken en steek weer mooi even ¤ 170,- in de zakquote:Op donderdag 30 december 2010 11:18 schreef BobdeStreamer het volgende:
Arme Teun gaat die z'n tv uitpakken blijkt dat er weer niets op tv is![]()
[ afbeelding ]
Bob, je mag de mijne komen halen voor ¤ 50,- euro. Een mooie flatscreen van JVC, nieuwprijs 2004 ¤ 3.500,- ex BTW. Bon nog aanwezigquote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
Op tweede kerstdag heb ik een stroomstoring in huis en tot mijn grote schrik is de tv dit keer echt overleden![]()
Ik zal moeten accepterendat het nu echt het einde van m'n oude tv is. Enigszins geëmotioneerd
heb ik deze herinnering verleden maandag naar het grofvuil gebracht.
Bij ons ook, niet normaal of eigenlijk toch wel voor dit dorp.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef Laysa het volgende:
In deze wijk wordt ook lustig geknald
Wil jij een tagje huis-chagrijn of zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen ouder dan 16 die vuurwerk kopen
Mensen ouder dan 16
Mensen
Ik hou dr niet van...het is een jeugdtraumaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij ons ook, niet normaal of eigenlijk toch wel voor dit dorp.
Ze kijken er hier ook echt een jaar lang naar uit met voor deze omgeving best grote vuurwerkshows.
Sinds gisteravond is het echt bal bij ons aan de achterkant van het huis maar ook in de zomer steken ze regelmatig wat potten af.
quote:
Ik moet dus nog...en nu mag DK lekker meequote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hier wordt juist verbazingwekkend weinig geknald. Ik ben expres vandaag boodschappen gaan doen zodat ik morgen de deur niet uit hoef met de kindjes. Dus ik 'hoop' dat het morgen losbarst
Ik heb al heel lang een zonnebril die m'n pa vaak op had. Ik draag 'm zelf ook weleens, alleen in de auto. Het is de enige zonnebril die niet binnen drie weken stuk is.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
![]()
Nah....ik heb ook moeite met voorwerpen weg gooien van de mensen die er niet meer zijn....kusje BOB
'That's an offer I can't refuse', geweldig ik mail jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bob, je mag de mijne komen halen voor ¤ 50,- euro. Een mooie flatscreen van JVC, nieuwprijs 2004 ¤ 3.500,- ex BTW. Bon nog aanwezig
Ik wilde net iets dergelijks opmerken, maar de buurjongen is net thuisgekomen met een paar zakken vol vuurwerk. Jetzt geht's los.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hier wordt juist verbazingwekkend weinig geknald. Ik ben expres vandaag boodschappen gaan doen zodat ik morgen de deur niet uit hoef met de kindjes. Dus ik 'hoop' dat het morgen losbarst
Ok!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
'That's an offer I can't refuse', geweldig ik mail je
Ik sleep al 20 jaar (quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang een zonnebril die m'n pa vaak op had. Ik draag 'm zelf ook weleens, alleen in de auto. Het is de enige zonnebril die niet binnen drie weken stuk is.![]()
Volgens mij ga ik het echt heel erg vinden als die bril een keer toch stuk gaat, al slaat dat rationeel natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net iets dergelijks opmerken, maar de buurjongen is net thuisgekomen met een paar zakken vol vuurwerk. Jetzt geht's los.
Ik heb het een beetje met alles wat van mn opa was, zelfs zijn theedoeken doe ik met moeite wegquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik sleep al 20 jaar () de ontbijtborden van mijn vader mee....van huis naar huis dan he.....Niks bijzonders maar ik kan ze gewoon niet wegdoen
Is Bobby dood?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef hondjes het volgende:
markant figuur, nog een keertje dan Bonny M
R.I.P
Niet dat hij veel meer deed dan gek dansen maar Boney M is toch wel een legendarische act. Ik denk dat mijn voorliefde voor zwarte vrouwen al vroeg in mijn jeugd door de dames van Boney M aangewakkerd is.quote:
Toen ik 2 maanden geleden een sjaal voor mijn dochter ging breien vond ik dat een mooie gelegenheid het erfstuk van mijn moeder tevoorschijn te halen, de blauwe breitas met de witte schaapjesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik sleep al 20 jaar () de ontbijtborden van mijn vader mee....van huis naar huis dan he.....Niks bijzonders maar ik kan ze gewoon niet wegdoen
En het is natuurlijk zo'n platte waar je zelf ook niets op kunt zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel kut voor Bob dat er straks niets op TV is
Dan kun je 'm altijd nog plat op je schoot leggen en je laptop er op zetten.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk zo'n platte waar je zelf ook niets op kunt zetten
Psies, en moet hij er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk zo'n platte waar je zelf ook niets op kunt zetten
Heeft Bob een koopie aan, hoe groot is die oude eigenlijk ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Psies, en moet hij er nog voor betalen ook
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je 'm altijd nog plat op je schoot leggen en je laptop er op zetten.
Die Frank Farian kon wel vette baslijnen produceren.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
Goh die Bobby, nog nooit een noot gezongen en play-backen kon ie eigenlijk ook niet eens, en toch.......![]()
Ja die deed alles zelf, behalve op het podium staanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Frank Farian kon wel vette baslijnen produceren.
Ledballon of anders ff googlen op lichtballon?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op. Luuster'n donder!!
Waar kan ik die zweefdingen kopen?
[ afbeelding ]
Dreamflyers heten die dingen officieelquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ledballon of anders ff googlen op lichtballon?
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef Jian het volgende:
Ja die deed alles zelf, behalve op het podium staan
Wensballon.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ongeveer 50 x 70, het is de JVC LT26C31SUEquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft Bob een koopie aan, hoe groot is die oude eigenlijk ?
Maar je hebt ze niet ergens zien liggen toevallig?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ik zie het, of geluksballonquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wensballon.
Online kan je ze vrij makkelijk vinden, maar ik denk dat je als je naar een winkel gaat, je het meest kans hebt bij een feestartikelenwinkel.
Wat ik dus al zei, koopie voor Bobquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ongeveer 50 x 70, het is de JVC LT26C31SUE
En de nieuwe TV hangt, nu eerst douchen, ziekenhuis, daarna de meuk aansluiten
Ik zal eerst gaan bidden voordat ik het de ruimte in flikker.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
Een dreamflyer is een langzaam opstijgende lampion waarmee je een boodschap het universum in stuurt,.... geen paupervuurwerk
Sterretjes zijn heul gevaarlijk, die dingen worden wel 1500 graden of zoietsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juud is in deze verstandig. Maar misschien mag je wel aan pakje sterretjes halen?
't Is een aardige gozert hè, hij vrolijkt hier ook altijd de zaak op met leuke plaatjes. 't Is hem gegundquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei, koopie voor Bob
Net zo heet als een sigaret.....bijna danquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterretjes zijn heul gevaarlijk, die dingen worden wel 1500 graden of zoiets
"da hedde gij goe gedoan, kut!"quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is voor jou goed lesmateriaal Pietje, wel opletten hè
Ik fiets zo wel even naar de feestwinkel. Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, zon soort winkel moet je dus hebben Noek, je kan ook even bellen voor je er heen rijdt.
Dingen doen.
Nadien wel gelijk de snackbar in met een complete waslijstquote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"da hedde gij goe gedoan, kut!"
Die trailer vind ik nog steeds bril-jant.
Zijn verboden in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op. Luuster'n donder!!
Waar kan ik die zweefdingen kopen?
[ afbeelding ]
Voor het geval je tekort hebt?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelijk wat nepbloed inslaan en brandwonden.
Klinkt gezellig! Plezier hè.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef hondjes het volgende:
De Zwitsers komen..![]()
En nu ben ik aan prutsen met hapjes.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een aardige gozert hè, hij vrolijkt hier ook altijd de zaak op met leuke plaatjes. 't Is hem gegund
Ze verkochten ze hier in de buurt ook, een potentiele ramp voor de veluwe (vooral in de zomer).quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Orly? Ik wilde nog wel bidden voor Nederland. Dan niet.
HiDi is dakloos?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Marrije het volgende:
Wij hebben FHF heel niet nodig.
Behalve HiDi dan. Of weet er iemand een coutch crash voor hem?
Ja, dat snap ik wel. Oud en Nieuw vind ik wel een ander verhaal. Elk jaar steken we ieder een vuurpijl op voor elkaar maar nu vond mijn mams zo'n wensballon wel leuk. Niet helemaal om 0.00 uur want ik doe dat samen met mijn ouders rond een uur of 21.00 uur na het eten.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze verkochten ze hier in de buurt ook, een potentiele ramp voor de veluwe (vooral in de zomer).
Ik krijg opeens zin om van de zomer wat van die wensbalonnen richting een bepaald vakantiepark te sturen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juud is in deze verstandig. Maar misschien mag je wel aan pakje sterretjes halen?
Ik ga proberen alarmpijlen te regelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Oud en Nieuw vind ik wel een ander verhaal. Elk jaar steken we ieder een vuurpijl op voor elkaar maar nu vond mijn mams zo'n wensballon wel leuk. Niet helemaal om 0.00 uur want ik doe dat samen met mijn ouders rond een uur of 21.00 uur na het eten.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga proberen alarmpijlen te regelen.
nee maar hij vroeg om een bank om op te crashen in FHF tijdje terug, ik kan dat alleen helemaal niet terug vinden. Zal verwijderd zijn??quote:
Of dit. Da's ook geen echt 'vuurwerk' dus dat mag vast ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ken ik al! Selbstverständlich!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht vanmorgen nog aan je, ik was ff bij de wibra en mijn oog viel op een dvd voor 0,79, daar ff tussen zitten snuffelen (die met de smurfen was natuurlijk wel weer 4 euro) en toen zag ik er één 'Der Untergang' met die kop erop
Dat gaan ze hier doen in het dorp, carbietschieten voor de jeugdquote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Of dit. Da's ook geen echt 'vuurwerk' dus dat mag vast ook.![]()
[ afbeelding ]
Al die boeren 'huuuuuuuuuuujjj!'quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaan ze hier doen in het dorp, carbietschieten voor de jeugd
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Al die boeren 'huuuuuuuuuuujjj!'
De officiële Thaise dreamflyers zijn verboden in Nederland, die zijn te groot en het systeem waarmee de kaars is bevestigd mag niet. Maar er is een Nederlandse variant met een beperktere hoogte (75 cm max) en een ander kaarsbevestigingssysteem die in Nederland is toegestaan en ook gewoon wordt verkochtquote:
Oliebollen net gekocht, met wat geluk zijn er twee overquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom de tv morgen halen bij Teun
En toch krijg je de brandweer op je dak als je die dingen op laat rondom de Veluwe.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
De officiële Thaise dreamflyers zijn verboden in Nederland, die zijn te groot en het systeem waarmee de kaars is bevestigd mag niet. Maar er is een Nederlandse variant met een beperktere hoogte (75 cm max) en een ander kaarsbevestigingssysteem die in Nederland is toegestaan en ook gewoon wordt verkocht
Toen ik nog een zeiljachtje had, stak ik ieder jaar de overjarigen af. Die zijn wel mooi en blijven tenminste een tijdje hangen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar toch is er een toegestane variant tegenwoordig. Ik weet dat omdat ik vroeger die originele grote Dreamflyers uit Thailand importeerde en toen ook geconfronteerd werd met de bezwaren.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
En toch krijg je de brandweer op je dak als je die dingen op laat rondom de Veluwe.
Waar zou ik die dingen nog kunnen kopen hier in de omgeving?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen ik nog een zeiljachtje had, stak ik ieder jaar de overjarigen af. Die zijn wel mooi en blijven tenminste een tijdje hangen.
Moet je een wapenvergunning voor hebben en dan mag het nog nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen ik nog een zeiljachtje had, stak ik ieder jaar de overjarigen af. Die zijn wel mooi en blijven tenminste een tijdje hangen.
Het zou ook kunnen met LED verlichting.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar toch is er een toegestane variant tegenwoordig. Ik weet dat omdat ik vroeger die originele grote Dreamflyers uit Thailand importeerde en toen ook geconfronteerd werd met de bezwaren.
Moet je voor alarmpijlen een wapenvergunning hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet je een wapenvergunning voor hebben en dan mag het nog niet
Iedere watersportwinkelquote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar zou ik die dingen nog kunnen kopen hier in de omgeving?
Geen vergunning nodig hoor, zolang het pijlen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je voor alarmpijlen een wapenvergunning hebben?
Ik bedoel geen pistool he.
Ik had het er al bijgezet, dat ik dacht dat het over lichtkogels gingquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je voor alarmpijlen een wapenvergunning hebben?
Ik bedoel geen pistool he.
Beetje plastisch wordt het dan in mijn optiek, bovendien zorgt de warmtebron (de kaars in dit geval) voor de hete lucht die de lampion doet opstijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen met LED verlichting.
Heb je je ambi sfeerverlichting aan staanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, wat een fantastisch beeld zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is gaaf. Staat op dynamischquote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je je ambi sfeerverlichting aan staan
Dat is waar, maar dat zou je ook nog met helium op kunnen lossen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje plastisch wordt het dan in mijn optiek, bovendien zorgt de warmtebron (de kaars in dit geval) voor de hete lucht die de lampion doet opstijgen.
Bij voetbalwedstrijden vind ik het mooi en bij concertenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, is gaaf. Staat op dynamisch
Ze zeggen dat je met die edge led vooral een iets betere kleurdiepte krijgt en vooral meer contrast in je zwart en theoretisch klopt dat natuurlijk ook, maar ik moet zeggen dat ik het, bij wat ik heb bekeken, niet echt zie.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had ook niet groter moeten nemen dan dit. 't Is groot genoeg. Trouwens, het is edge led en geen full.
Elf jaar nog maar? Voor mij voelt het alsof BB altijd heeft bestaan. Ga je het ook vieren?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef spapaars het volgende:
Het is alweer 11 jaar geleden dat de reden waarom we hier posten zijn laatste dag beleefde.
Big Brother 1
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zag het in de winkel bij bepaalde beelden heel goed. 't Is allemaal net wat scherper. Afijn, let it be, hier kan ik wel vijf jaar mee vooruit hoop ik. Ik krijg nu alleen geen verbinding met NET-TV. Er is internetverbinding, want de eerste update heb ik er al overheen gegooid.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je met die edge led vooral een iets betere kleurdiepte krijgt en vooral meer contrast in je zwart en theoretisch klopt dat natuurlijk ook, maar ik moet zeggen dat ik het, bij wat ik heb bekeken, niet echt zie.
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Elf jaar nog maar? Voor mij voelt het alsof BB altijd heeft bestaan. Ga je het ook vieren?
Grappig, een alround BB site. Zo'n Cyrille hè, die herinner ik me helemaal niet meer. Maar alle anderen wel, het was best een indrukwekkend en baanbrekend programma. Je werd alleen nog met de nek aangekeken als je ernaar keekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
ook eerder geen moment aan gedacht dat het 11 jaar is geleden, tot ik hier even rond keek.
http://worldofbigbrother.com/BB/Net/1/about.shtml
Heel Nederland keek.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig, een alround BB site. Zo'n Cyrille hè, die herinner ik me helemaal niet meer. Maar alle anderen wel, het was best een indrukwekkend en baanbrekend programma. Je werd alleen nog met de nek aangekeken als je ernaar keek
We lokken wat af vandaag de dag.quote:Jongen aangehouden na lastigvallen lokagente
vandaag 15:29
DEN HAAG - Door lokagenten in te zetten, heeft de politie een 15-jarige Hagenaar kunnen aanhouden. Hij heeft volgens de politie bekend dat hij de afgelopen weken in de Haagse Schilderswijk ten minste drie vrouwen heeft mishandeld.
Hij deed dat toen zij weigerden met hem te zoenen. De jongen mishandelde de vrouwen in de buurt van de Jacob Catsstraat. Die raakten hierdoor gewond in het gezicht. Eén van hen brak haar neus. De recherche besloot om lokagenten in te zetten.
Toen de verdachte woensdagavond één van hen begon te volgen, greep de politie in. De jongen zit vast en wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die bepaalt of hij langer in voorarrest moeten blijven.
zijn die dingen opeens weer hip & happening?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
3 gekleurde geluksbalonnen gekocht bij de Boerenbond
Ik vind het niet zo mooi Cc, beetje kaal en kil. Wat niet wil zeggen dat je het er niet leuk kunt hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
Bruiloftsfeestje gisteren was erg leuk, logeerpartijtje van beste Kees ook en de venue voor het feestje morgenavond/nacht is verplaatst naar de futuristische Blob. Restaurant is gesloten, ruimte geregeld. Als de omgeving tekenend is, is het bij voorbaat al een geslaagde party.
http://www.youropi.com/nl(...)lob-blb-dining-11979
Ik vind het witte restaurantmeubilair ook niet je van het, veel te klinisch, maar dat is al weg want restaurant is weg.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet zo mooi Cc, beetje kaal en kil. Wat niet wil zeggen dat je het er niet leuk kunt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |