SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 29-12-2010 17:51:21 ]"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Wat tips:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ja, behoorlijk stereotype maar wat moet ik als meisje anders maken?
![]()
quote:
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Ik zie het al echt voor me van die tjappies die de hele avond zitten te fucken met die card editor om zoiets te makenquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Regel jij die OP nou maar, je KAN het!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt TE sneu iddquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie het al echt voor me van die tjappies die de hele avond zitten te fucken met die card editor om zoiets te maken![]()
![]()
ja leuk. maar dan vlieg je nog steeds niet spontaan binnen 1 seconde in de fik hoor als je er ver van afstaat. En dat gebeurd in cod wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jep, er is brandstof, zuurstof en hitte aanwezig, alles wat je nodig hebt voor een lekker vuurtje![]()
Maakt niet uit! zolang je bij de tegenstander zitquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Sorry dat ik online speel met mijn nieuwe spel
oh trouwens:
![]()
Die shit met die raket op Launch!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit! zolang je bij de tegenstander zit
oh trouwens:![]()
![]()
![]()
Rossdale wist al dat je met een sam-site jezelf kon ombrengen XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Net zo'n kereltje die zwaar arrogant aan het doen was en heel de tijd zitten schelden finaal afgemaakt, en toen ging die weg![]()
![]()
rice rice baby tututututedudududum![]()
Speelde je tegen stoma?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Net zo'n kereltje die zwaar arrogant aan het doen was en heel de tijd zitten schelden finaal afgemaakt, en toen ging die weg![]()
![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef mash_ het volgende:
Weetje wat ik wel merk is met die kerstnoobs. Hebben allemaal rc xd aan. En allemaal last stand![]()
![]()
filmpje van de faggot die ik meteen kapot maakte de eerste secondenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Rijstkoker het volgende:
![]()
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Fsmxi het volgende:
Die last stand is inderdaad pure bagger nu
in dit filmpje 4 van de 6 met second chance
Ik heb meeste keren gewoon second chance aan, vaak wordt ik dan wel gesaved en kan ik verder met mijn killstreak
Maar als ik het tegen me krijg...Rage ik ook wel een beetje![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Forskneck het volgende:
Ik heb meeste keren gewoon second chance aan, vaak wordt ik dan wel gesaved en kan ik verder met mijn killstreak
Maar als ik het tegen me krijg...Rage ik ook wel een beetje![]()
![]()
Ik speel touwens alleen bijna geen multiplayer meer (TDM enzo). Ik vind Wager Match veel leuker...
[ Bericht 9% gewijzigd door MagischMannetje op 29-12-2010 19:35:39 ]![]()
Want dat is geen multiplayer wil je zeggen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik speel trouwens gewoon alleen bijna geen multiplayer meer. Ik vind Wager Match veel leuker...![]()
![]()
quote:
Dit gebeurt vaak jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef mash_ het volgende:
1voordeel. al die mensen met second chance lopen wel vaak over me claymores![]()
En heb al paar keer meegemaakt dat ik een claymore neer heb gezet. En dat ze er gewoon door heen lopen...ZONDER Flack jacket. Dus gewoon met Ghost of LW etc..
Een vriend van me was daardoor in ze rug gekilled. ik had een claymore neergezet, maar die ging niet af. En hij had al ze claymore ergens anders neergezet
Hebben jullie dat ook weleens?![]()
Wait... Whut?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik speel trouwens gewoon alleen bijna geen multiplayer meer. Ik vind Wager Match veel leuker...![]()
![]()
Het was een koude, heldere woensdagavond.
Bozz187 en Michhas besluiten hun controllers eens een keer van de plank te halen, en een lekker potje Call of Duty: Black Ops te gaan doen.
Ze starten het spel op, en op het moment dat ze in een pre-game lobby terechtkomen, krijgen ze de schrik van hun leven.
Kerstnoobs!
Vol vreugde maakt Michhas snel een foto van het tafereel wat hier gaande is.
Zie onderstaande:
Ze spelen een potje. Het gaat goed. Het gaat geweldig. Spy planes en Napalm strikes vliegen de enemies om de oren. Er wordt zelfs een heuze Chopper gunner ingezet.
Hieronder het resultaat:
Ze besluiten deze lobby niet te verlaten, en er nog een potje te spelen.
Uiteraard word er weer gespeeld op dezelfde map (Firing Range), resulterende in wederom een mooie score, zoals hieronder gezien kan worden.
Ja vrinden, het is een mooie avond.
En de avond is nog jong![]()
Einde bericht.
Michhas out.![]()
+1quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Michhas het volgende:
Bozz187 en Michhas besluiten hun controllers eens een keer van de plank te halen, en een lekker potje Call of Duty: Black Ops te gaan doen.
Ze starten het spel op, en op het moment dat ze in een pre-game lobby terechtkomen, krijgen ze de schrik van hun leven.
Kerstnoobs!
Zie onderstaande:
[ afbeelding ]
Ze spelen een potje. Het gaat goed. Het gaat geweldig. Spy planes en Napalm strikes vliegen de enemies om de oren. Er wordt zelfs een heuze Chopper gunner ingezet.
Hieronder het resultaat:
[ afbeelding ]
Uiteraard word er weer gespeeld op dezelfde map (Firing Range), resulterende in wederom een mooie score, zoals hieronder gezien kan worden.
[ afbeelding ]
Einde bericht.
Michhas out.![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Michhas het volgende:
Kerstnoobs!
Zie onderstaande:
[ afbeelding ]
Hieronder het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde bericht.
Michhas out.Ik kom zo ook maar eens online.
All good things are wild and free.![]()
Ik krijg het op me heupen van die second chance mense xD
En hoe krijgen jullie care package enzo op 4 kill streak? is dat niet normaal 6?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef bjorentje het volgende:
Ik krijg het op me heupen van die second chance mense xD
En hoe krijgen jullie care package enzo op 4 kill streak? is dat niet normaal 6?en
![]()
![]()
trollface josti's
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
Dat was mijn aller beste potje net.![]()
![]()
We still love you!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
Dat was mijn aller beste potje net.
no homo![]()
Ga janken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:lseKNS6tzoj91M:http://img138.imageshack.(...)o.gif&t=1]afbeelding[/url] ]All good things are wild and free.![]()
quote:
wat een topavond
12-29 ofzo he?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
Dat was mijn aller beste potje net.
Wel gezellig dat je geluid maakt nu
Fijne sniper only match gehad net, KILL TEUN!![]()
Waar was je mic ineens manquote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
12-29 ofzo he?
Fijne sniper only match gehad net, KILL TEUN!![]()
![]()
Doopstah sorry voor alle tomahawk kills (K)Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Bitch, jij had me echt 90% van al me deaths.....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
12-29 ofzo he?
Fijne sniper only match gehad net, KILL TEUN!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Die was echt lucky, ik zag die ander vallen en wist meteen dat daar die tomahawk voor bedoelt wasquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef dreamzk het volgende:
En Kneus, hier die lucky tomahawk kill
Nog erger, 10 - 30.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
12-29 ofzo he?
Fijne sniper only match gehad net, KILL TEUN!Maar ze kwamen van alle kanten joh.
Oja jij bent pot4toe ja. Ik dacht steeds Sommyquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef dreamzk het volgende:
En Kneus, hier die lucky tomahawk kill![]()
![]()
LOL. En ik gaf je de tip nog dat je meer moest killen dan gekilled te worden....DOE ER DAN WAT MEE MUTS!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog erger, 10 - 30.Maar ze kwamen van alle kanten joh.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef dreamzk het volgende:
Doopstah sorry voor alle tomahawk kills (K)![]()
![]()
Kinect?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit met mijn hand in het gips dus ik moet even een manier zoeken zodat ik toch kan spelen!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
THEquote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit met mijn hand in het gips dus ik moet even een manier zoeken zodat ik toch kan spelen!
HORROR
!![]()
Chille stijl van commentary heeft die gastquote:![]()
![]()
lol die ene gast dan die ons de SS brigade van black ops noemde
Dat was mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef vulva-kobold. het volgende:
lol die ene gast dan die ons de SS brigade van black ops noemde![]()
![]()
Minder gepraat, meer fraggen... Waar is iedereen?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
dalijk eerst schoenen en kleren gaan kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef dreamzk het volgende:
Minder gepraat, meer fraggen... Waar is iedereen?
Ik heb er geen zin in vandaag, het spel laat me in de steek en stelt me teleurquote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef dreamzk het volgende:
Minder gepraat, meer fraggen... Waar is iedereen?![]()
![]()
Kut spel![]()
![]()
heb sinds kerst echt amper een normaal potje kunnen spelen omdat die servers zo tering slecht zijn. of er is super lag. of ze stoppen er mee
![]()
![]()
Het enige wat de servers doen in aanwijzen wie de host is en mensen in een game stoppen. De rest is p2p. Er zijn maar een paar spellen met echte dedicated servers voor op de consoles. Jammer. Er valt best geld te verdienen met het verhuren van servers op dezelfde manier als bij BO voor de PC.![]()
Nou er is gewoon iets niet goed. Elk potje stopt de server er mee. ben je net 20sec bezig. boem. stopt die er weer meequote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
Het enige wat de servers doen in aanwijzen wie de host is en mensen in een game stoppen. De rest is p2p. Er zijn maar een paar spellen met echte dedicated servers voor op de consoles. Jammer. Er valt best geld te verdienen met het verhuren van servers op dezelfde manier als bij BO voor de PC.had er eerst niet zo last van maar heb net 10 potjes gedaan. waarvan ik er 1 echt heb kunnen uitspelen zonder gezeik..
![]()
Sinds kerst heb ik juist minder problemen, maar ik zal maar niet te hard juichen
En sewes ook nog eens een paar potjes BO spelen![]()
![]()
Ik heb ook weinig last van slechte verbinding...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Waarom kunnen mensen mij nog killen met hun primary als ik ze in last stand schiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom kunnen mensen mij nog killen met hun primary als ik ze in last stand schiet?Er zullen altijd mensen dit spelen die beter zijn. Leg je er bij neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat een IRL maatje van me, gesjeesde colombiaanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef vulva-kobold. het volgende:
lol die ene gast dan die ons de SS brigade van black ops noemde
Z'n neefje heeft hem tot level 21 geschoten en dat is te zien met scores als 1-18 en 3-24![]()
![]()
hij had wel gelijk dat we met een vol team echt onmogelijk zijn om tegen te spelen, we waren echt een paar potjes niet te stoppenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat een IRL maatje van me, gesjeesde colombiaan
Z'n neefje heeft hem tot level 21 geschoten en dat is te zien met scores als 1-18 en 3-24
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen dit spelen die beter zijn. Leg je er bij neer.Die moet ik dan nog tegenkomen. Het is gewoon zo vervelend dat je dan net die 2 keer op zon manier van je killstreak ontdaan wordt.
![]()
Sloopten de boel goed iddquote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hij had wel gelijk dat we met een vol team echt onmogelijk zijn om tegen te spelen, we waren echt een paar potjes niet te stoppen![]()
Ik stel echt voor dat we ook wat vaker Demolition en Sabotage gaan doen, CTF ook fun. Denk dat we dan met het vaste clubje best goed kunnen worden![]()
![]()
Via Hardline (Perk 1)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef bjorentje het volgende:
hoe krijgen jullie care package enzo op 4 kill streak? is dat niet normaal 6?![]()
Dan kan je opnieuw kiezen als je een carepackage kiest. Maar dat kan je ook opzoeken op google.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef bjorentje het volgende:
Oh ok, and wat gebeurd er als je hardline Pro hebt? welke bonus krijg je dan![]()
Ik snap daar niks van trouwens. Je kan dan kiezen voor nog een random killstreak in je carepackage of te nemen wat er dan word aangeboden. Maar je kan nog maar 1x extra kiezen toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kan je opnieuw kiezen als je een carepackage kiest. Maar dat kan je ook opzoeken op google.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh, dan ga ik maar eens proberen om die pro te halen
Tijd voor een paar potjes BO, als iemand wilt meedoen, BjornX_![]()
Ik zal je ook eens toevoegen vanavond. Jij lijkt mij een kwaliteits fragger en in het algemeen een prettig persoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef bjorentje het volgende:
Oh, dan ga ik maar eens proberen om die pro te halen
Tijd voor een paar potjes BO, als iemand wilt meedoen, BjornX_* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Commando![]()
![]()
Verslaat de AK74u heerlijk op de long ranges, en op short range ongezoomed sprayen ftw
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Maar ik zuig in black ops xDquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal je ook eens toevoegen vanavond. Jij lijkt mij een kwaliteits fragger en in het algemeen een prettig persoon.![]()
Speel en keer tegen mijn team 4 - 4 ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hij had wel gelijk dat we met een vol team echt onmogelijk zijn om tegen te spelen, we waren echt een paar potjes niet te stoppen![]()
Ik tegen jouw team van 4 sniper only..Je hoeft me geen pik te noemen omdat je mn zin niet goed interpreteert.
![]()
Gast dat ga je nooit winnenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik tegen jouw team van 4 sniper only..Je hoeft me geen pik te noemen omdat je mn zin niet goed interpreteert.
![]()
Lijkt me leuk om een keer te testen. Tenzij iedereen gaat lopen campen..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat ga je nooit winnen![]()
![]()
Is goed als je maandag online bent kunnen we dat wel regelenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer te testen. Tenzij iedereen gaat lopen campen..![]()
Vanavond BO'en? (PS3: alionfiree)
Kijken wie me aankan
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ja is sowieso s'avonds danquote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Maandag weer naar schoolMaar 's avonds ben ik er wel.
![]()
echt die googlde ads hier in dit topic
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
MasterCard aanvragen Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest is er MasterCard! www.YourMasterCard.nl
Prepaid MasterCard ® Slechts ¤ 10 per jaar. Gratis winkeltransacties. Lees meer... Moneybookers.com/Prepaid-MasterCard
Je zou toch verwachten dat er iets over black ops. of games of xbox/ps3 ofzo zou staan![]()
![]()
Nicequote:
Al die bleach emblems zien er vet uit![]()
![]()
stoma tegen stef en zijn matties jeweet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef Michhas het volgende:
Stef tegen Stoma?
Damn... Record die shit even, clash of the titans man![]()
No homo.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
stoma tegen stef en zijn matties jeweet.![]()
Stoma ik zet mijn geld op jou in.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
stoma tegen stef en zijn matties jeweet.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Oei... Dat ga je niet winnen man...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
stoma tegen stef en zijn matties jeweet.
Tegen Stef alleen maak je goede kans, Stef trouwens ook, maar 1 tegen 4?
Nah, je wordt geslacht man![]()
![]()
Daarom ben ik er ook voor om 4 - 4 of 6 - 6 en keer te doen. Lijkt me wel lachen om en keer te proberenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oei... Dat ga je niet winnen man...
Tegen Stef alleen maak je goede kans, Stef trouwens ook, maar 1 tegen 4?
Nah, je wordt geslacht man![]()
jij hebt zeker deze als emblem:quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stoma ik zet mijn geld op jou in.
![]()
Ja zou niet eerlijk zijn andersquote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Sniper only he
Met alle wapens is het ook niet eerlijk 4 tegen mij...![]()
![]()
Kans heb je altijd bij ons spelen een paar alleen maar met snipers dus we zullen het zienquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat ik met snipers wel een kans maak om te winnen hoor![]()
stoma, jij zegt dat je degene die beter is dan jij nog tegen moet komen, ik weet al wie: sandy ravage, hoe goed jij ook bent, die gast versla je nooit, zijn MW2 win streak van FFA is iets van 400 ofzo en zijn black ops k/d is ook bijna 4.0
Xcal >>>> Sandy Ravagequote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
stoma, jij zegt dat je degene die beter is dan jij nog tegen moet komen, ik weet al wie: sandy ravage, hoe goed jij ook bent, die gast versla je nooit, zijn MW2 win streak van FFA is iets van 400 ofzo en zijn black ops k/d is ook bijna 4.0![]()
Chris Smoove is de beste hoor!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/6/p76NAlLjDAY
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/8/xUVHTAa78W4
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/9/y3H-Tyt4nG8
XBL Gamertag: Sandy Ravage
Alternate Account: Akimbo Slice
360:
COD4 k/d: 3.20
COD4 W/L: 7.50
Win Streak: 150
MW2 k/d: 3.50
MW2 W/L: 16.0
Win Streak: 450
Black Ops k/d: 3.65
PS3:
MW2 k/d : 4.10"Crescendo gramen sementat."
Ik heb met die knulletjes gespeeld en idd no way hose.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat ga je nooit winnen![]()
Zaten onze beste 2 spelers niet bij die avond die zaten ook in mijn GB teamquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb met die knulletjes gespeeld en idd no way hose.![]()
wie zijn dat clubje van jou dan? heb je een clan ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaten onze beste 2 spelers niet bij die avond die zaten ook in mijn GB team"Crescendo gramen sementat."
Hij is wel zo iemand die geen 1 punt inneemt met domination. zo irritantquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef vulva-kobold. het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/6/p76NAlLjDAY
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/8/xUVHTAa78W4
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/u/9/y3H-Tyt4nG8
XBL Gamertag: Sandy Ravage
Alternate Account: Akimbo Slice
360:
COD4 k/d: 3.20
COD4 W/L: 7.50
Win Streak: 150
MW2 k/d: 3.50
MW2 W/L: 16.0
Win Streak: 450
Black Ops k/d: 3.65
PS3:
MW2 k/d : 4.10![]()
Zijn voornamelijk vrienden van me en mensen die ik heb ontmoet via het spelen van GB. Hadden een record van 13-2 in GB voor we er mee stoptequote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wie zijn dat clubje van jou dan? heb je een clan ofzo?![]()
waarom zou die, hij maakt iedereen zo hard af dat zijn team alle tijd heeft om alle punten te capturen, zo iemand als hij moet je ook niet laten capturen, dat is verneuking van de slagkracht van je teamquote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij is wel zo iemand die geen 1 punt inneemt met domination. zo irritant
niks mis mee als er 1 of 2 gasten in je team zitten die voor de kills gaan, dat werkt beter dan dat iedereen voor de punten gaat"Crescendo gramen sementat."
teh fuck is gb?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk vrienden van me en mensen die ik heb ontmoet via het spelen van GB. Hadden een record van 13-2 in GB voor we er mee stopte"Crescendo gramen sementat."
Gamebattles speel je tegen andere teams met fatsoenlijke regels geen claymores verbod op bepaalde perks, geen killstreaks beetje voor de mensen die serieuzer spelen.quote:![]()
Omdat dat het doel van het spel is? als je domination speeltquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
waarom zou die, hij maakt iedereen zo hard af dat zijn team alle tijd heeft om alle punten te capturen, zo iemand als hij moet je ook niet laten capturen, dat is verneuking van de slagkracht van je team
niks mis mee als er 1 of 2 gasten in je team zitten die voor de kills gaan, dat werkt beter dan dat iedereen voor de punten gaaten in dat filmpje wat ik keek van hem viel het best mee
was een goede scoren hoor. maar dat heb ik en zo veel anderen zo vaak. Nu zit die dan in ee ngoed team. Maar als je in een kut team zit en niks inneemt verlies je gewoon
hoe goed je ook bent.
Zit nu dat anderen filmpje te kijken van 67-1 met 4 vs4. daar werkt het wel ja67-1 doe ik hem ook niet na.
![]()
gewoon een soort halve barebones?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gamebattles speel je tegen andere teams met fatsoenlijke regels geen claymores verbod op bepaalde perks, geen killstreaks beetje voor de mensen die serieuzer spelen."Crescendo gramen sementat."
Maar speelt hij ook 80% met een sniper met een kd van meer dan 3?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
stoma, jij zegt dat je degene die beter is dan jij nog tegen moet komen, ik weet al wie: sandy ravage, hoe goed jij ook bent, die gast versla je nooit, zijn MW2 win streak van FFA is iets van 400 ofzo en zijn black ops k/d is ook bijna 4.0![]()
www.gamebattles.com is gewoon een site waar je met teams/clans tegen elkaar kan spelen. en er een leaderboard van maakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gewoon een soort halve barebones?![]()
![]()
Lees je maar eens in in best interessantquote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
gewoon een soort halve barebones?![]()
Jij denkt serieus he dat je de beste van de wereld bent in dit spel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar speelt hij ook 80% met een sniper met een kd van meer dan 3?![]()
Sta je al op nummer 1 in de rankings?![]()
![]()
Wat ik minder vind aan GB is al die rompslomp. Het is wel de beste manier om normaal te kunnen spelen. In de toekomst zouden meer developers een soort playlist moeten maken zoals in halo.![]()
ik ben vanaf vandaag weer een beetje op gang aan het komen. Nu dat ik betere internetverbinding heb en er een paar patches zijn uitgekomen hoop ik dat ik eindelijk eens lekker door kan knallen. Heb vanmiddag iig de nodige potjes kunnen spelen zonder connectieproblemen.
Ik ben pas level 25 btw![]()
![]()
Ja of teams die je overwinning niet toe kennen omdat je zogenaamd gecheat hebt en dergelijkequote:Op donderdag 30 december 2010 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ik minder vind aan GB is al die rompslomp. Het is wel de beste manier om normaal te kunnen spelen. In de toekomst zouden meer developers een soort playlist moeten maken zoals in halo.![]()
![]()
Nee. Ik zeg alleen dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die beter is. En die opmerking over rankings slaat nergens op. De top is bij elkaar gecheat en geboost. Daaronder staan de mensen die zich ermee bezighouden om maar zoveel mogelijk score per minute te halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij denkt serieus he dat je de beste van de wereld bent in dit spel.![]()
Sta je al op nummer 1 in de rankings?Maar daar is theater voorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of teams die je overwinning niet toe kennen omdat je zogenaamd gecheat hebt en dergelijke![]()
![]()
ja dat gezeik altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of teams die je overwinning niet toe kennen omdat je zogenaamd gecheat hebt en dergelijkeik stond vroeger in de top 10 met me clan met socom2. dit is echt 7jaar terug ofzo. Was ook altijd dat gezeik
moest er weer een mod online komen enzo. heel gedoe
na een tijdje gingen we elke clan war maar opnemen als bewijs
![]()
De mensen die meer scoren per min halen zijn dus beter in het spel dan jij. Waar daar gaat het om.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die beter is. En die opmerking over rankings slaat nergens op. De top is bij elkaar gecheat en geboost. Daaronder staan de mensen die zich ermee bezighouden om maar zoveel mogelijk score per minute te halen.
[..]![]()
![]()
Heb het toch gewoon over de mensen die normaal spelen. Geen cheaters en boosters etc. Maar als iemand met domination etc meer punten haalt dan jij is die dus beter in domination.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef KoningStoma het volgende:
Boosters met een kd van 0.8 zijn beter dan ik. Oh noes.
![]()
geen 80% neem ik aan, maar kijk dit filmpje maar eensquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar speelt hij ook 80% met een sniper met een kd van meer dan 3?
hij kan er behoorlijk goed mee overweggeen idee of hij ook zo goed is in black ops
Ja met normaal spelen. Ging er vanuit dat je dat nog wel zou snappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef KoningStoma het volgende:
Net had je het nog over nr 1 in de rankings.![]()
Stoma is overigens wel een goede spelerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja met normaal spelen. Ging er vanuit dat je dat nog wel zou snappen.![]()
Dat geloof ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma is overigens wel een goede spelerDat ontken ik ook nergens. Alleen soms vind hij zich zelf een beetje te goed. Dan word het een beetje: Kijk mij eens goed zijn posts
![]()
Het enige dat ik zeg is dat ik nog niemand ben tegengekomen die beter is.Vervolgens kom jij met je "nr 1 in de rankings". Wat bedoelde je er nou precies mee?
![]()
Zie net trouwens dat als je eenmaal prestige 15 bent, je 50.000 cod points per golden camo betaalt lolz![]()
Hitmarkersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Parvus het volgende:
Hehe Stoma gekke boi. Ben benieuwd naar de excuses als je geslacht wordt
nee grapje hoor![]()
![]()
Klopt en ik vind het idee van hem ook leuk dat ie tegen 4 van jullie wil, stelt ie zich toch kwetsbaar op. Ik neem hem ook vaak in de maling omdat ie vaak loopt te klagen en games leaved als het niet goed gaat maar vind het een fun gastquote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma is overigens wel een goede speler![]()
![]()
omdat dat kolere ding heel vaak de scores reset na een potje, en je dus compleet onevenwichtige teams hebt![]()
Ik ga dus nooit prestigen xD
Lekker lv50 met mijn sterretjes blijven
Geen zin om alles opnieuw te gaan halen nzo![]()
je houdt wel van sterretjes he?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef bjorentje het volgende:
Geen zin om alles opnieuw te gaan halen nzo"Crescendo gramen sementat."
Fuck, zojuist prestige ingegaan en nu al spijt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Niet echt xDquote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je houdt wel van sterretjes he?Bedankt om me te waarschuwen dat ik het zeker niet moet doenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Baghdaddy het volgende:
Fuck, zojuist prestige ingegaan en nu al spijt.![]()
![]()
Al mijn pro perks weer wegquote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Niet echt xD
[..]
Bedankt om me te waarschuwen dat ik het zeker niet moet doen
what happened?quote:"Crescendo gramen sementat."
Heb je dan ruimte om voortaan mijn bullshit te absorberen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb even al mijn bullshit naar Doopstah geflikkerd![]()
![]()
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb je dan ruimte om voortaan mijn bullshit te absorberen?![]()
![]()
Ik heb het ook maar overwogen om prestige te gaan, binnen no time zit je alweer aan level 30 hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef bjorentje het volgende:
Geen zin om alles opnieuw te gaan halen nzoAll good things are wild and free.![]()
speel een paar potjes headquarters en je bent zo weer level 20 en hebt weer wapens als de famas en ak-74uquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Slechtste avond sinds ik level 1 was. Zwaar gefrustreerd....
Ik ben niet 2e prestige ingegaan, gaf alleen aan dat ik zo slecht was als mijn 1e keer online...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
speel een paar potjes headquarters en je bent zo weer level 20 en hebt weer wapens als de famas en ak-74u![]()
Komende weken moet ik verhuizen, als ik rustig in mijn nieuwe hok zit ga ik wel weer prestigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar overwogen om prestige te gaan, binnen no time zit je alweer aan level 30 hoor.![]()
![]()
Dat is alleen als er mensen met de Galil meespelen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom hapert je beeld altijd zo als je host bent?![]()
Ik ben er al een tijdje geen meer tegengekomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is alleen als er mensen met de Galil meespelen...![]()
![]()
W T Fquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Zo heb je jaar goed afgesloten met een klapper in Black Ops![]()
107 kills tijdens demolition![]()
Moet je en keer SR71, Chopper Doggies aanzetten op nuketown domination kan iedereen halen. Al is het natuurlijk wel een heel lekkere score.quote:![]()
Noobvraagje, die SR71 is de rolling thunder?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nee dat is de spyplane 2.0Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij vindt het "fail" dat iedereen in het andere team realtime ziet waar je loopt en welke kant je opkijkt?![]()
Blackbirdquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
Jij vindt het "fail" dat iedereen in het andere team realtime ziet waar je loopt en welke kant je opkijkt?![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
Jij vindt het "fail" dat iedereen in het andere team realtime ziet waar je loopt en welke kant je opkijkt?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Jij ook manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:02 schreef Doopy-X- het volgende:
De beste wensen voor iedereen en veel BO- speelplezier!![]()
![]()
Beste wensen allenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Een gelukig nieuwjaar iedereen, en hopelijk wat minder frustraties op BO (voor mij tenminste)
Blijft mooi om te zien dat je het wapen wat je altijd als waardeloos bekritiseert toch nog steeds gebruikt!quote:
Dat ik zeg dat ie waardeloos is als het slecht gaat wil nog niet zeggen dat ik hem echt waardeloos vind.Ik zeg wel meer rare dingen als het kutspel niet meewerkt.
![]()
de beste wensen!
en klasse filmpje, stoma
Ik probeer nog steeds Scavenger Pro te behalen. Moet nog 1 lethal kill maken met een resupplied granade
En dat gaat gewoon steeds net niet![]()
![]()
Haha bij mij ook niet, dus ging ik maar prestigen. Wat is de pro versie ervan eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef mr-green het volgende:
Ik probeer nog steeds Scavenger Pro te behalen. Moet nog 1 lethal kill maken met een resupplied granade
En dat gaat gewoon steeds net nietTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Zijn er ook nog PS3-ers hier?
Ik zoek een beter dan average tegenstander want al die noobs in TDM worden irritant.Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Bobbanz maakt je kapot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Precizionist het volgende:
Ik zoek een beter dan average tegenstander want al die noobs in TDM worden irritant.![]()
Voeg alionfiree toe voor wat actie!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Precizionist het volgende:
Ik zoek een beter dan average tegenstander want al die noobs in TDM worden irritant.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Toegevoegd, Bobbanz zie ik de laatste tijd alleen Assassin's Creed nog wat spelen.rice rice baby tututututedudududum![]()
lol een paar minuten na mijn post had ik scavenger pro gehaaldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef mr-green het volgende:
En dat gaat gewoon steeds net niet![]()
![]()
Je hoeft geen reclame voor jezelf te maken hoor, alleen je PSN-id posten is denk ik genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Voeg alionfiree toe voor wat actie!![]()
![]()
Vond je het niet pakkend genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft geen reclame voor jezelf te maken hoor, alleen je PSN-id posten is denk ik genoeg?
Zo, BLack ops gekocht voor de Xdoos bij Gamemania in Zwolle
Singleplayer uitgespeeld, nu wil ik aan multiplayer beginnen.
Maar zodra ik de gamemode enzo kies, gaat ie naar game lobby's zoeken.
Maar zelfs als ik dan een kwartier ofzo wacht heeft hij nog geen game gevonden.
Weet iemand wat dit kan zijn? Met MW2 had ik het niet.![]()
Bij de lobby kun je rechtsonderin je NAT type zien. Als dit niet op open staat kan dit (enorme) problemen veroorzaken voor je matchmaking.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Zo, BLack ops gekocht voor de Xdoos bij Gamemania in Zwolle
Singleplayer uitgespeeld, nu wil ik aan multiplayer beginnen.
Maar zodra ik de gamemode enzo kies, gaat ie naar game lobby's zoeken.
Maar zelfs als ik dan een kwartier ofzo wacht heeft hij nog geen game gevonden.
Weet iemand wat dit kan zijn? Met MW2 had ik het niet.![]()
Hoe kan je het openen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Bij de lobby kun je rechtsonderin je NAT type zien. Als dit niet op open staat kan dit (enorme) problemen veroorzaken voor je matchmaking.
Ik ga ff kijken!![]()
ben vandaag is begonnen met rond te lopen met sniper+acog scope. krijg al goede scoresnog niet even goed als met normaal wapen maar komt al aardig in de buurt
![]()
Poorten openzetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef Alpha1Carlo het volgende:
NAT Type: Strict.
Wat kan ik hieraan doen?
www.portforward.com![]()
Nee hoor, gewoon instructies volgen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Is het moeilijk?
Dat programmatje kost me iets te veel :lTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Je moet even op skip commercial rechtsbovenin klikken, het is een reclame voor dat programmaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Is het moeilijk?
Dat programmatje kost me iets te veel :l![]()
![]()
Ik had net een heel vet clipje met die dolly cam en toen ik het wilde recorden was de beweging van die kutcamera vertraagd waardoor het ding dat ik aan het volgen was niet meer in beeld war
Ze kennen niets bij treyarch.![]()
De beweging van de camera vertraagd? Hoe bedoel je? Als je de snelheid waarmee hij van punt 1 naar punt 2 beweegt is dat afhankelijk van de snelheid zoals ingesteld in camera 1 and het tijdsverschil tussen de 2. Hoe hoger ingestelde snelheid, hoe sneller hij gaat, hoe groter het tijdsverschil, hoe langzamer hij gaat. O ja, en hoe verder ze uit elkaar zijn, hoe sneller hij gaatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef KoningStoma het volgende:
Ik had net een heel vet clipje met die dolly cam en toen ik het wilde recorden was de beweging van die kutcamera vertraagd waardoor het ding dat ik aan het volgen was niet meer in beeld war
Ze kennen niets bij treyarch.![]()
![]()
Niet zo. De camera loopt in het opgenomen clipje een klein beetje achter vergeleken met hoe ik het heb ingesteld.
Dit zou op zich geen probleem hoeven zijn als ik die cameraatjes en overbodige zooi uit mn beeld kon halen. Kan dat?![]()
Ik heb alle instructies nu gevolgd, maar hij blijft op strict staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon instructies volgen!
Iemand die weet wat ik nu moet doen?![]()
![]()
Welke router heb je? Is het een modem/router combo of is het een router waar ook nog een aparte modem op aangesloten zit?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Ik heb alle instructies nu gevolgd, maar hij blijft op strict staan
Iemand die weet wat ik nu moet doen?![]()
Ik heb een Thompson 789Vn Router als ik het goed heb, en een Eminemt EN4410 Modem.
Toen ik een statisch IP instelde op de Xbox en op de PC kreeg ik ook opeens internet errors enzo :l![]()
Je router instellen zoals op portforward.com en dan je router in je modem in DMZ zetten. Dus alles van het IP van je router doorlaten. Ik denk dat dat de makkelijkste oplossing is.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik zal me ook ff melden. Ik ben nu bezig met mijn vijfde prestige, maar blijf problemen hebben met mijn NAT-type. Hij blijft op strict staan. Ik had dit probleem ook al met Modern Warfare II. Ik heb de poorten geopend van mijn router, uPnP enabled en al, maar mijn NAT-type blijft ook strict staan.
Iemand nog andere suggesties?![]()
Zoek op youtube bij mn PS3 kon ik het via de instellingen van de router veranderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zal me ook ff melden. Ik ben nu bezig met mijn vijfde prestige, maar blijf problemen hebben met mijn NAT-type. Hij blijft op strict staan. Ik had dit probleem ook al met Modern Warfare II. Ik heb de poorten geopend van mijn router, uPnP enabled en al, maar mijn NAT-type blijft ook strict staan.
Iemand nog andere suggesties?![]()
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 2 januari 2011 12:25 schreef Jaytonism het volgende:
Heb al verscheidene methodes geprobeerd. Ik speel via de xbox trouwens.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik weet bijna zeker dat het een router/modem combi is. Als je de xbox direct op je modem aansluit en je volgt dan de normale stappen, dan lukt het vrijwel altijd.
Ik heb een TG789vn Thompson i.c.m. een KPN Experia box. Ik kan geen games zoeken, maar wel met vrienden een game joinen. Dreamz2k hetzelfde probleem?![]()
cancer-router die niks kan en cancer-treyarch die nog minder dan niks kunnen
net aan m'n ports lopen prutsen maar het werkt niet, laat dan maar"Crescendo gramen sementat."
Je mag je vreugde met ons delen hoor vrind, wij zijn er voor jequote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef bjorentje het volgende:
Laat me toch eens blij zijn xD twas de eerste keer
Heb je ook Hyves?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben er ook zo weer bij
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dat geval ding heb ik dus ook! Ik zal nog ff verder lopen kloten met de ports etc :lquote:Op zondag 2 januari 2011 12:57 schreef Jaytonism het volgende:
Ik weet bijna zeker dat het een router/modem combi is. Als je de xbox direct op je modem aansluit en je volgt dan de normale stappen, dan lukt het vrijwel altijd.
Ik heb een TG789vn Thompson i.c.m. een KPN Experia box. Ik kan geen games zoeken, maar wel met vrienden een game joinen. Dreamz2k hetzelfde probleem?![]()
Aargh ik wordt er gek van, ik stel een statisch IP in op mijn Xbox, daar forward ik de ports op en nog blijft mijn NAT type strict! Wat is dit voor gelul?![]()
Je moet je IP ook niet statisch maken, dat is altijd gekut bij Thompson routers/modemsquote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Aargh ik wordt er gek van, ik stel een statisch IP in op mijn Xbox, daar forward ik de ports op en nog blijft mijn NAT type strict! Wat is dit voor gelul?![]()
Dus als ik de Xbox weer instel op Automatisch moet hij het doen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet je IP ook niet statisch maken, dat is altijd gekut bij Thompson routers/modems![]()
![]()
Had 29 kills zonder deaths en er kwamen steeds RC-XD's op me af, waaronder deze die me niet zag haha
Sorry guys maar normale TDM ging ECHT niet vanavond, gewoon scores van 1-12 en 1-14, WTF![]()
Heerlijk Hardcore FFA gedaan en engelse Last Stand homo's afgeslacht, dat was goed voor mijn humeur![]()
![]()
Beste wensen nog allemaal
Zaterdag ging het zo lekker dat mijn K/D ratio nu 1.76 staat![]()
Paar keer potjes gehad met 2x attack dogs in één matchNatuurlijk samen met chopper gunner
![]()
![]()
Heeft iemand eigenlijk nog last van die ps3 freezes?
Het enigste dat ik tegenwoordig nog heb zijn host migrations.
De problemen zullen toch niet opgelost zijn zeker 0.o![]()
Ik speel vooral zombie's laatste tijd, maar tot 25 gekomen
Ik heb jou al manquote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Mxbo het volgende:
add zajinstev als je een potje mee wilt doen;)
Maar waarvan weet ik niet![]()
![]()
Jij schijnt ook erg populair te zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb jou al man
Maar waarvan weet ik niet
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja klopt van mw2 nog hehe, ook vant forum alleen ben ik een beetje inactief...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb jou al man
Maar waarvan weet ik niet![]()
![]()
Wie heeft zin in een namiddag potje BO? rond half 2 zo op de PS3?
Me PSN is BjornX_ voor iedereen die het nog niet weet
[ Bericht 54% gewijzigd door bjorentje op 03-01-2011 13:10:00 ]![]()
Ik heb ineens weer zin gekregen om CoD online te gaan spelenIn het verleden veel MW1 & 2 gespeeld (kennen jullie me nog?
). Nu moet ik alleen Black Ops nog ff kopen voor een leuke prijs, zie hem op dit moment alleen nergens voor 40 euro. Nog maar even wachten dan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
www.gamehubs.comquote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ineens weer zin gekregen om CoD online te gaan spelenIn het verleden veel MW1 & 2 gespeeld (kennen jullie me nog?
). Nu moet ik alleen Black Ops nog ff kopen voor een leuke prijs, zie hem op dit moment alleen nergens voor 40 euro. Nog maar even wachten dan
![]()
![]()
Ken ik maar ik wil het spel snel hebbenquote:Zo ff Saturn bellen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zijn er nog wat mensen vanavond van hier online die zin hebben om 4 tegen 4 tegen mijn "clan" te spelen?![]()
Ja doen we ook maar kunnen later ook 4 tegen 4 doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik toch?
Ik wil sowieso kijken hoe ik het uithoud tegen 4 niet-noobs![]()
nein sorry, ik ben de komende 3 weken niet online, tentamens
het goei(st)e leventje van het jaar is weer voorbij
Ben jij dezelfde Morpheus als die van kladblog.com?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik maar ik wil het spel snel hebbenZo ff Saturn bellen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
door jou heb ik moeilijk veel zin in tosti, en raad eens wat er net allemaal niet in huis isquote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben jij dezelfde Morpheus als die van kladblog.com?
Dieven? Fabergé-eieren? Diamanten?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
door jou heb ik moeilijk veel zin in tosti, en raad eens wat er net allemaal niet in huis is
Ik weet het niet manBEVRIJD ONS VAN DEZE ONWETENDHEID
![]()
![]()
Als kanonnenvoer zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doopstah als jij vanavond nou ook eens mee doet![]()
![]()
quote:
Kijk wel ff, dan is het prolly sowieso na 10'en. Eerst wil vrouwlief wat aandacht gok ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kijk wel ff, dan is het prolly sowieso na 10'en. Eerst wil vrouwlief wat aandacht gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kijk wel ff, dan is het prolly sowieso na 10'en. Eerst wil vrouwlief wat aandacht gok ikBen jij al zo oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
houd je van oudere mannen dan?quote:"Crescendo gramen sementat."
Oke, zo bedoelde ik het nu ook niet. Maar ik dacht dat je 20 was ofzo.quote:Dus dat kindje in je UI is van jou?
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, zo bedoelde ik het nu ook niet. Maar ik dacht dat je 20 was ofzo.Dus dat kindje in je UI is van jou?
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: