SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 29-12-2010 17:51:21 ]"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Wat tips:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ja, behoorlijk stereotype maar wat moet ik als meisje anders maken?
![]()
quote:
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Ik zie het al echt voor me van die tjappies die de hele avond zitten te fucken met die card editor om zoiets te makenquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Regel jij die OP nou maar, je KAN het!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt TE sneu iddquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie het al echt voor me van die tjappies die de hele avond zitten te fucken met die card editor om zoiets te maken![]()
![]()
ja leuk. maar dan vlieg je nog steeds niet spontaan binnen 1 seconde in de fik hoor als je er ver van afstaat. En dat gebeurd in cod wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jep, er is brandstof, zuurstof en hitte aanwezig, alles wat je nodig hebt voor een lekker vuurtje![]()
Maakt niet uit! zolang je bij de tegenstander zitquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Sorry dat ik online speel met mijn nieuwe spel
oh trouwens:
![]()
Die shit met die raket op Launch!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit! zolang je bij de tegenstander zit
oh trouwens:![]()
![]()
![]()
Rossdale wist al dat je met een sam-site jezelf kon ombrengen XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Net zo'n kereltje die zwaar arrogant aan het doen was en heel de tijd zitten schelden finaal afgemaakt, en toen ging die weg![]()
![]()
rice rice baby tututututedudududum![]()
Speelde je tegen stoma?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Net zo'n kereltje die zwaar arrogant aan het doen was en heel de tijd zitten schelden finaal afgemaakt, en toen ging die weg![]()
![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef mash_ het volgende:
Weetje wat ik wel merk is met die kerstnoobs. Hebben allemaal rc xd aan. En allemaal last stand![]()
![]()
filmpje van de faggot die ik meteen kapot maakte de eerste secondenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Rijstkoker het volgende:
![]()
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Fsmxi het volgende:
Die last stand is inderdaad pure bagger nu
in dit filmpje 4 van de 6 met second chance
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: