Nou nee, maar Senna bijna wel. Ze begon in een keer heel erg over te geven. Ik ben best ongerust. En die stomme huisarts is gewoon op vakantie. En ik mag van ze alleen een andere arts bellen als het "uuuuiiiterste spoed" (antwoordapparaat) heeft. Eikels.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je er weer?? Ik dacht dat je werklaptop het ook begeven had.
Och jeetje, arm meisje. Hebben jullie geen huisartsenpost die je even voor advies kunt bellen? Heeft ze koorts?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou nee, maar Senna bijna wel. Ze begon in een keer heel erg over te geven. Ik ben best ongerust. En die stomme huisarts is gewoon op vakantie. En ik mag van ze alleen een andere arts bellen als het "uuuuiiiterste spoed" (antwoordapparaat) heeft. Eikels.
En ze zijn live nog steeds goed!!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een geniale band is Madness toch...
Ai. da's vervelend..quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou nee, maar Senna bijna wel. Ze begon in een keer heel erg over te geven. Ik ben best ongerust. En die stomme huisarts is gewoon op vakantie. En ik mag van ze alleen een andere arts bellen als het "uuuuiiiterste spoed" (antwoordapparaat) heeft. Eikels.
Kan ik me voorstellen, sterkte!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef djenneke het volgende:
Blegh, ik heb even helemaal geen zin in blije nummers
The Life I Live vind ik juist briljant!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, Q65.. die hoor ik alleen tijdens de top2000 en ik vind het nog steeds niet echt leuk.
Ik hoor gewoon Earth & Fire nu, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, Q65.. die hoor ik alleen tijdens de top2000 en ik vind het nog steeds niet echt leuk.
Ow ja...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon Earth & Fire nu, hoor
Nee, ze heeft geen koorts gelukkig, ze heeft twee keer flink gespuugd (echt heel veel, hele grote stroom met veel kracht). Ze heeft anderhalf uur later wel weer een hapje groente gegeten en een fles gedronken. En nu ligt ze alweer een tijdje te slapen gelukkig.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje, arm meisje. Hebben jullie geen huisartsenpost die je even voor advies kunt bellen? Heeft ze koorts?
Ow dan is het gewoon wat verkeerd gevallen. Even in de gaten houden, komt vast wel goed...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ze heeft geen koorts gelukkig, ze heeft twee keer flink gespuugd (echt heel veel, hele grote stroom met veel kracht). Ze heeft anderhalf uur later wel weer een hapje groente gegeten en een fles gedronken. En nu ligt ze alweer een tijdje te slapen gelukkig.
Ze ligt heel rustig en vredig op haar speentje te sabbelen. Dus gaat nu wel goed.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ai. da's vervelend..
was het trouwens niet gewoon tijden James Blunt? Dan zou ik er niet over in zitten, dat had ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |