Ikea heeft dat volgens mij wel zoiets. Maar je weet dat je zo'n ondiepe kast niet als hangkast kan gebruiken?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef heaven7 het volgende:
Bestaat dat ergens? We kunnen écht geen 60 cm diepe kwijt en die diepte lijken ze allemaal wel te hebbenVind het ook niet eens handig trouwens
Mag niet breder zijn dan 1.30m ook trouwens..
Sorry realiseerde me net dat ik dom deedquote:
Jep, hebben wij ook. Kun je nog best wat kwijt, ook. Het enige nadeel is dat de planken waar ze aan hangen iets door gaan buigen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In een PAX-kast van 35 cm diep kun je wel een uittrekbare roede gebruiken. Ook gewoon bij Ikea te koop.
Is niet waar. Schuifdeurkasten zijn bijna standaard 65 cm. Ik heb bij de grotere meubelzaken nog maar 1 schuifkast gevonden die onder de 60 zat. En die was 49 cm diep.... maar dat was echt te smal. Moest je hemden achter elkaar hangen aan een kledinghaak ipv naast elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een tip: neem er schuifdeuren in, want dan heb je minder ruimte voor de kast nodig. Hierdoor kunnen wij de garderobekast net voor ons bed kwijt terwijl we een fatsoenlijk doorloop houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |