Gotta catch 'm all!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
Is dat een nieuwe trend ja, zoveel mogelijk fokkers sparen in je FB?
Wacht, ik pak mijn superheldinnenpakje even uit de kast.quote:
Dat is wel iets waar ik op wil wachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn superheldinnenpakje even uit de kast.
Nee ik heb ontvriendquote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
Zeik niet, mn jong.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jongens, hou er wel rekening mee dat ik via mn foon aan het fokken/facebooken etc ben.. Ik kan de hoge snelheid niet handelen!
SNELLEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jongens, hou er wel rekening mee dat ik via mn foon aan het fokken/facebooken etc ben.. Ik kan de hoge snelheid niet handelen!
Volgens mij heb ik er 3, das voldoendequote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
Maar iedereen kan iedereen vinden via jou! Ik snap het wel.quote:
Iets meerquote:Op woensdag 29 december 2010 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 3, das voldoende
Uit singles 4 en dan nog 1 die ook fok heeft maar van xhale komtquote:Op woensdag 29 december 2010 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
handig dit, hoeveel heb ik er dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |