Als je dan nog steeds in je jurk past is er niks aan de handquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een doosje chocolade leeggegeten
Geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He's my new buttboy.![]()
meet Bou, Bou meet
![]()
Van een doosje chocolade kom je niet gelijk 5 kilo aan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je dan nog steeds in je jurk past is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
meet Bou, Bou meet
![]()
Walk the gauntlet!!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ben aan het inburgeren hier maar. jullie werken niet echt mee
Nee, heb je het nu pas door?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ben aan het inburgeren hier maar. jullie werken niet echt mee
Goede rap werd door 2 Pac, Biggie, Dre, Eminem van vroegah, Grand Master Flash , Sugarhill Gang, Run DMC..gemaakt, das pas de shit.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het over het mainstreamgebeuren hebt wat het op de BET-awards goed doet wel ja.
Duurde even voordat die binnen kwamquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
meet Bou, Bou meet
![]()
2,5quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een doosje chocolade kom je niet gelijk 5 kilo aan hoor
Toch?
Als er iets overrated is, is het wel die wat die racist van een Tupac gemaakt heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goede rap werd door 2 Pac, Biggie, Dre, Eminem van vroegah, Grand Master Flash , Sugarhill Gang, Run DMC..gemaakt, das pas de shit.
Nee hoor!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een doosje chocolade kom je niet gelijk 5 kilo aan hoor
Toch?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
meet Bou, Bou meet
![]()
Je weet dat Godt hier de man van de plaatjes is?quote:
wie ?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Godt hier de man van de plaatjes is?
ik ook die nieuwe. ik luister ook lil wayne en dat soort dingen... ik hou van heel veel verschillende dingen... het 1 luister ik om de teksten, bij de ander zit weer een lekkere beat oid...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja. Ik luister ook vooral zijn oudere albums.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:18 schreef Lips het volgende:
Jeuj, ik mag naar huis van de baas
Ff pc afkoppelen en Lips mag weg
Moet thuis wel gaan poetsen
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iets overrated is, is het wel die wat die racist van een Tupac gemaakt heeft.
Overrated in welke zin? Als er iemand goed kon rappen met degelijke teksten, was hij het wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iets overrated is, is het wel die wat die racist van een Tupac gemaakt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |