Luister de laatste tijd heel weinig rapquote:Op woensdag 29 december 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee jay z is heel "modern" geworden dit is echt oldskool
Overigens gaat Jay-z wel met de dag beter rappen
Als ik er thuis aan denk zet ik het anders zelf wel ff onlinequote:Op woensdag 29 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de albumtitel en zulks gewoon onthouden had, ik ben alleen vergeten hem te downen omdat ik hem niet kon vinden.
Bij een site die dit op de homepage heeft:quote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Ff verder lezen he![]()
Ze hebben heel veel dingen die niks met vlees te maken hebben.
lees ik niet verder.quote:Albert Verlinde: "Het is echt heel lekker! Ik ben ook zo'n carnivoor maar als je dit proeft, denk je echt dat het kip is."
Goed plan!!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik er thuis aan denk zet ik het anders zelf wel ff online
Ok, daar kan ik dan weer niks tegenin brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij een site die dit op de homepage heeft:
[..]
lees ik niet verder.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
lees ik niet verder.
Alle nieuwe rap is bagger.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Jay-Z is altijd al goed geweest, hij wordt nu meer gewaardeerd.
Maar kip is tegenwoordig zo chemisch als de pest, dus echt een compliment is het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
lees ik niet verder.
Valt ook wel mee hoorquote:
Als je het over het mainstreamgebeuren hebt wat het op de BET-awards goed doet wel ja.quote:
Ik waardeer Jay Z sinds hard knock lifequote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Jay-Z is altijd al goed geweest, hij wordt nu meer gewaardeerd.
Ik ben het hier wel mee eens. Enkele uitzonderingen daargelaten.quote:
Mensen die muziekstijlen bij voorbaat afschrijven.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Enkele uitzonderingen daargelaten.
Newbies met eigen smilies rememberquote:
Ik snap je wel ja. Ik luister ook vooral zijn oudere albums.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik waardeer Jay Z sinds hard knock life![]()
Maar ik bedoel dat Jay-z met de tijd is mee gegaan, Kanye liedjes enzo... en dit van Skilzz is dat niet....
He's my new buttboy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |