Die dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Rubenaldo het volgende:
1.The Dark Knight vs. Insomnia
2.Following vs. Memento
3.Batman Begins vs. The Prestige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De genre-switch is daarbij ondergeschikt aan het moraliteitsvraagstuk vind ik.
Zelfde geldt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in TDK, supervet karakter, brilliant neergezet, zou zo nog een film mee kunnen. Maar de huidige ontwikkeling stuurt her verhaal in een andere richting. Het is zonde wat betreft het karakter, maar dat is ondergeschikt aan het verhaal, en het thema van de film"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die dus.
Enkel Following vind ik wat minder dan de rest (nog steeds top), en dat komt met name door acteer prestaties. Maar ik neem het Nolan niet kwalijk, het was zijn eerste film en een enorme binnenkomer.
Jammer van Insomnia, die erg ondergewaardeerd is naar mijn mening.
Wat betreft genre-switch in the Prestige: de film gaat (wat mij betreft) over de tweestrijd tussen de goochelaars, en hoe ver je gaat om die tweestrijd te winnen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De genre-switch is daarbij ondergeschikt aan het moraliteitsvraagstuk vind ik.
Zelfde geldt voorSowieso is Nolan niet iemand die aan karakterontwikkeling doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in TDK, supervet karakter, brilliant neergezet, zou zo nog een film mee kunnen. Maar de huidige ontwikkeling stuurt her verhaal in een andere richting. Het is zonde wat betreft het karakter, maar dat is ondergeschikt aan het verhaal, en het thema van de film
Het is natuurlijk ook wel een beetje alsof je tegen Doutzen Kroes zegt dat haar heupen te breed zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Tanin het volgende:
"Geen karakterontwikkeling" is een beetje overdreven, als je kijkt naar een TDK, Inception of Prestige, maar het is wel minimaal, en meestal maar 1 karakter. Maar dat vind ik en sich niet erg, het verhaal + de morele vraagstukken zijn voor mij genoeg.
Eens, stop het toernooi maar.quote:
Ik vind dat hij dat net iets te expliciet doet, hij zet zelfs af en toe gewoon zijn subtext mee in de dialogen zodat het allemaal zeker duidelijk is. Helaas werkt dat soms tegen hem, hij moet die gevoelens die tussen de regels staan gewoon laten uitbeelden door de acteurs, niet laten uitleggen, want dan is 't gewoon tekst en krijg je moeilijker een band met de personages. Je krijgt empathie voor iemand omdat je zijn trauma's ziet, niet omdat hij zegt dat hij toch zo zielig is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sowieso is Nolan niet iemand die aan karakterontwikkeling doet.
Mja, ik heb ze alle vier in de bioscoop gezien en vind The Dark Knight en Inception echt beter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |