Ik krijg ze niet goed zichtbaar maar hier ze je er 1:quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef BunnyCookii het volgende:
Foto voor verduidelijking, bij veel mensen lijkt het normaal.
M'n moeder heeft dat spul nooit gebruikt en om dat nou op m'n 19e op m'n gezicht te smerenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik heb, als ik frons, 2 verticale rimpelstreepjes tussen mijn wenkbrauwen, zooooo lelijk![]()
![]()
![]()
En ik ben pas 20. Nah doe je niks aan denk ik zo. Gezond eten, veel water drinken. Zijn denk ik de beste oplossingen. En oh ja; niet in die creme-reclames trappen. Niemand wordt een supermodel van troepjes op het gezicht smeren
Doe je niks aan? Je kunt toch laten spuiten?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik heb, als ik frons, 2 verticale rimpelstreepjes tussen mijn wenkbrauwen, zooooo lelijk![]()
![]()
![]()
En ik ben pas 20. Nah doe je niks aan denk ik zo. Gezond eten, veel water drinken. Zijn denk ik de beste oplossingen. En oh ja; niet in die creme-reclames trappen. Niemand wordt een supermodel van troepjes op het gezicht smeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |