Zou ze dit lezen denk jequote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is geen voornemen voor het nieuwe jaar
Het is meer dan dat!
Jawel, ergens aan het begin.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef cafca het volgende:
Mooi, dit. I Hope I Never staat er zeker ook niet in?
Dat is op zich wel interessant, alhoewel je dan vermoedelijk de nietszeggende nummers heel hoog krijgt.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Eska het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe de lijst er uit zou zien als je ook kon tegen-stemmen.
Is al geweest, op 1789.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef cafca het volgende:
Mooi, dit. I Hope I Never staat er zeker ook niet in?
Ah, dat valt dan weer meequote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Jawel, ergens aan het begin.
Ja, misschien ook wel. Ben evengoed wel erg benieuwd iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is op zich wel interessant, alhoewel je dan vermoedelijk de nietszeggende nummers heel hoog krijgt.
Vind ik een ELO pastiche, wel een heeeeele goeiequote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu Six Months in a Leaky Boat nog.
James Blunt kan je niet op verkeerde plekjes knijpen. Wel veel te zacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Thomas B. het volgende:
Ow deze
Ik heb altijd het gevoel dat iemand hem op de verkeerde plekjes zit te knijpen als ik dit hoor
ojaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij heeft wel een wereldoorlog voorkomen, ja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |