Okay, ik moet ook nog eerst mn thee opdrinken.quote:
Dat zou erg fijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ze staat in ieder geval niet meer in de top 100.....zal wel gauw in de vergtelheid raken.
Ik ging eigenlijk voor de oudere nummers... de nieuwe nummers kende ik niet en ik vond het toch minder mooi klinken. Ik ben ook wel iemand die nieuwe nummers een paar keer moet horen om het mooi/niet mooi te vinden... Heel soms grijpt een nummer me meteen aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef cafca het volgende:
En die nieuwe nummers waren niet mooi? Of ging je eigenlijk voor de oude nummers?
Ah, jij bent er ook zo een van: vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de oudere nummers... de nieuwe nummers kende ik niet en ik vond het toch minder mooi klinken.
Wat Eska al zei: niet altijd...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo een van: vroeger was alles beter.
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee... maar een stuk of 200 kunnen er wat mij betreft zo uit... no problem.
Valt wel mee, slechts 1 maal op 1697quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel mee, slechts 1 maal op 1697
Klopt helemaal. Ik vind het wel jammer dat er tegenwoordig vraagtekens zijn bij het feit of de lijst wel democratisch is en radio2 daarover zwijgt terwijl ze de schijn behoorlijk tegen lijken te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
Dat beperkte oogkleppen keuzebeleid waardoor Queen en Meat Loaf zo hoog staan ontstaat door beperkte kennis van zaken. Ik zie hier een parallel met Wilders.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
Je mag gaan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik vind het wel jammer dat er tegenwoordig vraagtekens zijn bij het feit of de lijst wel democratisch is en radio2 daarover zwijgt terwijl ze de schijn behoorlijk tegen lijken te hebben.
Maar ja, luisteren is gewoon leuk. Komen toch ook wel weer erg mooie nummers voorbij. En het posten hier is ook leuk.
Al vind ik dit een k*tnummer.
Ja hè? Dat topic was op het laatst bijna niet meer te volgen... dit tempo vind ik erg fijn trouwens.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een oase van rust is het hier trouwens als je de Serious Request topics gevolgd hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |