Die pik ik ook nog even mee denk ik jaquote:
Don't ask, i won't tellquote:
Ik ben ook niet moe.quote:
Ik ook, maar ga zo toch proberen te slapenquote:
Dat kanquote:Op woensdag 29 december 2010 02:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind deze plaat dus echt helemaal niks, hou sowieso niet van die ik-hou-nog-steeds-van-jou-maar-we-zijn-wel-uit-elkaar duetten.
Mijn moeder heet Sita nou ja anders geschreven, daarom wou ik haar nooit leuk vinden. Maar het is wel een mooi meisje en heeft een goede stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan, kan ik helemaal inkomen
.
Maar sita.
Ik vind het jammer dat ze niet verder gekomen is dan kinderprogramma's presenteren, ze kan beter, veel beterquote:Op woensdag 29 december 2010 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heet Sita nou ja anders geschreven, daarom wou ik haar nooit leuk vinden. Maar het is wel een mooi meisje en heeft een goede stem.
Nou ja zie haar niet zo een twee drie iets anders doen. Geen grote show presenteren ofzo. Achteraf gezien had ze zich beter kunnen aanmelden bij K3 had ze wel tussen gepast.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze niet verder gekomen is dan kinderprogramma's presenteren, ze kan beter, veel beter.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 02:30 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Truste heloef en naatje
.
Pas op, straks staat Danielle met een pipa voor je deur jwz.quote:
in american slang?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Pas op, straks staat Danielle met een pipa voor je deur jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |