je kan wel toegevoegd doen! laatst toegevoegd...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonde idd, ze gaan automatisch op alfabetische volgorde. Ik heb dat ook met een lijst van mij, moet een uiteindelijke party-lijst worden die je 's avonds keihard aanzet en dan je kamer doordanst terwijl je je klaar maakt om te gaan stappen/feesten. Maar twee keer dezelfde artiest is niet leuk natuurlijk
Ow, hij had em zelfs op volgorde gezet van titelnummers, niet artiesten. Maar bedankt!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan wel toegevoegd doen! laatst toegevoegd...
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
De eerste twee topics die ik heb geopent waren wel pareltjes qua titel:
[SR @ 3FM #971] geen titel ?
[SR @ 3FM #980] wel een titel?
Sindsdien weinig veranderd dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
De eerste twee topics die ik heb geopent waren wel pareltjes qua titel:
[SR @ 3FM #971] geen titel ?
[SR @ 3FM #980] wel een titel?
Tegen over de jouwe valt de mijne weer in het nietsquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen over de jouwe valt de mijne weer in het niets.
geen idee bury me betekent begraaf me dus zeg maarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
hole, what's the difference between: http://open.spotify.com/track/0lP4HYLmvowOKdsQ7CVkuq en http://open.spotify.com/track/1p1nO35bbi4ZlQgjIA4oa4 ?
Welk topic was er al in 2004 dan?quote:
God weetquote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk topic was er al in 2004 dan?
kijk dan toch eens in de OP, daar staat toch duidelijk in kleine letters 'statistieken'quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Hee hoe maak ik zulks een flex grafiekje?
Ik denk trouwens PTA SCquote:
van jou:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |