Sorry, en je UI is eng.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op , postgeiler
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op , postgeiler
Wanneer is stenders feestje ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Schakel om naar de Rob2000+, geen dj's, alleen maar goede muziek
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Schakel om naar de Rob2000+, geen dj's, alleen maar goede muziek
Doen het altijd, zit een refresh op van een uur ipv kwartier tijdens de srquote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
Yay, de stats van Piles doen het weder.
Wie is hier nou de geiler jij of ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
Yay, de stats van Piles doen het weder.
vanaf 25 uur voor 15 uur op vrijdagquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer is stenders feestje ?
ik denk ik, maar volgens mij hebben jullie het over postcountquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie is hier nou de geiler jij of ik?
De laatste dagen gaf hij white pages bij persoonlijke stats.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen het altijd, zit een refresh op van een uur ipv kwartier tijdens de sr
Niets?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
hole, what's the difference between: http://open.spotify.com/track/0lP4HYLmvowOKdsQ7CVkuq en http://open.spotify.com/track/1p1nO35bbi4ZlQgjIA4oa4 ?
Denk als we de piles log bekijken dat jij het meest voorkomende ip adres hebtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie is hier nou de geiler jij of ik?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk als we de piles log bekijken dat jij het meest voorkomende ip adres hebt
Dat valt nog mee..quote:
Met Kwaliteitsposts teller zou je onder de 0 lijn uitkomenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat valt nog mee..
[ afbeelding ]
Gelukkig flatteert het enigszinsquote:
Zonde idd, ze gaan automatisch op alfabetische volgorde. Ik heb dat ook met een lijst van mij, moet een uiteindelijke party-lijst worden die je 's avonds keihard aanzet en dan je kamer doordanst terwijl je je klaar maakt om te gaan stappen/feesten. Maar twee keer dezelfde artiest is niet leuk natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
het enige wat ik mis zijn mogelijkheden om een cijferlijst te maken in spotify, dus nummer 1 ook op nummer 1
ABBAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |