Cazman | dinsdag 28 december 2010 @ 23:20 |
Te koop: Provincie: Gelderland Land: Nederland Model: Polo Bouwjaar: 1996 Carrosserie: Hatchback Kilometerstand: 289023 Brandstof: Lpg Basiskleur: Groen Accessoires Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Achterbank neerklapbaar, Airbags, Radio/cd-speler, Airconditioning. Te koop: Volkswagen Polo 1.6 uit 1996 op LPG (met omschakelmogelijkheid naar benzine) met goed werkende Airco. Start en rijdt als een zonnetje, vorige week nog een gloednieuwe startmotor en startkrans in laten zetten. Recent nog 2 nieuwe voorbanden, koppeling en katalysator op en in laten zetten. Extra's: Autoradio/cd-speler en trekhaak. APK geldig tot 9 september 2011. Ik heb besloten om mijn autootje eruit te doen omdat ik vanaf nu met de trein reis. Wie neemt mijn vertrouwde wagentje over? vraagprijs: ¤ 1250 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fred | woensdag 29 december 2010 @ 01:55 |
Staat de LPG tank op het kenteken? | |
Cazman | woensdag 29 december 2010 @ 09:34 |
yup | |
Symphonic | woensdag 29 december 2010 @ 12:16 |
Filter ingesteld ![]() | |
Lefty16 | donderdag 30 december 2010 @ 23:13 |
Ik heb wel interesse... Wat ben je kwijt aan wegenbelasting? | |
Hugo__Boss | donderdag 30 december 2010 @ 23:27 |
464 per jaar zegt het tooltje ![]() | |
Cazman | vrijdag 31 december 2010 @ 01:31 |
Bijna goed. Het is ¤ 496 ![]() 124 euro per kwartaal in ieder geval ![]() Lijkt een hoop vergeleken met benzeenkarretjes, maar een tank gas is dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. Er is niks zo lekker dan de liters sneller zien gaan dan de europrijs. | |
08gnoT. | vrijdag 31 december 2010 @ 01:32 |
G3 installatie? | |
Cazman | vrijdag 31 december 2010 @ 01:34 |
Die zit er in ja. In een rondje waar het reservewiel zat. 42 litertank, slaat over op de benzinetank rond de 36 liter. | |
Deva | vrijdag 31 december 2010 @ 08:37 |
Wanneer is de LPG ingebouwd? Verder nog rare dingen m.b.t. de verdeler o.i.d. (dat hij soms inhoud bij het optrekken). Eventueel kosten die er nog aan zitten te komen? ![]() | |
Cazman | vrijdag 31 december 2010 @ 09:23 |
Ik heb geen idee wanneer de LPG is ingebouwd. De auto is bij zijn laatste reparatie wel bij een dealer geweest die expert is in LPG installaties. Die heeft de inbouw ook nagekeken en zag niks wat een probleem kan veroorzaken. Inhouden met optrekken? Hij schokt wel van stilstand naar rijdend als je te weinig gas geeft en te veel koppeling als je dat bedoelt, maar dat probleem heb ik altijd wel met gasauto's gehad. Ik heb dat niet meer als normaal gezien. Eventuele kosten? Gezien de laatste reparaties en controles is de auto van top tot teen nu nagekeken. Misschien nog een keer de achterbanden, maar ik moet zeggen dat ik nog grip genoeg heb. Ik kom makkelijker uit de sneeuw dan de meeste auto's hier ![]() De auto heeft wel wat roestplekjes meegekregen van vorige eigenaren. Er is dan ook veel mee gereden ![]() | |
Deva | zaterdag 1 januari 2011 @ 21:13 |
Hmm interessant... Zijn de roestplekken niet al te groot? M.a.w. kun je er nog gewoon een paar jaar ongestoord mee door rijden zonder dat het onderhoud vereist? Heb wel interesse, aangezien mijn moeder een goedkoop autootje wil gaan rijden ![]() | |
Cazman | zondag 2 januari 2011 @ 11:10 |
Valt heel erg mee, kleine plekjes maar. T is gewoon een hele degelijke auto, kun je nog een hele tijd confortabel mee verder rijden. PM me anders even voor een afspraak, kun je t zelf zien en testen. | |
#ANONIEM | zondag 2 januari 2011 @ 12:56 |
Ik sta op het punt een OV-jaarabonnement te nemen, maar dat klinkt dan toch ook wel weer aantrekkelijk. De koppeling is helemaal vervangen? Heb jij 'n idee hoe de staat is van de koppakking (zie je veel lekkage, olie oid bij de kop, of valt mee?) Hoe zuinig rijdt die ong. op gas? 1:11, zoiets? | |
Cazman | zondag 2 januari 2011 @ 15:23 |
Koppeling is helemaal vervangen. Bij de koppakking heb ik weinig tot geen olie gezien, maar misschien kijk ik niet vakkundig genoeg of zo. Ik ben niet een super auto-kenner. Ik heb de autogarage er in ieder geval niet over gehoord en dat zijn aasgieren qua reparatie en vervanging betreft. De auto rijdt (groffe berekening) 1:10 a 1:11. | |
#ANONIEM | zondag 2 januari 2011 @ 15:34 |
Ik ben al helemaal geen autokenner (handig om dat nu te zeggen, haha) maar zat maar wat te googlen op aandachtspunten. Heb bij eerdere G3 daar last van gekregen. Hm wel veel kilometers, moet distributieriem oid op korte termijn vervangen worden? (ik kijk ondertussen even hoever ik ongeveer moet reizen naar Gelderland..) btw, zijn alle kosten voor de vervanging (koppeling, startmotor etc.) niet bijna gelijk aan je vraagprijs? [ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 15:35:42 ] | |
Cazman | zondag 2 januari 2011 @ 15:58 |
koppeling en dergelijke was in september gerepareerd voordat ik de auto had. De startmotor en starterkrans zijn 1,5 week geleden geinstalleerd. Verlies ik er wat op? ja. Maar ik zou er meer op verliezen qua maandelijkse kosten als ik hem blijf rijden. OV is namelijk net zo snel en een stuk goedkoper. Distributieriem is bij 250000 vervangen heeft de dealer van toen mij verteld. | |
#ANONIEM | zondag 2 januari 2011 @ 16:01 |
aaah ik snap het ![]() | |
Cazman | maandag 3 januari 2011 @ 17:26 |
nieuwjaarskickje. | |
Peter | maandag 3 januari 2011 @ 20:07 |
* volgpost en gratis kickje | |
Cazman | vrijdag 7 januari 2011 @ 17:05 |
Polo is weg! |