Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadwayquote:
Met Peter Gabriel er nog bij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
En Collins die doet wat hij het beste kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Eska het volgende:
Mooi, dit....
(en nee, zó oud ben ik niet)
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef Eska het volgende:
[..]
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.
Nee, er komen nog twee nummers voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef peaceman het volgende:
En dan nu een verschrikkelijk nummer.![]()
In dit geval is alles beter dan dit nummer van SR. Ik haat dit nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Van mij mag alles van Simply Red zo de kliko inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
Het album 'Picture Book' vond vind ik leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.
Jah!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben alleen maar eerder werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |