Slaap wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi moment om jullie alleen te laten.
Doei
Ik ben er nog...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Eska het volgende:
Laat iedereen me nu alleen?? Ik ben Rita niet....
De basis/aanleg is erquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Eska het volgende:
Dit had mijn 7-jarige een tijdje op zijn mp3-speler. Op zijn eigen verzoek. Hij was er erg van onder de indruk. Maar vorige week wilde hij het er toch weer vanaf hebben. Hij werd er toch wel wat onrustig van.
Ze krijgen hier een zéér breed assortiment aangeboden. Uiteindelijk filtert zich dat vanzelf uit. En opnieuw. En opnieuw.quote:
Truste dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Veel plezier nog allemaal, voor mij is het echt mandjestijd.![]()
Haha, ik las mannetjestijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Niet alleen dat, Marc moet echt door het volgende uur racen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Eska het volgende:
Dat is wel héél kut afgebroken....voor de Commodores notabene....
Trustenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Mijn bereik bevindt zich tussen 500-1500.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef blauwvingersoep het volgende:
Ik vind de serie 2000-1500 van de lijst niet om aan te horen eigenlijk. Toch vaak ouwelullenmuziek, waar mensen op hebben gestemd die in de jaren 70 of 80 hier als tiener helemaal op los zijn gegaan, en nu nog steeds mooie herinneringen aan hebben. Vanaf plaats 1500 merk je dat het snel beter wordt. Nu zijn de allerbesten aan de beurt, totdat de echter meebrullers van de massa beginnen. Haha, maar wel mooi hoor, ik luister er graag naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |