Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Truste!En ook jij morgen gezond weer op!
Dankjewelquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Fish: Vigil in a Wilderness of Mirrors
Je kunt ook Misplaced Childhood van Marillion proberen
Het is echt nummer 19.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Eska het volgende:
Verhip....het topicnummer klopt niet!![]()
(of heb ik iets gemist?)
Er stond eerst #1, dat klopt op zich wel.quote:
Ah oké, ik heb geen harde F5 gedaan sinsdien. Dat verklaart. Dank.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er stond eerst #1, dat klopt op zich wel.
Dat gaan we nu dan beleven.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik durf ook niet te zeggen dat je het mooi zult vinden hoor. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet kent.
Dat overwoog ik ook. Maar gelukkig wist Ferdo het juiste antwoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien is je dinges stuk?
Succes!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Toch maar gaan slapen om 6.30 gaat de wekker.
Maar niet voordat ik mijn harddisk recorder ga inschakelen om vannacht op te nemen
Kan ik zaterdag en zondag nog wat luisteren.
Trusten
Truste!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Maar niet voordat ik mijn harddisk recorder ga inschakelen om vannacht op te nemen
Trusten
Ik vind het ook wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Succes!
(ik vind het stiekem wel enigszins mooi-ig, maar ook weer niet Top200-ig)
Kiek an.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooi nummer.
Trustenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |