Het eerste gejank meestal terechter dan het tweede.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel veel gejank over gejank.
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het eerste gejank meestal terechter dan het tweede.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, wil jij m'n nieuwe schoenen dan niet sponsoren?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn naam staat alweer in de boeken
Nah..zo hard ben ik niet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
En als ze dan gaan kwijlen..kun je de harde korstjes erin soppen
tsja je hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.
quote:
Damn, dat je snel! Ow, wachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn naam staat alweer in de boeken
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef rival het volgende:
[..]
tsja je hebt
maar ook
het is wel net ff anders natuurlijk
De waarheid klinkt beterquote:
Ik ging het bijna gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nah..zo hard ben ik niet..
Als ik een lekker broodje in me hand heb en een negorr staat erbij en kwijlt ernaar, bied ik hem het broodje aan..zo ben ik ook wel.
Noooottttt.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.
He, dat heb ik niet verzonnenquote:
Nee ff serieus, vet lang niet gedaan! Maar was wel de snelste van de dag en ik zat onder een bepaalde tijd nu mag ik meedoen aan een uursrace binnenkortquote:
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ff serieus, vet lang niet gedaan! Maar was wel de snelste van de dag en ik zat onder een bepaalde tijd nu mag ik meedoen aan een uursrace binnenkort
Mensen die naar aanleiding van een programma over depressies zelf aangeven daarmee te maken hebben gehad, vind ik geen gejank. Naar aanleiding daarvan gaan miepen over díe mensen, dat vind ik dan wel gejank. Maar misschien heb ik alles volkomen verkeerd geinterpreteerd, die mogelijkheid bestaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien wel.
Wat versta je onder gejank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |