Hihi, nee, laatst noemde je Marijke ook al iets geksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je dat niet loof? (zal wel West-Fries zijn dan)
Loof is: Moe, brak
ik ken wel loom, of opquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De versie loof nog nooit gehoord, loom welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O jeequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, laatst noemde je Marijke ook al iets geks
Vooral blijven doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dan praat ik toch meer West-Fries dan ik dacht
attenoje, het moet gekker worre met die friesenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dan praat ik toch meer West-Fries dan ik dacht
Neeeee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
Grrrrrrrr, stomme saaie tyfus vakantie![]()
west-fries hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
attenoje, het moet gekker worre met die friesen
trevquote:
symquote:
laters auotootjequote:
stuartquote:
wokkiequote:
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben in een creatieve bui, zal ik nog een nieuwjaarsUI gaan maken?
Tomtom bonnetje sowieso nietquote:
deze is leuk, maar als je wilt ga je gangquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben in een creatieve bui, zal ik nog een nieuwjaarsUI gaan maken?
Echt. Het voelt alsof ik de dagen uitzit om maar weer aan het werk te moeten zonder iets leuks te hebben gedaan. Ben gewoon teleurgesteld zeg maar in mijn vakantiequote:
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, de baan was al anderhalf jaar klaar of zo, en toen kreeg ik ineens wat inspiratie voor kleine veranderingen. Dus een rangeerterrein is aangepast, ik herstel wat beschadigd landschap en ik breng wat extra verlichting aan. Wil proberen dit morgen af te hebben, zodat ik ook weer eens rondjes kan rijden.
Een eerste foto vanaf de nieuwe situatie van het rangeerterrein, met links en rechts 2 van de nieuwe gebouwtjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, de baan was al anderhalf jaar klaar of zo, en toen kreeg ik ineens wat inspiratie voor kleine veranderingen. Dus een rangeerterrein is aangepast, ik herstel wat beschadigd landschap en ik breng wat extra verlichting aan. Wil proberen dit morgen af te hebben, zodat ik ook weer eens rondjes kan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |