Dan moet hij vast op WOW uren werken joh!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Isa!!!!
Kan Ross trouwens niet in een pub gaan werken bij jou in de stad? Werkt hij dezelfde uren als jij
ik heb het gisteren gelezen... lekker.... maar gelukkig waarschijnlijk niet overleden door het liggen in dat mortuarium. maar toch brr... hoe gingen de knieën?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
FF kijk:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-in-doodskist.html
Laatste drie knieën gehad vandaag. Blij. Op naar 2011.![]()
ff wennen, maar dan een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Ik heb een zooi ouwe kleren weggegooid!![]()
Ik ben daar heel slecht in, maar mijn make-over kleren pasten anders niet in de kast.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Eten vanavond was overigens heerlijk! En ja, door Ross klaargemaakt
ja ik ben ff geleden nog gestokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
En FC, of was het LieLie? over die muggenbult, dat kan dus wel in de winter:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)mboes-in-muggen.html
Zou jij het van een partner pikken? ik denk het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind t eigenlijk wel weer genoeg Ross-bashen voor een dag.
Ik doelde meer op krak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is niet bashen, dit is nuttig meedenken
Ik werk tegenwoordig meer overdag dan 's nachts, schatquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Isa!!!!
Kan Ross trouwens niet in een pub gaan werken bij jou in de stad? Werkt hij dezelfde uren als jij
Nou ik heb toevallig een partner gehad die dit van mij pikte. En met mij is het ook goed gekomen. Trouwens, Ross krijgt niet eens de kans om zich fatsoenlijk te verdedigen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij het van een partner pikken? ik denk het niet.
Ik heb niks tegen Ross als persoon.
Voor zover ik begrijp is Ross meerdere malen uitgenodigd in de CUL-SC.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik heb toevallig een partner gehad die dit van mij pikte. En met mij is het ook goed gekomen. Trouwens, Ross krijgt niet eens de kans om zich fatsoenlijk te verdedigen.
Erg lekkere salade en volkoren spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus met tijm en vers geraspte parmezaanse kaasquote:
wat bevalt je beter? overdag of 's nachts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig meer overdag dan 's nachts, schatDus nee, dank je.
en een pub in Hoogeveen![]()
oee heerlijk! je kunt mij elke dag wel pasta voeren en ik ben een gelukkig man vrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg lekkere salade en volkoren spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus met tijm en vers geraspte parmezaanse kaas
Het bevalt beiden welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bevalt je beter? overdag of 's nachts?
... Weet je krak, je ként Ross amper. En daarbij is het zeker jouw zaak niet wat hij wel of niet doet en of hij wel of geen baan heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Voor zover ik begrijp is Ross meerdere malen uitgenodigd in de CUL-SC.
En voor zover ik begrijp wil hij dat niet, ook niet om nederlands te leren spreken.
ok, nou ja als je schema maar wel zo loopt dat het niet irritant in elkaar overloopt. maar 2 diensten achter elkaar krijg je nooit toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het bevalt beiden wel's Nachts kan ik mijn eigen ding doen, maar het gooit je hele ritme omver. En overdag heb ik erg leuke collega's!
hallloooo!! je bent nog niet eens 30 en nu al Golferdutjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
golfertukkie gedaan heeft
nu afwas doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |