Dan moet hij vast op WOW uren werken joh!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Isa!!!!
Kan Ross trouwens niet in een pub gaan werken bij jou in de stad? Werkt hij dezelfde uren als jij
ik heb het gisteren gelezen... lekker.... maar gelukkig waarschijnlijk niet overleden door het liggen in dat mortuarium. maar toch brr... hoe gingen de knieën?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
FF kijk:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-in-doodskist.html
Laatste drie knieën gehad vandaag. Blij. Op naar 2011.![]()
ff wennen, maar dan een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Ik heb een zooi ouwe kleren weggegooid!![]()
Ik ben daar heel slecht in, maar mijn make-over kleren pasten anders niet in de kast.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Eten vanavond was overigens heerlijk! En ja, door Ross klaargemaakt
ja ik ben ff geleden nog gestokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
En FC, of was het LieLie? over die muggenbult, dat kan dus wel in de winter:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)mboes-in-muggen.html
Zou jij het van een partner pikken? ik denk het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind t eigenlijk wel weer genoeg Ross-bashen voor een dag.
Ik doelde meer op krak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is niet bashen, dit is nuttig meedenken
Ik werk tegenwoordig meer overdag dan 's nachts, schatquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Isa!!!!
Kan Ross trouwens niet in een pub gaan werken bij jou in de stad? Werkt hij dezelfde uren als jij
Nou ik heb toevallig een partner gehad die dit van mij pikte. En met mij is het ook goed gekomen. Trouwens, Ross krijgt niet eens de kans om zich fatsoenlijk te verdedigen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij het van een partner pikken? ik denk het niet.
Ik heb niks tegen Ross als persoon.
Voor zover ik begrijp is Ross meerdere malen uitgenodigd in de CUL-SC.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik heb toevallig een partner gehad die dit van mij pikte. En met mij is het ook goed gekomen. Trouwens, Ross krijgt niet eens de kans om zich fatsoenlijk te verdedigen.
Erg lekkere salade en volkoren spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus met tijm en vers geraspte parmezaanse kaasquote:
wat bevalt je beter? overdag of 's nachts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig meer overdag dan 's nachts, schatDus nee, dank je.
en een pub in Hoogeveen![]()
oee heerlijk! je kunt mij elke dag wel pasta voeren en ik ben een gelukkig man vrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg lekkere salade en volkoren spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus met tijm en vers geraspte parmezaanse kaas
Het bevalt beiden welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bevalt je beter? overdag of 's nachts?
... Weet je krak, je ként Ross amper. En daarbij is het zeker jouw zaak niet wat hij wel of niet doet en of hij wel of geen baan heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Voor zover ik begrijp is Ross meerdere malen uitgenodigd in de CUL-SC.
En voor zover ik begrijp wil hij dat niet, ook niet om nederlands te leren spreken.
ok, nou ja als je schema maar wel zo loopt dat het niet irritant in elkaar overloopt. maar 2 diensten achter elkaar krijg je nooit toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het bevalt beiden wel's Nachts kan ik mijn eigen ding doen, maar het gooit je hele ritme omver. En overdag heb ik erg leuke collega's!
hallloooo!! je bent nog niet eens 30 en nu al Golferdutjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
golfertukkie gedaan heeft
nu afwas doen
Ze zei schat tegen mequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig meer overdag dan 's nachts, schatDus nee, dank je.
duhhhhhhhhhhhhhquote:en een pub in Hoogeveen![]()
Ik ken Ross amper, maar ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Weet je krak, je ként Ross amper. En daarbij is het zeker jouw zaak niet wat hij wel of niet doet en of hij wel of geen baan heeft.
Ik ken Isa behoorlijk goed, en volgens mij vind jij het veel erger dat ie geen baan heeft, dan Isa zelf. En naar jouw mening is het voor niemand goed, nouja mooi, prima best. Maar Isa en Ross vinden het prima zo, me dunkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken Ross amper, maar ik mag hem wel.
Ik ken Isa wat beter en ik mag haar ook graag.
En ik heb zo wat ervaringen met relaties, die ik hier terugzie.
En imho is het voor niemand goed, zoals het nu gaat.
Hoe dat zo? Want ik zit er niet zo erg mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken Ross amper, maar ik mag hem wel.
Ik ken Isa wat beter en ik mag haar ook graag.
En ik heb zo wat ervaringen met relaties, die ik hier terugzie.
En imho is het voor niemand goed, zoals het nu gaat.
Hoi liefie!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zei schat tegen me![]()
[..]
duhhhhhhhhhhhhh
GMTAquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ken Isa behoorlijk goed, en volgens mij vind jij het veel erger dat ie geen baan heeft, dan Isa zelf. En naar jouw mening is het voor niemand goed, nouja mooi, prima best.
Ik vind het niet erg dat hij geen baan heeft. Maar ik zie niet dat hij moeite doet om de taal te leren of wat dan ook om te integreren, vies woord.quote:
Jij denkt ook altijd aan de Mac hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]doet me denken aan:
tuurlijk
Geert, ben jij dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij geen baan heeft. Maar ik zie niet dat hij moeite doet om de taal te leren of wat dan ook om te integreren, vies woord.
Mijn zus had een franse vriend die alles op alles zette om nederlands te leren en een baan te vinden. Hij sprak binnen een jaar heel behoorlijk nederlands en dat zegt wel iets....
weet je toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij denkt ook altijd aan de Mac he
Ja, daar ben ik trots op. Een andere taal leren is een soort afgang voor veel fransen. Hij wilde liever in een fabriek werken en voor zichzelf zorgen, dan een uitkering of op de zak van mijn zus leven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geert, ben jij dat?
[ afbeelding ]
En ja, het zegt inderdaad wel iets. Namelijk dat ie een baan moest hebben en niets beters te doen hadWees er maar trots op.
ik heb geen goede ervaringen in Frankrijk zelf..... ze vertikken het gewoon om Engels te spreken en doen net alsof ze je niet begrijpen terwijl ze dondersgoed weten wat je zegt (ze krijgen ook Engels op school!). ze denken dat de Franse taal heilig is pff.... ik vind het een prachtige taal maar doe niet alsof je me niet verstaat als ik niet goed in het Frans uit mn woorden kom en in het Engels vraag naar worstjes bij de slager (en ze speciaal nog aanwijs!)quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik trots op. Een andere taal leren is een soort afgang voor veel fransen. Hij wilde liever in een fabriek werken en voor zichzelf zorgen, dan een uitkering of op de zak van mijn zus leven.
Als ik moeilijkheden met mezelf heb, krijg ik ook van iedereen wel of niet gevraagde adviezen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich met Ross bemoeit, is dit niet in eerste instantie een kwestie tussen Isa en Ross? Sterker nog, al die bemoeienis ervaar ik als onfatsoenlijk, kan je nagaan hoe dat voor Isa voelt. En als ze er echt last van gehad had dat Ross geen baan had, had ze m al lang terug gestuurd naar Engeland.
En nu wil ik het er niet meer over hebben, tenzij in DM met Isa zelf.
Volgende keer een boekje wat en hoe in het frans meenemen. Heel erg puffen en zweten als je iets wil zeggen. Al zeg je maar 1 woord goed, het gaat erom dat je je best doet. Dat wordt meestal erg gewaardeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb geen goede ervaringen in Frankrijk zelf..... ze vertikken het gewoon om Engels te spreken en doen net alsof ze je niet begrijpen terwijl ze dondersgoed weten wat je zegt (ze krijgen ook Engels op school!). ze denken dat de Franse taal heilig is pff.... ik vind het een prachtige taal maar doe niet alsof je me niet verstaat als ik niet goed in het Frans uit mn woorden kom en in het Engels vraag naar worstjes bij de slager (en ze speciaal nog aanwijs!)
volgens mij als ik me goed herinner zei Lein dit ja (in de discussie met Windigo/Aphro).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het was toch als dingen in de SC worden gegooid dat niemand moest miepen dat mensen een mening erover hebben?
Je voudrais ces saucisses...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
FF: 'Je voudrais cette sausages!!! '
Slager: 'Le Quick est la;
de Quick.... zo slecht he.... en dan ook nog heel dom geplaatst náást een McDonaldsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
FF: 'Je voudrais cette sausages!!! '
Slager: 'Le Quick est la;
Ik? Jong!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij als ik me goed herinner zei Lein dit ja (in de discussie met Windigo/Aphro).
en tuurlijk mag je je mening hebben, maar je kunt soms wel te ver gaan.
Krak & Isa zijn beide hele aardige (jonge) vrouwen die nooit zomaar over iemand zullen oordelen, zelfs in een minder vrolijke bui
weet je hoe goed; een nieuwe spijkerbroek kopen! dat moet je niet onderschatten hoorquote:
Mijn moeder van 72 doet dat zo vaak.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je hoe goed; een nieuwe spijkerbroek kopen! dat moet je niet onderschatten hoor
een nieuwe broek kopen of jou onderschatten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder van 72 doet dat zo vaak.....
Misschioen dat ze even WOWT....quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa is ineens eng stil
ze zou het toch niet echt erg hebben opgepikt?
Een nieuwe broek kopen en soms een spijkerbroek, lol!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een nieuwe broek kopen of jou onderschatten?
hahah gelukkig maar! ik schrok alquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een nieuwe broek kopen en soms een spijkerbroek, lol!
Ik kan je ook helpen hoor. Voor mezelf vind ik het erg, voor een ander niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahah gelukkig maar! ik schrok al
nou, wil ze mij ook een keer helpen dan? echt.. broeken shoppen.. brrrrrr
ja dat is wel zo ja! voor een ander geeft het niet zo... maar graag... als mijn broek versleten is roep ik je okquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan je ook helpen hoor. Voor mezelf vind ik het erg, voor een ander niet.
ik dacht eerst; 38quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest trouwens lachen.... Ik dacht dat ik enorm aangekomen was. Maar het is dezelfde jeansmaat 38. Alleen stretch.
Het schijnt dat jeansfabrikanten als marketing truc toepassen dat ze hun broeken altijd wat groter maken dan de maat die erop staat. Als een vrouw van merk A een maatje 36 aan kan en van merk B een maatje 38, zou vaker voor merk A worden gekozen, ook al is het dezelfde taille omtrekquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest trouwens lachen.... Ik dacht dat ik enorm aangekomen was. Maar het is dezelfde jeansmaat 38. Alleen stretch.
Nee, eerder! Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat is wel zo ja! voor een ander geeft het niet zo... maar graag... als mijn broek versleten is roep ik je ok
Broekmaten zijn sowieso totaal verschillend tov zeg 40 jaar geleden. Wat nu een maat 40 is, was toen bijv 44.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Het schijnt dat jeansfabrikanten als marketing truc toepassen dat ze hun broeken altijd wat groter maken dan de maat die erop staat. Als een vrouw van merk A een maatje 36 aan kan en van merk B een maatje 38, zou vaker voor merk A worden gekozen, ook al is het dezelfde taille omtrek
niet eens zo'n gek idee voor veel vrouwen aangezien sommigen zich perse in een kleinere maat willen wurmen omdat ze niet aan een grotere maat willen die veeeeel beter bij hen staatquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het schijnt dat jeansfabrikanten als marketing truc toepassen dat ze hun broeken altijd wat groter maken dan de maat die erop staat. Als een vrouw van merk A een maatje 36 aan kan en van merk B een maatje 38, zou vaker voor merk A worden gekozen, ook al is het dezelfde taille omtrek
Mijn favoriete edwin was 38 en die paste niet meer. De nieuwe stretch ja, s t r e t c h 38 paste wel. Gek he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
in 2011 in ieder geval dan. we prikken wel wat ok!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, eerder! Wanneer gaan we?
Gewone maat is 48.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht eerst; 38das enorm slank
maar jeansmaathoeveel is dat in gewone maat?
lekker trouwens dat je met kerst niet aangekomen bent!
echt waar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Broekmaten zijn sowieso totaal verschillend tov zeg 40 jaar geleden. Wat nu een maat 40 is, was toen bijv 44.
aah + 10 dus. is lekker makkelijk om erachter te komen welke broekmaat ik moet hebben (ja weet het niet.. zo vaak koop ik broekenquote:
lekker tukkie gedaan trouwens? en ff gemist hoe je vis was.. hoe was ie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
ff stukje TV gekeken en jullie zijn alweer een half topic verder.
Ik wist mijn maat dus ook niet......quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah + 10 dus. is lekker makkelijk om erachter te komen welke broekmaat ik moet hebben (ja weet het niet.. zo vaak koop ik broeken)
En altijd naar lengtematen vragen he. Met jouw maten hoef je dan niet in te laten korten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah + 10 dus. is lekker makkelijk om erachter te komen welke broekmaat ik moet hebben (ja weet het niet.. zo vaak koop ik broeken)
nou lengtematen geven niet. is toch altijd te lang maar heb een moeder die kan naaienquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En altijd naar lengtematen vragen he. Met jouw maten hoef je dan niet in te laten korten.
Das niet altijd waar! Als je benen in verhouding met je buik hebt, kan je wel lengtematen kopen. Ik heb een dikke buik, dus ik heb bijna altijd te lange broeken. Maar jij kan vast wel goeie lengtematen kopen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou lengtematen geven niet. is toch altijd te lang maar heb een moeder die kan naaien
Nou en! Ze mochten willen dat ze skinny jeans konden dragen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil trouwens liefst wijde pijpen maar kon toen ik laatst broeken ging kopen bij de CC alleen maar skinny jeans vindenen dan geloven mensen niet dat ik echt niet met de mode meega omdat ik strakke pijpen draag terwijl er gewoon echt niks anders is
als iemand mooi Bach kan spelen dan kan de trein wat mij betreft vertrekken zonder mijquote:
nou dat is het dus. mn benen/billen zitten niet in verhouding met mn buik.. heb dunne beentjes, geen billen en wel een buik (jaaa echt waar)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das niet altijd waar! Als je benen in verhouding met je buik hebt, kan je wel lengtematen kopen. Ik heb een dikke buik, dus ik heb bijna altijd te lange broeken. Maar jij kan vast wel goeie lengtematen kopen !
ooh ok! nou ja ik kom er af en toe als ik met mn moeder shop en zij daar binnen gaat maar ik kijk dan alleen naar de sieraden. vind de kleding zo wijd en vormloos. maar ik zal eens broeken checken, thanks!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooi stukje Isa!
@ FF klinkt misschien oubollig maar bij MissEtam heb je wijde pijpen in allerlei maten, probeer het eens zou ik zeggen
Dat was haske mooi ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Toen wij in Italie waren werden wij ook verrast door een accordionist die vivaldi speelde. Gewoon in een hoekje van een toeristenstadje.
Even zoeken of ik het kan vinden.
Heeeeeeeeeeeeel af en toe hebben ze wel iets leuks, voor de rest is het idd heel truttig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ok! nou ja ik kom er af en toe als ik met mn moeder shop en zij daar binnen gaat maar ik kijk dan alleen naar de sieraden. vind de kleding zo wijd en vormloos. maar ik zal eens broeken checken, thanks!
Afspraak staat voor ooit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ok! nou ja ik kom er af en toe als ik met mn moeder shop en zij daar binnen gaat maar ik kijk dan alleen naar de sieraden. vind de kleding zo wijd en vormloos. maar ik zal eens broeken checken, thanks!
naah skinny jeans kunnen ook stretch zijn (wat ik heb iig, geen stretch vind ik helemaal vreselijk). ik hou van broeken die het liefst bijna van mn kont zakken, draag daarom ook nooit een riem. maar ik hou niet van strak zittende broeken. dat je striemen op je buik krijgt en als je gaat zitten knelt het helemaal.. bleghquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou en! Ze mochten willen dat ze skinny jeans konden dragen!
Er is zelfs een youtube filmpje vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooi stukje Isa!
@ FF klinkt misschien oubollig maar bij MissEtam heb je wijde pijpen in allerlei maten, probeer het eens zou ik zeggen
Dat winkelen gaat goed komen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah skinny jeans kunnen ook stretch zijn (wat ik heb iig, geen stretch vind ik helemaal vreselijk). ik hou van broeken die het liefst bijna van mn kont zakken, draag daarom ook nooit een riem. maar ik hou niet van strak zittende broeken. dat je striemen op je buik krijgt en als je gaat zitten knelt het helemaal.. blegh
hoe kun jij het nou zonnig inzien?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat winkelen gaat goed komen!
Oh, prachtig Bluezz. Mooi dat jullie dat hebben opgenomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
http://bluezz.yolasite.com/italie-2010.php
Heeeeeeeelemaal onderaan
Ga ik nu ff die andere van jullie beluisteren/kijken.
Oh vanmiddag hebben we van een gedeelte van mijn vvv bonnen van mijn werk een goeie digitale keuken weegschaal gekochtIk had nog een oud wit dingetje.
Ik vond het een straf om alleen spijkerbroeken te moeten winkelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe kun jij het nou zonnig inzien?
mijn keuken weegschaal is van net na de oorlog, letterlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
http://bluezz.yolasite.com/italie-2010.php
Heeeeeeeelemaal onderaan
Ga ik nu ff die andere van jullie beluisteren/kijken.
Oh vanmiddag hebben we van een gedeelte van mijn vvv bonnen van mijn werk een goeie digitale keuken weegschaal gekochtIk had nog een oud wit dingetje.
Dat nog net niet, maar wel heel oud, lol!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef z80 het volgende:
[..]
mijn keuken weegschaal is van net na de oorlog, letterlijk.
een krups met gewichtjes die je moet verschuiven.
Leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef z80 het volgende:
mijn keuken weegschaal is van net na de oorlog, letterlijk.
een krups met gewichtjes die je moet verschuiven.
Oh ja, balen zeg. Lukt het met de verzekering?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog steeds eens kijken waar mijn iris-cheques zijn. mogelijk zijn die ook gejat.
yep, de schade wordt allemaal vergoedquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, balen zeg. Lukt het met de verzekering?
Ik ben altijd heel snel met het opmaken van bonnen, zó zonde als ze over de datum gaan of vergeten worden... en ik heb altijd wel wensenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moet nog een aantal ouwe bonnen uitzoeken.......
Mijn oude digitale weegschaal (jaren 90) liet me nooit echt in de steek. Per ongeluk laten vallen: deed het echt niet meer. Sindsdien niets dan ellende met de nieuwerwetse zooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Leuk
Die van mij stamde uit eind jaren 80 gok ik
Die bonnen gingen op de stapel ' af te handelen' omdat ik niks wist. Die stapel kwam in een doos. Uiteindelijk zijn ze opgedoken en ik heb niks te wensen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel met het opmaken van bonnen, zó zonde als ze over de datum gaan of vergeten worden... en ik heb altijd wel wensen
Nee hoor! Nooit de documentaire gezien over best rijke mensen uit Londen die als 'baan' bedelaar/straatmuzikant in lompen hadden? Die verdienden honderden per dag, woonden in prachtige huizen en hadden een mooie autoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi verhaal.
Maar wel 32 dollar in 45 minuten? Da's best fors.
* krakkemieke schraapt haar keelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor! Nooit de documentaire gezien over best rijke mensen uit Londen die als 'baan' bedelaar/straatmuzikant in lompen hadden? Die verdienden honderden per dag, woonden in prachtige huizen en hadden een mooie auto
Met opera moet ook iets te verdienen zijnquote:
Alleen als het echt florijnen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
ik heb hier nog 2 platen en cd bonnen liggen van elk 40 Gulden.
Als je kan zingen ja.........quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met opera moet ook iets te verdienen zijn
Is dat wat Susan Boil (opzettelijke typo ja) doet? Niet aan mij besteed, dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Met opera moet ook iets te verdienen zijn
Eh nee, dat was geen operaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Is dat wat Susan Boil (opzettelijke typo ja) doet? Niet aan mij besteed, dan.
Nee. Zij zingt wat ze altijd al zong, omdat ze het leuk vond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat wat Susan Boil (opzettelijke typo ja) doet? Niet aan mij besteed, dan.
Dat is Paul Potts. Dat is een man. Suzan is een vrouw. Suzan is niet Paul.quote:
Zelfde verhaal.quote:
Oequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
Garnalencroquet van de viswinkel in de friteuse gegooid. Allemaal lactose, ik weet het, maar ze zijn gewoon veel te lekker om te laten liggen.
Geredde dingen zijn leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OeZin in
Ik heb vandaag zin in allemaal foute dingenEn mijn mislukte chocotoetjes-ijs was erg lekker btw
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Niemand dacht dat Paul Potts zover zou komen want hij zag er niet uit. En hetzelfde gebeurde met die mevrouw. Stom!
Liefje!quote:
Misschien zijn ze wel zover gekomen doordat ze er niet uit zagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Niemand dacht dat Paul Potts zover zou komen want hij zag er niet uit. En hetzelfde gebeurde met die mevrouw. Stom!
Waar kan ik me opgeven? Waar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel zover gekomen doordat ze er niet uit zagen.![]()
![]()
quote:
MeMoquote:
Volgens mij was het allemaal al voorgeproduceerd en zelfs de gespeelde verbazing van de jury was niet echt, want ze hadden al eerder tijdens de repetities die gasten horen zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat je wat kan vinden, of misschien ongeveer....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer 98% dat ik de kamer neem ofzo, ga denk ik dan een hoogslaper fixenvolgens collegaatje die in Maastricht gestudeerd heeft zijn t fijne kamers (vriendinnetje van haar woonde daar)
En bovendien is het maar voor een jaartje, op 17 vierkante meter is dat goed te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer 98% dat ik de kamer neem ofzo, ga denk ik dan een hoogslaper fixenvolgens collegaatje die in Maastricht gestudeerd heeft zijn t fijne kamers (vriendinnetje van haar woonde daar)
veel plezier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
En omdat ik toch in sprookjes wil geloven gaan we nu de finale van Ramsay's Best Restaurant bekijken, want dat is allemaal echte spontane TV.
prachhtttiiggquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
En FFT, tis geen bach, maar wat vind je ervan?
Slik je pillen, dan ga ik je instoppen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdrie; zit ff de allerlaatste yes te lezen, is het al veels te laatlig nu op bed en ben mn medicijnen vergeten
[..]
prachhtttiigg
Oh tof!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
![]()
* LieLie veegt zweet van voorhoofd
Drie gangen op tafel gezet, en volgens mij werd het wel goed ontvangen
Altijd enger, bij mensen die ook van koken houden
En het was nog gezellig ook!
die vrouw op het eind herkent hem van de bibliotheekquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is zelfs een youtube filmpje van
edit: er stoppen dus wèl mensen die gaan luisterenEn er is 1 vrouw die hem herkent
Jeejquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
![]()
Lig je al?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die vrouw op het eind herkent hem van de bibliotheek
Wat was het menu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
![]()
wat tof! zeker omdat Susan tijdens auditie zei dat ze graag op Elaine wil lijken qua muziek en het publiek haar daarom uitlachte!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadEn ik vind ze allebei fijn om naar te luisteren!
nou moe ik verheugde me eropquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft net een foto van me gemaakt zonder bril om online wat nieuwe monturen te passen (vlg week mag ik) maar jezusmaria dat maakt je er ook niet jonger op dan
En nee, die komt NIET in de sc
nee ik ga niet meer naar beneden, heb straf verdiendquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Slik je pillen, dan ga ik je instoppen...
Voor: Coquilles op een bedje van venkel en rode kool scheutjes met limoen-koriander mayonaise.quote:
Het klinkt allemaal geweldig! Maar dat dessert hè, heb je daar nog van overquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef LieLie het volgende:
Voor: Coquilles op een bedje van venkel en rode kool scheutjes met limoen-koriander mayonaise.
Hoofd: Truffelrisotto met parmezaanse kaas en eendeborstfilet.
Na: Taartje met stoofpeer en limoen panna cotta.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor: Coquilles op een bedje van venkel en rode kool scheutjes met limoen-koriander mayonaise.
Na: Taartje met stoofpeer en limoen panna cotta.
Nope! Maar het is niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal geweldig! Maar dat dessert hè, heb je daar nog van over
Slaap lekker, FFT
Zo, ik stopje in. Je verdient geen straf, ga maar lekker liggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al 10 minuten. stop me in ajb
welterusten!
Ik geloof dat de laatste ski-film die ik heb gezien op tv was toen een fokster bij haar thuis het pornokanaal opzette waarbij er gesext werd in de sneeuw met snowboots aanquote:
Sex? En Fok?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat de laatste ski-film die ik heb gezien op tv was toen een fokster bij haar thuis het pornokanaal opzette waarbij er gesext werd in de sneeuw met snowboots aan
quote:
Dit gaat over de eerste extreme skier eigenlijk. Die nu in de 70 is denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat de laatste ski-film die ik heb gezien op tv was toen een fokster bij haar thuis het pornokanaal opzette waarbij er gesext werd in de sneeuw met snowboots aan
Ik hem heb al minder geel gemaakt ja, maar ik heb liever warm eten dan een perfecte fotoquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi geel bord ook op de tweede foto.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef LieLie het volgende:
Van het toetje ben ik vergeten een foto te maken, maar van de andere twee heb ik ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevaarlijke hobby! Maar je kan er dus ook best oud mee wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
Dit gaat over de eerste extreme skier eigenlijk. Die nu in de 70 is denk ik
Vermoorden!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gevaarlijke hobby! Maar je kan er dus ook best oud mee worden
Ik las gisteren nog ergens dat 2 Deense Mt. Everest beklimmers zichzelf in leven hadden weten te houden door hun sherpa te vermoorden en hem in brand te steken om warm te wordenIk geloof dat ze het idee dat de sherpa er is om hun te beschermen iets te ver hadden doorgevoerd. (ergens in '82 overigens)
Ik denk dat het morgen ook wel kan hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef PKfotografie het volgende:
iemand een idee hoelang je char siu in de marinade kan laten liggen voor dat de smaak te sterk word?
het is of nu afbakken, of morgen (tegen een uur of 11)
dus of een uur of 4 marineren, of 15 uur....
was bang dat het vlees erg zuur zou worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen ook wel kan hoor.
De indische variant kan rustig 12 uur marineren.... Babi pangang dus....
Imho verdampt dat wel.....Zeker als je het verhit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
was bang dat het vlees erg zuur zou worden.
Ik had hem al gelezen, samen met Wolffers... niks nieuws onder de zon in zo'n flutartikelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/images/uploads/Frank_in_de_Volkskrant.pdf
Bloes, je dr. Frank in de Volkskrant![]()
Zelf truffelolie en truffeltapenade toegevoegdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had hem al gelezen, samen met Wolffers... niks nieuws onder de zon in zo'n flutartikel
@ Lie dat ziet er heerlijk uit ! Was de truffelrisotto kant & klare rijst of heb je zelf truffel toegevoegd?
Dusquote:
Zullen we afspreken om eens samen alleen te zijn en lekker te eten? Of is dat eng?quote:
En dat was het ookquote:
Tof! Goed gedaan Lie!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eten was heerlijk![]()
leek wel een restaurant
![]()
![]()
En het dessert zag er ook zo mooi uit![]()
En het was gezellig
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef LieLie het volgende:
Van het toetje ben ik vergeten een foto te maken, maar van de andere twee heb ik ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu pas? TNT heeft er 6 dagen over gedaan, of klopte het adres niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef TAV74 het volgende:
Oh: en Golfer: dank voor je attente gebaar en graag gedaan zoals je weet![]()
Adres was goed, TNT dus traagquote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu pas? TNT heeft er 6 dagen over gedaan, of klopte het adres niet?
Nou, dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eten was heerlijk![]()
leek wel een restaurant
![]()
![]()
En het dessert zag er ook zo mooi uit![]()
die dip combineert erg lekker met de oude kaasquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee![]()
Oh, en we hebben lekkere groene kaas gekregen!![]()
En oude kaas, en vijgen-balsamicodip en nootjes voor meneer
Oké. We gaan laatste stukje Ramsay bekijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef TAV74 het volgende:
Adres was goed, TNT dus traagZal wel symbolisch geweest zijn
![]()
Ha! grapjas! Ik heb al vaker gehoord dat je goed kan koken!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee![]()
Oh, en we hebben lekkere groene kaas gekregen!![]()
En oude kaas, en vijgen-balsamicodip en nootjes voor meneer
Ik vind hem ook meer een appelig type, maar wel tofquote:
Weet je zeker dat die maten bij de kamer horen en niet bij het hele pand (deel van een grotere tekening oid)?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap iets niet, de kamer is iets van 2855x1545 op de plattegrond maar wat is dat dan voor aanduiding? t moet rond de 17.3m2 uitkomen *gefrustreerd*
Landgraaf is om de hoekquote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Kan dat niet in Landgraaf ofzo? Of Zoetermeer?
PIxels.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap iets niet, de kamer is iets van 2855x1545 op de plattegrond maar wat is dat dan voor aanduiding? t moet rond de 17.3m2 uitkomen *gefrustreerd*
nope zeker weten kamerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die maten bij de kamer horen en niet bij het hele pand (deel van een grotere tekening oid)?
Lijkt toch echt te staan dat het ding 2,855m bij 1,545m is.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope zeker weten kamer
http://www.kamerburo.net/(...)/fotos/D/10493-D.gif
9c02 gaat t om
maar dat is dus zeker weten niet zo, collegaatje kent de kamersquote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt toch echt te staan dat het ding 2,855m bij 1,545m is.
Das een kast!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt toch echt te staan dat het ding 2,855m bij 1,545m is.
maar dat is weer te grootquote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef TAV74 het volgende:
Of het zijn inches, dan is het 7,25 bij 3,90 meter
Dream on.......lol!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef TAV74 het volgende:
Of het zijn inches, dan is het 7,25 bij 3,90 meter
Zoetermeer geweest met kids van B.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Is er iemand wel eens bij Snowworld geweest?
http://www.snowworld.com/126/Skilessen-en-snowboardlessen
Ik zat er aan te denken om een daytrip te doen naar Aken, maar eigenlijk is een proefskiles veel leukerNog nooit geskied
Zonder lessen op een snowboard? Lijkt me tofquote:Op woensdag 29 december 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoetermeer geweest met kids van B.
Leuk gesnowboard en met mijn talent net niet al mijn botten gebroken.
Leuk dagje uit.
Oh, gewoon doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat er aan te denken om een daytrip te doen naar Aken, maar eigenlijk is een proefskiles veel leukerNog nooit geskied
zei ik tochquote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef LieLie het volgende:
Oh, en in het echt zijn de paarse laarzen van Sun niet zo-paars als op het plaatje! Wel mooi!
Dat moest je perse nog kwijt voor je gaat slapen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef LieLie het volgende:
Oh, en in het echt zijn de paarse laarzen van Sun niet zo-paars als op het plaatje! Wel mooi!
Lol!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nog best wakkerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zei ik toch![]()
en ging je niet slapen??
Ik weet ook niet hoe ik erbij kwamquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat moest je perse nog kwijt voor je gaat slapen?![]()
* krakkemieke duwt LieLie zachtjes in bed.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik erbij kwam![]()
Daar lag ik al hoor, ben nu wel warm ook, dus kan vast wel slapenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke duwt LieLie zachtjes in bed.
Waar issie heen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef krakkemieke het volgende:
Dat liedje is extra. Omdat je mr er niet is om te knuffelen.
Knuf en truste. Tot gauw!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu?? Nu ben ik je echt kwijt geloof ik
Welk pakket?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Bluezz het volgende:
SteerWas jouw pakketteke nou ook al aangekomen
Of nooit verstuurd
FF eat your heart outquote:Op woensdag 29 december 2010 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hemelsbreed 550 meter van mijn stekkie
En Memo komt langs de KFC, Mac én Burger King als ze hier naartoe wil, dus kan ze gelijk wat halen
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hemelsbreed 550 meter van mijn stekkie
En Memo komt langs de KFC, Mac én Burger King als ze hier naartoe wil, dus kan ze gelijk wat halen
lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gevaarlijke hobby! Maar je kan er dus ook best oud mee worden
Ik las gisteren nog ergens dat 2 Deense Mt. Everest beklimmers zichzelf in leven hadden weten te houden door hun sherpa te vermoorden en hem in brand te steken om warm te wordenIk geloof dat ze het idee dat de sherpa er is om hun te beschermen iets te ver hadden doorgevoerd. (ergens in '82 overigens)
Landgraaf is een mooie baanquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Da's eng manquote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zullen we afspreken om eens samen alleen te zijn en lekker te eten? Of is dat eng?
Dat jaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Krakke, even voor de duidelijkheid: mr Lie werkt niet 's nachts
Jij bofkontquote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef freecell het volgende:
Ik mocht alweer uitslapen
't is heerlijk als TARA vroeg naar zijn werk moet
Ja, hier laadt hij ook erg langzaamquote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkont![]()
Enneh...laad FOK bij jullie af en toe ook zo traag? Die Google Ads zijn echt killing voor je laadsnelheid
Ha, dat hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
En vanmorgen even HP4 afgekeken (5 min) en een begin gemaakt met HP5 (eerste half uur doogeskipped want dat heb ik kerstavond al gezien). Dus vanavond even HP5 afkijken en dan HP6 erdoorheen jagen. En morgen naar HP7
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
En bofkont: echt wel! Om 8 uur eruit, dat is een uur later dan normaal
O, je was sarcastischquote:
Middag al bijnaquote:
Ik was heul niet sarcastischquote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
O, je was sarcastisch![]()
Mja, voor mij is acht uur echt nog een paar keer omdraaienEn het overgrote gedeelte van de tijd moet ik er 's morgen heel vroeg uit.
Maar we hebben ze over twee weken 2 dagen uitbesteedDus dan kunnen we slapen zolang we willen! om 9:00 zijn we vast klaarwakker
Ha, dat is gaafquote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Net mijn kerstpakket gehadEen boekje van Sigmund die wel raad weet met feestdagen EN EUR 40 aan VVV bonnen
Dat wordt weer een bezoekje aan de CD-winkel denk ik
Ja. Best welquote:
Kranten op de bank leggen?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dilemma... Kind zonder luier op de bank...
En ik had hem op een zwaar synthetisch dekentje gezet (die heeft eens een halve fles wijn gehouden, best waterdicht) maar hij gaat er steeds onder zitten...
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef borisz het volgende:
Na HP7 gaan we eten halen bij China Town in Beverwijk. Je hebt er ook een toko
Ook normale inkopen doen, we hebben nu standaard bami van de toko en dan vind je het spul in de supermarkt niet lekker meer. En de bamisoep is op
.
Too much information, FFTquote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik merk dat ik binnenkort weer tijd van de maand heb want heb nog steeds honger
Hmmm...jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef borisz het volgende:
*boem* op de deurmat. Nieuwe delicious is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |