quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hebben we het nu over andermans verotte koppen, zodat we een excuus hebben voor kusjekroel reacties?
Dat hoef ik niet. Ik heb liever het lichaam van een 42 jarigequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wie weet heeft ze het lichaam van een 14-jarige
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel een keer als ie enorm veel schuld heeft
sja, maar die vragen je niet voor een drankje, en een drankje is geen huwelijksaanzoek natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, sorry, maar ik ken vrouwen van 44 die er beter uit zien dan dat..
Ik heb vanavond wel de behoefte om te horen dat ik zo mooi benquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hebben we het nu over andermans verotte koppen, zodat we een excuus hebben voor kusjekroel reacties?
Daar heb ik heul geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hoe weet je dat?quote:
Nee ok.. Maar het is meer hoe het gevraagd werd ook.. Zo'n toon van "En daarna...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, maar die vragen je niet voor een drankje, en een drankje is geen huwelijksaanzoek natuurlijk
Ik zou bijna om een foto vragenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, sorry, maar ik ken vrouwen van 44 die er beter uit zien dan dat..
Da's nie lief van Snuitquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag m niet toevoegen. Anders verlies ik Snuit.
Lastig, lastig. Ik heb wel gehoord dat ie heel mysterieus kan kijken. Dat is natuurlijk ook wat waard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ok.. Maar het is meer hoe het gevraagd werd ook.. Zo'n toon van "En daarna..."
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houdenquote:
Genoeg andere leuke mannen!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat heeft dat met leeftijd te maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Mafkees jijquote:
Wat deed ik nou net?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Snel, zeg eens iets aardigs over mij, I needs it!![]()
Dat zou ik ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..
What is up with jou vandaag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Heldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Misschien werkt het voor hem.quote:
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee..
Je voor een drankje vragen ook niet
Misschien dus wel
Uhm... ja.. eeehhhhmm.. ehm.. uhhhhmm... euhmm..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
"iets aardigs over mij"quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Nah, teveel grappen al gemaakt over jou en die stripper.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik zeg alleen dat als ze niet zo denkt als mij, je misschien toch een kans hebt bij haar dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook wel
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveerquote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveer
Have funquote:
Mijn thearapie is het iig nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Volgens de richtlijn is het iig niet
Na 12 maanden eindelijk uitbetaald?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |