Beesd...ik zou googlemaps nodig hebben om uberhaupt te weten waar het ligtquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sylvester
Tenzij jij in Beesd bent die avond, gaan wij niet knuffelen
Thema avond depressie.quote:
ohquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee![]()
Een meisje dat ik ken van m'n diensten
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
Het is bijzonder moeilijk om aan iemand, die nog nooit ook maar 1 pokertoernooi heeft gewoon maar wel 60.000 euro in drie maanden heeft verloren, uit te leggen dat er kwalificatierondes zijn voor een zeker pokertoernooi, en dat wij niet gegarandeerd het hotel en vliegticket betalen.
Nee nog nietquote:
Geen maand ouder dan 43 iig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe ff normaal jijJij ziet er niet oud uit
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe ff normaal jijJij ziet er niet oud uit
Naahquote:
Ben jij een man?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beesd...ik zou googlemaps nodig hebben om uberhaupt te weten waar het ligt
Maltaneesquote:
Waarom wordt zo iemand niet tegen zichzelf beschermd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
Het is bijzonder moeilijk om aan iemand, die nog nooit ook maar 1 pokertoernooi heeft gewoon maar wel 60.000 euro in drie maanden heeft verloren, uit te leggen dat er kwalificatierondes zijn voor een zeker pokertoernooi, en dat wij niet gegarandeerd het hotel en vliegticket betalen.
geldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt zo iemand niet tegen zichzelf beschermd?
Om het erger te maken wil ze wel een keer iets drinken met me..quote:
Wie zegt dat er in het topic serieus gereageerd wordquote:
quote:
Heb je borsthaar en ben je stoer?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het erger te maken wil ze wel een keer iets drinken met me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |