Ja, hoe haal je dat weg?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Spartacus911 het volgende:
Trouwens, ik neem aan dat Bezya ook uit Enschede komt?
Als ze ooit op Bezya Enschede googled dan staat dit topic bovenaan bij de zoekopdrachten
:|quote:Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)yza+Enschede&spell=1
Niet.
Maar serieus, je bent veel verder dan normaal gegaan man. In mijn ogen ben je niet meer een onervaren jongen die niet weet hoe hij een meisje moet versieren, maar gewoon gestoord. Nog net niet eigenlijk, als je langs haar huis gaat... dan ben je ECHT gestoord.quote:
Kan je naam weghalenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Spartacus911 het volgende:
Trouwens, ik neem aan dat ook uit komt?
Als ze ooit op googled dan staat dit topic bovenaan bij de zoekopdrachten
Mag je vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar serieus, je bent veel verder dan normaal gegaan man. In mijn ogen ben je niet meer een onervaren jongen die niet weet hoe hij een meisje moet versieren, maar gewoon gestoord. Nog net niet eigenlijk, als je langs haar huis gaat... dan ben je ECHT gestoord.
Een meid die jij leuk vind smeekt jou als het ware het contact te verbreken, doet pogingen te zorgen dat je geen contact meer met haar op kan nemen en jij vind alles wat jij doet normaal? Denk je nou echt dat je deze meid nog geen kwaad gedaan hebt? Zij het mentaal in plaats van fysiek.quote:
Ik haal de naam weg.quote:
Heb je andere psychische klachten?quote:
Ik ben TS, Iwannabehigh is iemand anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Phantomesse het volgende:
Wauw... Een stalker in levende lijve.
Zeg, TS, hangen al haar fotos aan je slaapkamer muur= Op je nachtkastje, de achtegrond van je mobiel en wallpaper~screensaver op je pc/laptop?
Echt... trolololol dit MOET wel een troll zijn![]()
Anders heb ik echt medelijden met de moeder van TS, en zijn zusje.
Arme TS...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Phantomesse het volgende:
Wauw... Een stalker in levende lijve.
Zeg, Iwannabehigh, hangen al haar fotos aan je slaapkamer muur= Op je nachtkastje, de achtegrond van je mobiel en wallpaper~screensaver op je pc/laptop?
Echt... trolololol dit MOET wel een troll zijn![]()
Anders heb ik echt medelijden met de moeder van Iwannabehigh, en zijn zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |