Teleurstellendquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog gezocht naar kliko-heaters vanmiddag, maar ze bestaan niet
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraamquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
kolere. Mijn linker oor is dicht geklapt en er zit me een vet harde piep in, en opeens vet erge hyperacusis
Mmmm, daar heb ik ook weer eens zin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Eten koken. Savooiekoolstamppot met spek it is.
Wát denk je zelf, met een instabiele thorecale (??quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraam![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Het nadeel van naar de kapper gaan als je bejaard bent, is dat je daarna je haar weer moet verven
Iedere keer weer moet ik erom lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát denk je zelf, met een instabiele thorecale (??) wervelfractuur!
![]()
Kapperfrequentie valt samen met verffrequentie ja (nóg wel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
alleen als je naar de kapper bent geweest?
Nou, dat beloofd wat, Pagan gaat morgen laten knippen, maar moet dus ook een kleurtje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Het nadeel van naar de kapper gaan als je bejaard bent, is dat je daarna je haar weer moet verven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
De gourmetschotel is gearriveerd ik herhaal de gourmetschotel is gearriveerd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kapperfrequentie valt samen met verffrequentie ja (nóg wel...). Dus vanavond maar weer even wat rood erin mikken.
En de Sylvesterlauf gaat niet door. Heeft Christan helemaal voor niks getraindMaar het is te glad en dus te gevaarlijk om zoveel mensen te laten hardlopen.
Grmmbblll ja valt het op?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Ml, slaat de dementie bij jou ook al toe?
Gelukkig kan je nog een potje in Rotterdam halen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben trouwens de vis vergeten![]()
Morgen de viswinkel hier int durp maar ff bellen of ze wat klaar willen maken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraam![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vlees is toch al veul?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vlees is toch al veul?
Laat die vis lekker zitten johWat mij betreft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |