quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.
jijquote:
Misschien was ze wel heel vrolijk geworden van je knuffelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Jouw leven is een aaneenschakeling van verdrietige momenten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
Morgen m'n pareltjes ophalen
En ik zit in het verkeerde treinstelMoet ik op Deventer overstappen, klotezooi
Dat is ook niet veel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, dan weet je dus precies evenveel als iktop! Niets meer aan doen!
Hi Friendje, de volgende keer ga ik naast jou zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is een aaneenschakeling van verdrietige momenten.![]()
Daarom ben ik ook zo blij dat ik precies weet hoe ik wikipedia op de aightfone moet gebruiken, dan kan ik af en toe nog een beetje minder dom uit de hoek komenquote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien was ze wel heel vrolijk geworden van je knuffel
Hoezo?quote:
Yeahquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Friendje, de volgende keer ga ik naast jou zitten
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggiequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Zwelgje is dan ook wel een extreme held!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Met deze TT moet ik aan Zwelgje denken
Dat zei Samzz ook al, dus je bent nummer 2 en wellicht had ik dat dus idd moeten doen. Een soort verlate kerstgedachte overbrengen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggie
Spuit 11 ben ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zei Samzz ook al, dus je bent nummer 2 en wellicht had ik dat dus idd moeten doen. Een soort verlate kerstgedachte overbrengen.
of ze mept je met haar handtas op je hoofd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggie
Heb je weer een goed verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ze mept je met haar handtas op je hoofd!
Puur zodat ze blij zou worden dan heh, want ik werd niet echt blij van haar, too old en totaal mn type niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spuit 11 ben ik
Maar idd! had je zeker moeten doen
sorry, ik zal me in het vervolg inhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |