Dat is tussen Q. en mij, en alle anderen aan wie wij onze PM's doorsturen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar ik stelde net ook een vraag zonder antwoord..
waarom had je het net over me?
Moe dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, dat is het niet, hij wordt oud en zit al te lang onder de plak.
ah, heel Fok! weet het, behalve ik..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is tussen Q. en mij, en alle anderen aan wie wij onze PM's doorsturen.
Aangezien L-E toch niet haar tieten wil laten zien omdat ik getrouwd ben, heb ik nooit zoveel zin om moeite voor haar te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegen
En Danny.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de innercirclequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jijquote:
Misschien was ze wel heel vrolijk geworden van je knuffelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Jouw leven is een aaneenschakeling van verdrietige momenten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
Morgen m'n pareltjes ophalen
En ik zit in het verkeerde treinstelMoet ik op Deventer overstappen, klotezooi
Dat is ook niet veel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, dan weet je dus precies evenveel als iktop! Niets meer aan doen!
Hi Friendje, de volgende keer ga ik naast jou zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |