Hoe moet ik dat aantonen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Cue_ het volgende:
Jij hebt nog niet laten zien dat je het verdiend
Maar je doet toch ook werken in de tuinquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, Snuits krijgen dat niet, daarvan wordt geacht dat ze ongeacht het weer gewoon doorwerken. Net zoals de rest van nederland gewoon zou moeten doen, stelletje mietjes met de sneeuw/ijs etc.
Dat L-E... is 1 van de vragen des levens die voor altijd onbeantwoord zou blijven. Kwam de smurfen tegen op het moment dat ik naar een andere UI aan t zoeken was.. dus....... geen logica, maar die moest t worden.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is hij eerste keuze bij Smurfin
Door voor de verandering een keer te gaan werkenquote:
Nog zo'n vraag waarop nooit een antwoord komt. Er zijn er al zoveel..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat L-E... is 1 van de vragen des levens die voor altijd onbeantwoord zou blijven. Kwam de smurfen tegen op het moment dat ik naar een andere UI aan t zoeken was.. dus....... geen logica, maar die moest t worden.
Daar ben ik veel te moe door vanwege het werken.quote:
tuin? ik werk vooral met mijn vingers op de tiepmasjienquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook werken in de tuinMijn bro is een mietje
Die heeft al vanaf sinterklaas vorstverlet, maar wel mooi houtjes zagen in 't bos.
Ga jij maar lekker rusten in bed danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef AirwiN het volgende:
Daar ben ik veel te moe door vanwege het werken.
maar ik stelde net ook een vraag zonder antwoord..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog zo'n vraag waarop nooit een antwoord komt. Er zijn er al zoveel..
Omdat hij een pik heeft van formaat smurf en gezien de baardgroei scheert 'ie ook z'n zak niet. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
Mijn broertje is ook hovenier en mag op 3 januari weer aan het werkquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook werken in de tuinMijn bro is een mietje
Die heeft al vanaf sinterklaas vorstverlet, maar wel mooi houtjes zagen in 't bos.
Oh, het drama!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
ook een knuffel voor jou danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
Het winterse weer zit me aan alle kanten tegen
En de verzorging?quote:
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hij een pik heeft van formaat smurf en gezien de baardgroei scheert 'ie ook z'n zak niet. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik weet het al ... volgens mij komt het door die ene foto die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuin? ik werk vooral met mijn vingers op de tiepmasjien
Hij is moe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegen
Daar heb je al iemand voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |