Ik wil jou best een beetje spanken hoor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Godtje het volgende:
Knuffelen![]()
Happy slapping anders rotten ze maar op.!
Feesten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello Q
En wat zijn jouw O/N-plannen?
U riep?quote:
Heb ik eindelijk vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die wil jij niet in je gezichtje hebben hoor.
Kan je 4 weken niet over straat.
Dan weet je al dat ik het niet ben..... ik draag nooit oorwarmers......quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ze had geen knotje, maar leek qua gezicht echt heel erg op je. Ze had wel kekke oorwarmers.
Rightquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dan kacheltje uit, en naakt knuffelen.
datquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cue! pup! hoi! ik ben moe en ik stink heul hard![]()
gewerkt en geboend en zwart geworden van roetquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Maar goed dat het internet tussen ons zit
Een harde werker heeft recht op zijn rustquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gewerkt en geboend en zwart geworden van roetdus lekker aan het werk en aan het schrobben geweest.. prima dagje, maar nu ligt snuit met de voetjes omhoog uit te hijgen
nee joh, Snuits krijgen dat niet, daarvan wordt geacht dat ze ongeacht het weer gewoon doorwerken. Net zoals de rest van nederland gewoon zou moeten doen, stelletje mietjes met de sneeuw/ijs etc.quote:
Ha, doe mij ook es goed verzorgen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Een harde werker heeft recht op zijn rust
*biedt biertje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |