Mij verwarren, hoe durf je?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben blij dat ik jullie hartjes zo beroer.
Het was reuzegezellig gister maar de brakheid viel goed meequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar brak, dan was gisteravond tenminste uit mn dak gegaan.
Die van mij is ook wat versletenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zit nog steeds te denken om een nieuwe username te nemen.
IemandDieMensenInIndiaAanHetWerkZet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
Moet wel iets moois en toepasselijks zijn natuurlijk.
Wezen stappen in the big city?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was reuzegezellig gister maar de brakheid viel goed mee. Dat flinke glas wodka aan het eind van de avond helpt vast bij het zuiveren
nee de traditionele derde kerstdag barbecue ontstokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wezen stappen in the big city?
Oh, dat is waar ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee de traditionele derde kerstdag barbecue ontstoken
Zekersquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ookWas dus gezellig?
Kun je dan niet beter "Dat vond Hitler ook" in je sig zetten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Krijg je een ban als je je username iets als mein kampfertzone, of een andere hele flauwe hitlerverwijzing, maakt? Dan is elke post die ik maak tenminste automatisch al een halve godwin, scheelt een hoop moeite.
Dan staat er in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Krijg je een ban als je je username iets als mein kampfertzone, of een andere hele flauwe hitlerverwijzing, maakt? Dan is elke post die ik maak tenminste automatisch al een halve godwin, scheelt een hoop moeite.
Sathya Sai Baba?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zit nog steeds te denken om een nieuwe username te nemen.
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan staat er in het banmeldtopic.
... is van harte welkom met een andere username.
Ha, dat hoeven ze bij mij niet te flikken.Ik confronteer dat soort randdebielen meteen met mijn mening en nodig zo iemand meteen uit om ons conflict even op te lossen met een onafhankelijke inmenging van de directeur.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef ethiraseth het volgende:
Verder vandaag weer mooi staaltje passief-aggressief management gezien. Komt mijn manager om 9 uur naar het hok van mij en mijn collega, staat daar, zoals hij vrijwel elke dag doet, ruim 2,5 uur met ons te zwetsen over niks (nouja, hij praat, wij geven enig respons en hopen dat hij snel weer weg gaat). Durft hij na die 2,5 uur vervolgens te beweren dat er "mensen zijn", waarmee hij overduidelijk ons bedoelde (wat ook wel waar is want we hebben vooral een reactionaire functie) die volgens hem wel veel andere dingen doen in de baas zijn tijd en wat wij daar van vonden.![]()
Net zoals hij vorige week, toen ik een week vrij was en een collega niet werkte, tegen een derde collega beweerde dat die collega en ik wel erg vaak ziek zijn geweest dit jaar. Alle werk- en ziektedagen worden bijgehouden in een gedeelde agenda in Outlook, dus dat viel zo na te tellen van iedereen. Ben welgeteld 2 dagen ziek geweest, mijn collega 3,5 dag. Tegenover 19 dagen ziek van mijn manager.
Ben ik blij dat ik jou directeur niet ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha, dat hoeven ze bij mij niet te flikken.Ik confronteer dat soort randdebielen meteen met mijn mening en nodig zo iemand meteen uit om ons conflict even op te lossen met een onafhankelijke inmenging van de directeur.
Meteen korte metten maken met dat soort volk, die heb ik binnen een half jaar overspannen thuis zitten.
Ach, wij sturen die persoon dan gewoon weer terug naar zijn chef. Die is daar nota bene voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik jou directeur niet ben.
Alhoewel..
Wat verdient hij/zij?
Onze directeur is nog alleen directeur voor de lol. Als persoon een toffe vent als bedrijf iets minder.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik jou directeur niet ben.
Alhoewel..
Wat verdient hij/zij?
Dat is het fijne van een klein bedrijfje dan spreek je nog gewoon de directeur en noem je elkaar gewoon bij voornaam. Ongeveer elke vrijdagmiddag met een pot bier op kantoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, wij sturen die persoon dan gewoon weer terug naar zijn chef. Die is daar nota bene voor.
nou oke dan.quote:
Meki?quote:
Dan weet ik ook wat ik als 'manager' gedaan hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha, dat hoeven ze bij mij niet te flikken.Ik confronteer dat soort randdebielen meteen met mijn mening en nodig zo iemand meteen uit om ons conflict even op te lossen met een onafhankelijke inmenging van de directeur.
Meteen korte metten maken met dat soort volk, die heb ik binnen een half jaar overspannen thuis zitten.
je eigen incompetentie verbergen door de ondergeschikte te ontslaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wat ik als 'manager' gedaan had
Dat heeft niks met incompetentie te maken, maar met de positie die je binnen een bedrijf hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je eigen incompetentie verbergen door de ondergeschikte te ontslaan?
@ ethirsisethquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
En wat denk jij te kunnen doen als jij mij van iets beschuldigt wat niet klopt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wat ik als 'manager' gedaan had
Nooit, ik pestte niet. Ik was zelfs een lieverdje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef GSbrder het volgende:
Betyar pestte vroeger ook de slimste jongetjes van de klas en had de leraren ook overspannen thuis zitten :p?
Dus jij bent zo'n mannetje wat op zijn strepen gaat staan? Ben maar blij dat je niet in de bouwwereld zit.Als jij door te denken dat je meer bent door ee bepaalde functie dan heb jij een stel schapen en kontlikkers onder je staan. ik heb daar nu al medelijden mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat heeft niks met incompetentie te maken, maar met de positie die je binnen een bedrijf hebt.
Succes! Hoe wil je dat doen.. Als je zelf eerst liegt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef mlg het volgende:
[..]
@ ethirsiseth
Ik doelde dus op deze post. Mensen met een lagere positie dan ik die mij 'confronteren' en me overspannen naar huis sturen die vliegen er linea recta uit.
Door te slijmen bij degene die weer boven hem staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Succes! Hoe wil je dat doen.. Als je zelf eerst liegt?
quote:Guys, you have to internalize the fact that women, deep down, are without subjectivity. They're just stimulus-response machines, lacking the depth of men. They can't really love. I'm sorry. A woman cannot love you any more than your dog does, and your dog will leave you to go chase a moving object or for anyone with food. Unless, of course, they're well trained.
Don't expect love. No homo, but you love your male friends. They're the ones you would die for. A cunt is always a cunt, even if she's a particularly special, cute, pretty, whatever one. Expect from them no more than you would get from a dog, and it'll hurt, but you'll be happier in the long run.
Je hebt managers en managers. Ik ging er vanuit dat de manager het voor het zeggen had, maar zoals jullie dat bedoelen is zijn/haar positie niet dusdanig dat je hem er niet mee kunt confronteren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Door te slijmen bij degene die weer boven hem staat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Door te slijmen bij degene die weer boven hem staat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Je hebt managers en managers. Ik ging er vanuit dat de manager het voor het zeggen had, maar zoals jullie dat bedoelen is zijn/haar positie niet dusdanig dat je hem er niet mee kunt confronteren.
Dan heb jij daar maar medelijden mee, maar mensen die me niet in aanstaan komen überhaupt niet in mijn bedrijf, en indien iemand mij niet aan begint te staan dan verwijder ik zo'n figuur op alle mogelijke manieren. Vroeger werkten zulke mensen tegen mij, en nu werk ik met zulke mensen samen.quote:Dus jij bent zo'n mannetje wat op zijn strepen gaat staan? Ben maar blij dat je niet in de bouwwereld zit.Als jij door te denken dat je meer bent door ee bepaalde functie dan heb jij een stel schapen en kontlikkers onder je staan. ik heb daar nu al medelijden mee.
ik heb zelfs medelijden met mensen zoals jij die door eigen falen andere mensen in een hoekje probeert te duwen.
Ja, dat kan, maar je kunt mensen ook uit je bedrijf verwijderen. Ja, dan heb je dat ontslagrecht, maar werkgevers met een beetje smerige mensenkennis die weten mensen er wel uit te werken, en je kunt ivm de WW beter ontslagen worden, dan dat je zelf ontslag neemt. Dwarse mensen verliezen altijd. Althans, dat is mijn eigen ervaring. Ik heb tevens nog nooit mensen uit mijn bedrijf verwijderd, op luie stagiaires na.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Nee hoor. Je kunt mensen altijd confronteren met onjuistheden of meningsverschillen al is het de koningin.
Nee hoor, dwaze werkgevers verliezen. Als iemand denkt mij als een stuk stront te kunnen behandelen dan krijgen ze het echt zwaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar je kunt mensen ook uit je bedrijf verwijderen. Ja, dan heb je dat ontslagrecht, maar werkgevers met een beetje smerige mensenkennis die weten mensen er wel uit te werken, en je kunt ivm de WW beter ontslagen worden, dan dat je zelf ontslag neemt. Dwarse mensen verliezen altijd.
Maar wat stel jij nou voor? Het blijft bij gemopper en getier, maar voor de rest stel je binnen een bedrijf op loon basis geen zak voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, dwaze werkgevers verliezen. Als iemand denkt mij als een stuk stront te kunnen behandelen dan krijgen ze het echt zwaar.
Dus als iemand het niet met je eens is of een andere mening heeft dan jouw dan laat jij je ware aard zien? Dat er nog mensen bij jouw werken als je zo al denkt. Let wel werknemers maken het bedrijf. Een slechte naam krijg je eerder dan een goede.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar je kunt mensen ook uit je bedrijf verwijderen. Ja, dan heb je dat ontslagrecht, maar werkgevers met een beetje smerige mensenkennis die weten mensen er wel uit te werken, en je kunt ivm de WW beter ontslagen worden, dan dat je zelf ontslag neemt. Dwarse mensen verliezen altijd. Althans, dat is mijn eigen ervaring. Ik heb tevens nog nooit mensen uit mijn bedrijf verwijderd, op luie stagiaires na.
Nee klopt. Maar waarom wil mijn werkgever dan niet van me af? Waarom wil mijn werkgever niet dat ik me omschool en hun bedrijf verlaat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar wat stel jij nou voor? Het blijft bij gemopper en getier, maar voor de rest stel je binnen een bedrijf op loon basis geen zak voor.
De bouwwereld is een van de hiërarchischer branches die ik ken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef betyar het volgende:
Dus jij bent zo'n mannetje wat op zijn strepen gaat staan? Ben maar blij dat je niet in de bouwwereld zit.Als jij door te denken dat je meer bent door ee bepaalde functie dan heb jij een stel schapen en kontlikkers onder je staan. ik heb daar nu al medelijden mee.
ik heb zelfs medelijden met mensen zoals jij die door eigen falen andere mensen in een hoekje probeert te duwen.
Zo denk ik niet, en bovendien zijn het ook geen mbo geschoolde gehaktbal etende bouwvakkertjes die je zo klein krijgt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus als iemand het niet met je eens is of een andere mening heeft dan jouw dan laat jij je ware aard zien? Dat er nog mensen bij jouw werken als je zo al denkt. Let wel werknemers maken het bedrijf. Een slechte naam krijg je eerder dan een goede.
Dat zit je goed in de markt, en mag jij van die positie genieten. Dat is makkelijk zat.quote:Nee klopt. Maar waarom wil mijn werkgever dan niet van me af? Waarom wil mijn werkgever niet dat ik me omschool en hun bedrijf verlaat?
Denk eraan goede werknemers (vaklui) zijn moeilijk te vervangen.Zeker nu.
Nooit.quote:
Ik ook niet hoor, zonde van het geld...soms een paar pijlen maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nooit.
Wat sterretjes toen de kleine meid klein was.
Ik heb verder zelf ook nooit de aanvechting gehad om te knallen....
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Het is koud vuur. Echt waar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind sterretjes vasthouden al eng.
Ik vind dat ook niks, maar met carbid heb ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind sterretjes vasthouden al eng.
Is Ferris Bueller's Day Off niet wat meer voor jou?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef eriksd het volgende:
Ik probeer weer eens Saw te kijken, maar niet my cup of tea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |