Ja, het gaat altijd weer over. Beterschap in ieder geval. Ik heb hier boven ook een zieke in bed liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Griep/koorts
Maar dat gaat wel weer over
Morgen een dagje vrij
Jawel hoor. Maar staat wel op de goeie plek zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar wel een goede plaat he?
Dank je, en jij ook sterkte danquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het gaat altijd weer over. Beterschap in ieder geval. Ik heb hier boven ook een zieke in bed liggen...
Lekker, ik moet morgen weer werken... geen zin in.
Komt goed. Ik zit hele dag alleen, top2000 erop, het is erg rustig, hier posten... zo kom ik mn dag wel door.quote:
Ik wilde de tv-uitzending van zondag terug gaan kijken, maar die staat niet meer online, dus nu moet ik wel meeluisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik zit hele dag alleen, top2000 erop, het is erg rustig, hier posten... zo kom ik mn dag wel door.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde de tv-uitzending van zondag terug gaan kijken, maar die staat niet meer online, dus nu moet ik wel meeluisteren
Beetje jammer dat ie dan toch zingtquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We hebben woorden, zonder woorden.
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef jakees het volgende:
echt voorspelbaar elk NLs nummer wordt afgezeken
gewoon een mooi nummer klaar!
Op Usenet staat ie!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde de tv-uitzending van zondag terug gaan kijken, maar die staat niet meer online, dus nu moet ik wel meeluisteren
Ja, daar ligt het aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef jakees het volgende:
Nee hoor, elk fries nummer wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef jakees het volgende:
muv boudewijn de groot dan. Kijk maar naar watermensen van de 3js prachtig nummer maar omdat het de 3js zijn wordt het afgezeken. Beetje jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |