abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4449576
Ik heb een vraag: Ik wil iets via internet bestellen maar me moeder denkt dat het niet betrouwbaar is om te bestellen.
wat denken jullie?

Check het hier:
www.locotoko.com

Graag uw reactie

dinsdag 4 juni 2002 @ 21:23:39 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_4449612
Ik doe het altijd onder rembours. Komt het niet, dan ben je net zo veel kwijt als dat je niks besteld.

Bij bekende zaken of waar ik vaker wat besteld heb daar wil ik het nog wel eens gewoon overmaken

Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_4449619
Ziet eruit als gewoon een homeshopping-iets. Tja, ik zou niet weten of jij het wel of niet moet doen, maar ik zelf zou het niet doen. Niet omdat het wel of niet betrouwbaar is, maar je weet maar nooit met dingen als Quick & Brite en dingen als de Ab-tronic. Het lijkt allemaal zo leuk op tv
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
pi_4449664
ja oke , maar het schijnt allemaal gewoon goed te werken dus .....
pi_4449716
Locotoko is wel betrouwbaar ja, dit is inderdaad niet altijd het geval.
pi_4449750
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:30 schreef flaxe het volgende:
Locotoko is wel betrouwbaar ja, dit is inderdaad niet altijd het geval.
nee vandaar dat ik het ff vraag
Ik ga maar bestellen dan denk ik
pi_4449813
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik doe het altijd onder rembours. Komt het niet, dan ben je net zo veel kwijt als dat je niks bestelt.

Bij bekende zaken of waar ik vaker wat besteld heb daar wil ik het nog wel eens gewoon overmaken

Word
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  dinsdag 4 juni 2002 @ 21:39:14 #8
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_4449878
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:35 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

Word

Word
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_4449886
Mijn vriendin heeft bij TellSell gewerkt en ik kan je vertellen dat Quick&Brite goed werkt. (Maar dat is ook wel in een gewonen winkel te koop, net zoals de abtronic) Voor Q&B kijk eens bij de halfords of marskramer o.i.d. En de abtronic bij V&D en drogisterijen.

Dus ik weet niet wat je precies nodig heb, maar het meeste zal wel ook wel gewoon terug te vinden zijn. (en vaak ook nog goedkoper).

Voor de rest staan er een hoop gegevens bij "over locotoko", waaronder adres. Dus het ziet er betrouwbaar uit.

pi_4449981
Oke bedankt allemaal

ik denk dat ik maar ga bestellen dan

dinsdag 4 juni 2002 @ 21:51:25 #11
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4450131
loco toko = wel veilig hoor... word ook over TV uitgezonden
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4454753
Ik heb er wel vaker wat besteld en ik moet zeggen: Het werkt als een dolle....

Kan je dus goed doen...

ban wegens gebruik van javascript
pi_4455173
als het onder rembours kan, dan izzer toch geen probleem?
pi_4489434
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:39 schreef Bier-Broeder-R het volgende:

[..]

Word

Ja, als in helemaal mee eens. Op z'n engels uitspreken, handgebaren bij maken en niet aan Microsoft denken. Maar dan wel puur voor de foutheid natuurlijk.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  vrijdag 7 juni 2002 @ 12:55:14 #15
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_4489564
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik doe het altijd onder rembours. Komt het niet, dan ben je net zo veel kwijt als dat je niks besteld.

Onder rembours kan er altijd nog een steen in de doos zitten, dus gaat ook niet helemaal op. Maar ik ken die toko niet, dus kan er niet over oordelen. Sommige online winkels hebben een keurmerk van de consumentenbond, die zijn zowieso betrouwbaar.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_8122432
Iemand ondertussen al wat ervaring met LocoToko? Ik heb nogal slechte ervaringen met TellSell , dus vandaar...
pi_8214557
quote:
Op woensdag 5 juni 2002 10:03 schreef Nyles het volgende:
als het onder rembours kan, dan izzer toch geen probleem?
of ze moeten je een doosje met bakstenen bezorgen
pi_8214620
Je moest eens weten wat ik de afgelopen jaren allemaal heb besteld via internet.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 23:56:34 #19
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_8214697
quote:
Op dinsdag 4 juni 2002 21:21 schreef Colossos het volgende:
...
Graag uw reactie
Ik denk dat de restauranthouder in Bokkiwokkistan waaraan je je creditcard geeft betrouwbaarder is.
(Die schrijft je nummer zeker niet over )

Geen paniek dus, zou ik zeggen.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 2 februari 2003 @ 18:42:34 #20
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_8240640
Kopen via internet is net zo normaal als kopen in de winkel.
En weet jij of die winkelier betrouwbaar is en er volgende week nog wel is. Ik koop zelf regelmatig via internet. Onlangs een Digitale camera gekocht scheelde een paar honderd Euro. Het zelfde met een DVD recorder scheelde ook een paar honderd Euro. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet op elke site mijn bestelling zou plaatsen dat achterkamertjes gedoe afhalen na zessen ed niet aan beginnen.
Wie het laatst lacht snapt de grap niet
pi_8244876
ik koop heel vaak spullen via internet, vaker dan dak gewoon wat in de winkel koop en het is altijd goed gegaan
  zondag 2 februari 2003 @ 22:48:26 #22
39446 303
(C) Roland
pi_8245297
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
ik koop heel vaak spullen via internet, vaker dan dak gewoon wat in de winkel koop en het is altijd goed gegaan
Vaker dan in de normale winkel? Lijkt mij een beetje overdreven, zoveel is er nog niet online goedkoper dan in de winkel.

Zelf bestel ik altijd wel vliegtickets online, concert kaartjes, cd's, dvd's en boeken. Overige zaken koop ik in de winkel, dat is wel zo handig omdat je het dan in het echt kan zien.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8245845
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij is het ook altijd goed gegaan, zelfs dingen die ik via Ebay kocht.
pi_8246239
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:56 schreef schatje het volgende:
Bij mij is het ook altijd goed gegaan, zelfs dingen die ik via Ebay kocht.
eBay is god! Wat ik daar al niet weggehaald heb.
Een waar muziekparadijs, voor de collectors.
pi_8254168
Wat wil je bestellen bij locotoko? De Ab energizer band is bij de Kijkshop 20 euro goedkoper. En das 100% dezelfde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')