Check het hier:
www.locotoko.com
Graag uw reactie
Bij bekende zaken of waar ik vaker wat besteld heb daar wil ik het nog wel eens gewoon overmaken
quote:nee vandaar dat ik het ff vraag
Op dinsdag 04 juni 2002 21:30 schreef flaxe het volgende:
Locotoko is wel betrouwbaar ja, dit is inderdaad niet altijd het geval.
quote:Word
Op dinsdag 04 juni 2002 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik doe het altijd onder rembours. Komt het niet, dan ben je net zo veel kwijt als dat je niks bestelt.Bij bekende zaken of waar ik vaker wat besteld heb daar wil ik het nog wel eens gewoon overmaken
quote:Word
Op dinsdag 04 juni 2002 21:35 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Word
Dus ik weet niet wat je precies nodig heb, maar het meeste zal wel ook wel gewoon terug te vinden zijn. (en vaak ook nog goedkoper).
Voor de rest staan er een hoop gegevens bij "over locotoko", waaronder adres. Dus het ziet er betrouwbaar uit.
Kan je dus goed doen...
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:39 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Word
quote:Onder rembours kan er altijd nog een steen in de doos zitten, dus gaat ook niet helemaal op. Maar ik ken die toko niet, dus kan er niet over oordelen. Sommige online winkels hebben een keurmerk van de consumentenbond, die zijn zowieso betrouwbaar.
Op dinsdag 04 juni 2002 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik doe het altijd onder rembours. Komt het niet, dan ben je net zo veel kwijt als dat je niks besteld.Bij bekende zaken of waar ik vaker wat besteld heb daar wil ik het nog wel eens gewoon overmaken
quote:of ze moeten je een doosje met bakstenen bezorgen
Op woensdag 5 juni 2002 10:03 schreef Nyles het volgende:
als het onder rembours kan, dan izzer toch geen probleem?
quote:Ik denk dat de restauranthouder in Bokkiwokkistan waaraan je je creditcard geeft betrouwbaarder is.
Op dinsdag 4 juni 2002 21:21 schreef Colossos het volgende:
...
Graag uw reactie
Geen paniek dus, zou ik zeggen.
quote:Vaker dan in de normale winkel? Lijkt mij een beetje overdreven, zoveel is er nog niet online goedkoper dan in de winkel.
Op zondag 2 februari 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
ik koop heel vaak spullen via internet, vaker dan dak gewoon wat in de winkel koop en het is altijd goed gegaan
Zelf bestel ik altijd wel vliegtickets online, concert kaartjes, cd's, dvd's en boeken. Overige zaken koop ik in de winkel, dat is wel zo handig omdat je het dan in het echt kan zien.
quote:Bij mij is het ook altijd goed gegaan, zelfs dingen die ik via Ebay kocht.
Op zondag 2 februari 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
ik koop heel vaak spullen via internet, vaker dan dak gewoon wat in de winkel koop en het is altijd goed gegaan
quote:eBay is god! Wat ik daar al niet weggehaald heb.
Op zondag 2 februari 2003 23:56 schreef schatje het volgende:
Bij mij is het ook altijd goed gegaan, zelfs dingen die ik via Ebay kocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |