abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90530732
weet ik het, had ineens de lapo :')
en nee, was niet uitgekookt! :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90530758
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat Isa zegt zal vast ook meespelen. Het is waarschijnlijk toch niet te wijten aan een enkel probleem :).
nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:59:48 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_90530802
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2010 @ 12:00:48 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90530833
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* je komt er wel :*
Ook een reden trouwens dat ik al in het lokale bestuur ging zitten, maar ja dat is een redelijk veilige omgeving. :s)

Maar voor mij een grote stap :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90530892
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:

Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
Dat dus :Y Maar goed, het hoe en waarom het zoveel meer lijkt voor te komen in de RK kerk is me een raadsel. En is dat wel zo? Of wordt dat zo in de schijnwerpers gezet omdat het om een beroepsgroep gaat waar mensen vertrouwen in hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:04:10 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_90530964
quote:

[..]

Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:04:28 #7
13783 Anthraxx
pi_90530975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus :Y Maar goed, het hoe en waarom het zoveel meer lijkt voor te komen in de RK kerk is me een raadsel. En is dat wel zo? Of wordt dat zo in de schijnwerpers gezet omdat het om een beroepsgroep gaat waar mensen vertrouwen in hebben.
Ik denk dat laatste. Maar er zijn meer beroepsgroepen met vertrouwelijke informatie. Het is niet dat er dadelijk een beerput open gaat dat Psychiaters patienten misbruiken. Het zijn immers in sommige gevallen ook een gemakkelijk doelwit. Hoop ik :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Anthraxx op 28-12-2010 12:10:59 ]
pi_90531025
oh sorry, net teruggelezen en het ging laatste pagina heel ergens anders over :P

maar goed; ik vind dat dat celibatair afgeschaft moet worden. het is van de zotte dat een pastoor geen vrouw mag. hij is niet 'gekozen' als heilige, maar heeft tegenwoordig een opleiding ervoor gedaan net zoals iedereen die een opleiding doet. waarom dan geen vrouw/man/kinderen?
het is te ouderwets. ben er wel voor dat het geloof op veel traditionele manieren wordt voortgezet maar ook door de misbruik is het eenmaal beter om die celibataire regel af te schaffen. vroeger was er vast net zoveel misbruik als nu, alleen niet bekend geworden omdat iedereen nog geloofde en alles wat met kerk te maken had heilig was voor iedereen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:06:48 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_90531081
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
vroeger was er vast net zoveel misbruik als nu, alleen niet bekend geworden omdat iedereen nog geloofde en alles wat met kerk te maken had heilig was voor iedereen.
Jeetje, volg het nieuws eens, grootste ophef is er nu juist over al het misbruik in vroeger tijden...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_90531195
quote:

[..]

Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:12:14 #11
13783 Anthraxx
pi_90531287
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.
Nou ja, afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Geen idee of dit gevolgen gaat hebben voor de punten die jij noemt :).

Goed, ander onderwerp graag. Ik word er heel naar van (letterlijk) als het gaat over kindermisbruik :{.
pi_90531337
De Oliebollentest dan maar weer!

Komt niet goed met Steer's bolletjes dit jaar! Maastricht:
quote:
Weer zo'n bol waarbij je een rijwiel nodig hebt om van krent naar krent te fietsen. Gecamoufleerde deeghap is nog een milde omschrijving. Gefrituurd weekdier komt ook in de buurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90531382
IN de gehandicaptenzorg gaat het ook nog wel regelmatig mis.
En dus blijkbaar in de peuteropvang... :X

Alleen de kerk heeft een aparte positie juist omdat het daar niet zou moeten kunnen gebeuren!

(prachtige taal, vier correcte werkwoorden achter elkaar :D )
pi_90531395
Zoetermeer:
quote:
Knul met hoog oh oh Cherso Sterretje-gehalte staat tevergeefs zijn best te doen in oliebollenkraam. Kleffe, plakkerige meelballen. Wat een treurigheid. Hier wil je je geld niet uitgeven.
_O-

Den Haag bij Holland Spoor:
quote:
Soms vraag je je af hoe iemand het voor elkaar krijgt: oliebol is aan de ene kant verbrand en aan de andere kant niet gaar. Kleffe deegbal. Leuk voor een spelletje paintball. Splassssh..
pi_90531406
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..
Het is ook een heel groot instituut natuurlijk. En wereldwijd :)
pi_90531411
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef freecell het volgende:
IN de gehandicaptenzorg gaat het ook nog wel regelmatig mis.
En dus blijkbaar in de peuteropvang... :X

Alleen de kerk heeft een aparte positie juist omdat het daar niet zou moeten kunnen gebeuren!

(prachtige taal, vier correcte werkwoorden achter elkaar :D )
Het hoort natuurlijk nergens te gebeuren -O-
pi_90531477
quote:
Gebakkraam Denies
voor ingang Makro, Van Schieweg - Delft

Oordeel jury: 9ZEER GOED
Gewicht per bol: 83 gram
Prijs per bol: ¤ 1,00
Aanbieding: 10 voor 8,00
Vet percentage: 11,30%
DPTG percentage: 12,6%

Conclusie: Perfectionistische en gedreven vakman Denies heeft het weer voor elkaar. Smaakt prima. Knapperig, smaakvol en luchtig. Was al eerder succesvol. Adres om in achterhoofd te houden.
Yeah :9 Daar haal ik dus wel eens een oliebol :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90531481
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het hoort natuurlijk nergens te gebeuren -O-
nee -O-
pi_90531501
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
De Oliebollentest dan maar weer!

Komt niet goed met Steer's bolletjes dit jaar! Maastricht:

[..]

de voor ons dichtstbijzijnde uit de lijst zit in Holten en is de nummer 3. Toch ga ik dit jaar gewoon weer voor oliebollen van Hans :Y) ;)
pi_90531503
Ik ga zelf oliebollen bakken op 31 december... Wat is het perfecte recept mensen? :P
pi_90531520
In de tuin, met een vuurkorf :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:18:25 #22
13783 Anthraxx
pi_90531524
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga zelf oliebollen bakken op 31 december... Wat is het perfecte recept mensen? :P
Het pak koopmans opvolgen :+
pi_90531533
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:

Yeah :9 Daar haal ik dus wel eens een oliebol :9~
Hoogeveen wordt nooit getest -O- Ik vind ze wel lekkere bolletjes hebben :Y
Het ziekenhuis haalt ook altijd bollen in huis of maakt ze zelf, en dat zijn smerige vieze stuiterballen :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2010 @ 12:18:59 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90531550
Marianne Timmer _O_, mooi afscheid is haar niet gegund maar het blijft een _O_ prestatie om drie gouden medailles te pakken op Olympische spelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90531566
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
In de tuin, met een vuurkorf :)
Nee nee, het moet in olie, niet boven het vuur 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')