nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat Isa zegt zal vast ook meespelen. Het is waarschijnlijk toch niet te wijten aan een enkel probleem.
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)
Ook een reden trouwens dat ik al in het lokale bestuur ging zitten, maar ja dat is een redelijk veilige omgeving.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
Ik denk dat laatste. Maar er zijn meer beroepsgroepen met vertrouwelijke informatie. Het is niet dat er dadelijk een beerput open gaat dat Psychiaters patienten misbruiken. Het zijn immers in sommige gevallen ook een gemakkelijk doelwit. Hoop ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusMaar goed, het hoe en waarom het zoveel meer lijkt voor te komen in de RK kerk is me een raadsel. En is dat wel zo? Of wordt dat zo in de schijnwerpers gezet omdat het om een beroepsgroep gaat waar mensen vertrouwen in hebben.
Jeetje, volg het nieuws eens, grootste ophef is er nu juist over al het misbruik in vroeger tijden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
vroeger was er vast net zoveel misbruik als nu, alleen niet bekend geworden omdat iedereen nog geloofde en alles wat met kerk te maken had heilig was voor iedereen.
Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Geen idee of dit gevolgen gaat hebben voor de punten die jij noemtquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.
quote:Weer zo'n bol waarbij je een rijwiel nodig hebt om van krent naar krent te fietsen. Gecamoufleerde deeghap is nog een milde omschrijving. Gefrituurd weekdier komt ook in de buurt.
quote:Knul met hoog oh oh Cherso Sterretje-gehalte staat tevergeefs zijn best te doen in oliebollenkraam. Kleffe, plakkerige meelballen. Wat een treurigheid. Hier wil je je geld niet uitgeven.
quote:Soms vraag je je af hoe iemand het voor elkaar krijgt: oliebol is aan de ene kant verbrand en aan de andere kant niet gaar. Kleffe deegbal. Leuk voor een spelletje paintball. Splassssh..
Het is ook een heel groot instituut natuurlijk. En wereldwijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..
Het hoort natuurlijk nergens te gebeurenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef freecell het volgende:
IN de gehandicaptenzorg gaat het ook nog wel regelmatig mis.
En dus blijkbaar in de peuteropvang...
Alleen de kerk heeft een aparte positie juist omdat het daar niet zou moeten kunnen gebeuren!
(prachtige taal, vier correcte werkwoorden achter elkaar)
Yeahquote:Gebakkraam Denies
voor ingang Makro, Van Schieweg - Delft
Oordeel jury: 9ZEER GOED
Gewicht per bol: 83 gram
Prijs per bol: ¤ 1,00
Aanbieding: 10 voor 8,00
Vet percentage: 11,30%
DPTG percentage: 12,6%
Conclusie: Perfectionistische en gedreven vakman Denies heeft het weer voor elkaar. Smaakt prima. Knapperig, smaakvol en luchtig. Was al eerder succesvol. Adres om in achterhoofd te houden.
neequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hoort natuurlijk nergens te gebeuren
de voor ons dichtstbijzijnde uit de lijst zit in Holten en is de nummer 3. Toch ga ik dit jaar gewoon weer voor oliebollen van Hansquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
De Oliebollentest dan maar weer!
Komt niet goed met Steer's bolletjes dit jaar! Maastricht:
[..]
Het pak koopmans opvolgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga zelf oliebollen bakken op 31 december... Wat is het perfecte recept mensen?
Hoogeveen wordt nooit getestquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
YeahDaar haal ik dus wel eens een oliebol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |