Dat moet nog overlegd worden met de charmantste hoogleraar in het AZU, de grote initiator van deze trialquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef iofn het volgende:
[..]
Dat moet nog overlegd worden met de charmantste hoogleraar in het AZU, de grote initiator van deze trial
Ik had maar een weekje. Wel 6 patiënten weer terug naar sinusritme geconverteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef Pluizel het volgende:
@TT: maar goed dat ik al 22 ben![]()
maandag begint mijn co-schap cardiologie, die overigens maar 2 weken duurt.
Daarna zul je de rest van je coschappen moeten leven met het idee dat je vanaf daar alleen nog naar bergafwaarts gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef Pluizel het volgende:
Cardiologie was zo mogelijk het kutste wat ik heb meegemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Daarna zul je de rest van je coschappen moeten leven met het idee dat je vanaf daar alleen nog naar bergafwaarts gaat
Heel veel plezier!
Matig is dat, ik had nog gewoon 4 weken..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef Pluizel het volgende:
Hehe, das wel mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef Honeymooner het volgende:
Verder vond ik de cardiologen echt supercool, met hun eigen 'mannen'kamer met een nespresso-apparaat, want de ziekenhuiskoffie is niet te zuipen etc..
Waar ga je mee beginnen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehe, das wel mooi.
Nog 10 dagen tot mijn eerste co-schap! Heb er zin in![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef Honeymooner het volgende:
Verder vond ik de cardiologen echt supercool, met hun eigen 'mannen'kamer met een nespresso-apparaat, want de ziekenhuiskoffie is niet te zuipen etc..
Is dat niet meer iets voor de maatschap? Of zet je het op de assistentenkamer neer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg al maanden om een Espresso-apparaat neer te zetten, incl. zo'n automatisch koffiemolentje etc.
Me too.. Het voelt niet best moet ik zeggen.. Alhoewel ik het denk ik aan het einde van de maand bij het krijgen van m'n allereerste echte salaris wel heel chill vind!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:19 schreef intoxicated het volgende:
Whaa... Ik besef me net dat mijn contract nu officieel in is gegaanBen ik nu officieel een burger?
Stiekem is het best een beklemmend gevoel dat je nooit meer echt lange vakanties zult hebben en dat zomaar een dagje vrij, ongepland, onaangekondigd, er ook niet meer in zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Me too.. Het voelt niet best moet ik zeggen.. Alhoewel ik het denk ik aan het einde van de maand bij het krijgen van m'n allereerste echte salaris wel heel chill vind!
Wow, 8 weken meteen! Wel leuk verder - denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
8 weken interne in de Achterhoek.
Nieuwjaarsborrel bij intoxicatedquote:
Ik heb er ook zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Cottontail het volgende:
[..]
Wow, 8 weken meteen! Wel leuk verder - denk ik.
En gelukkig nieuwjaar inderdaad!
Wat bedoel je met allemaal? Bijbanen? Of in het algemeen dingen om je vrije tijd op te vullen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef GianLorenzo het volgende:
Hallo ik ben tweedejaars. Ik lees dat er allemaal oudejaars zijn. Kunnen jullie tips geven (uit ervaring) van wat ik nu allemaal zou kunnen doen? Baantje nemen in de zorg bijvoorbeeld?
Leuk man. Heb je er al zin in? Mag je zelf de plekken kiezen waar je je coschappen gaat lopen? En ben je niet bang voor de lange uren en arrogante artsen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:52 schreef Seam het volgende:
Zalig neijoar iedereen
Dit jaar begin ik mijn co-schappen als het goed is
Ik heb dat overwogen maar het lijkt me niet heel handig als je moet lesgeven. Je rooster wordt zo ingedeeld dat je soms nog voor een tentamen moet lesgeven. Maar zijn er andere mogelijkheden om studentassistent te worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met allemaal? Bijbanen? Of in het algemeen dingen om je vrije tijd op te vullen?
Als het om bijbanen gaat: een student-assistentschap in het ziekenhuis vind ik een erg prettige baan. Goed betaald, makkelijk vanuit college aan de slag, inhoudelijk leuk werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |